uhhhhhhhhhhhhhhhhh................ van mijn kant niets meer, ga naar bed..voel me belabberd misschien kunnen julle kletsen over die rotsneeuw die nu weer valt.. slaap lekker iedereen!
dat hoop ik ook.. heb het nog nooit zo erg gehad bah.. bedankt! ga nu echt mn bedje opzoeken hoor! haha.. to morgen
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? lavendel ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle 18 anne 19 twijfel en xenia 20 Mel 23 peet 25 brademarie 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 11 muizz 23 debby
goedemorgen allemaal! lekker geslapen? ik wel! heerlijk, ondankds dat ik me niet lekker voel vanmorgen weer test gedaan en weer een lichte streep.. ik denk dat het een klein beetje begint door te dringen ( streep is een streep..ook al is ie licht) ben natuurlijk bang dat ik ongi alsnog komt, dus kan t pas geloven als ik niet ongi word nog plannen voor vandaag? mn ouders komen zo op de koffie en mn zus komt daarna even gezellig
Ok gezellig ja! Wij krijgen ook visite. ff een vraagje... ik wou een broodje met filet american eten. maar mijn vriend zegt dat ik dat beter niet kan doen. maar ben nog niet zwanger, dus wat zeggen jullie??
Het meiden, Ik ben dr ook weer, ben vanmorgen met mijn dochter bij mijn oma geweest, en heb haar nu lekker in bed.. Iemand verder nog iets leuks gedaan??
Hoi allemaal, mijn man komt zo weer thuis van zijn weekje weg! Dat wordt dus klussen. Ben een beetje bang dat onze kansen voor deze maand al voorbij zijn maar niet geschoten is altijd mis Over die filet American, dat heb ik ook dat ik denk; stel je voor dat ik stiekem wel al zwanger ben... Of met de kattenbak schoonmaken, hoewel ik dat niet erg vind om te laten. Gisteren heb ik het boek "de geboorte van een moeder" van Daphne Deckers gelezen. Wel grappig om allerlei uitspraken over zwanger zijn etc te lezen. Verder hier niets bijzonders
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? lavendel ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle??? 18 anne 19 twijfel en xenia 20 Mel 23 peet 25 brademarie 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 11 muizz 23 debby
annekulpe voorzichtig gefeliciteerd! Bij mij duurde het een paar weken voor de test wat donkerder werd. Ik ben vandaag met mijn man op visite geweest bij iemand van de zwangerschapscursus die wij gedaan hebben. De anderen stellen waren er ook. Zo leuk om al die kleintjes te zien groeien! Mijn Emma is gewoon al weer 7 maanden... zucht, het gaat echt te snel! Ik ben gisteren wezen stappen met vriendinnen dus ik ben nog een beetje duf vandaag... Mijn ongi is bijna weg dus wij gaan binnenkort weer aan de klus hihi