Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

heey meiden!
    sorry dat ik er de laatste tijd niet echt ben,
    zit heel slecht in me vel.

Ik heb vast wel eens verteld dat me moeder sinds 11 december
    niks meer met me te maken wil hebben.

Ik heb asperger(soort autisme) en het verwerken van bepaalde situaties duurt daardoor wat langer. Ik heb het gisteren voor het eerst aan me viend verteld dat ik er heel erg mee zat.

Het doet me gewoon vet veel pijn dat me moeder me nog steeds niet accepteerd zoals ik ben. En ik weet gewoon dat het niet meer goed komt. Mijn moeder ziet mij al jaren als een randdebiel, en niet een meid met een handicap die hulp nodig heeft.

Zelf nu ik hulp heb aangevraagd wil ze gewoon niks van me weten. Ik begin steeds meer te beseffen dat dit het einde is tussen mij en me ouders.

Want hoe zou dat dan weer goed komen? mijn moeder draait echt niet 360 graden om. want ze kijkt zo al haar hele leven tegen me aan. Moet ze dan leuk komen doen als ik bevallen ben? want ja dan is ze oma geworden!? nee, daar sta ik altijd nog tussen.

Het voelt voor mij als een soort afscheid, en daar heb ik gewoon heel moeilijk mee. Ik kan daar niet me omgaan. Ik vindt het moeilijk om de leuke dingen van het leven niet meer met me ouders te delen.

Want ik kan niet straks blij naar me moeder hollen als ik zwanger ben. want ze heeft al gezegd dat ik maar nooit kinderen moet krijgen omdat ze dan net zoals ik worden. Ik kan het niet zeggen
    dat we gaan trouwen want mijn moeder vindt mij niet goed genoeg.

Het klikt alsof het geen probleem voor me is, want ja wie wil nou zon bitch van een moeder! Die zulke dingen over je zegt! Die denkt dat haar eigen dochter een randdebiel is, terwijl ze eerder zelf wat mankeert. En ik weet nu langzamerhand wel dat het niet allemaal aan mij heeft gelegen. Dat me moeder vooral niet met haar eigen gevoelens overweg heeft gekund.

Maar dat maakt mijn gevoel van verdriet niet minder.

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany

tjeee zina, wat een kutsituatie, wou dat ik je kon helpen..

dikke knuffel en sterkte ermee !

3. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    lieve Zina, wat ontzettend moeilijk voor je. Wat lijkt het me een vreselijk gevoel te weten dat je niet door je eigen moeder gewaardeerd wordt zoals het zou moeten! Ik vind het knap dat je ook inziet dat het vooral met je moeder eigen gevoelens heeft te maken. Sterkte, doe rustig aan en kom gezellig langs op het forum als jij daar behoefte aanhebt!

4. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    ik snap er niks van, vandaag is dat 2e lijntje zoooo licht bijna niet te zien??

heb ik mijn lh piek dan al gehad ? waarschijnlijk vrijdag ofzo dan..?!

kan dat zo vroeg op dag 9 of 10 ..?

heh, nouja probeer vanaaf en morgen nog wel een keer zo ovu test..

mijn banner zegt dat ik over 4 dagen pas me eisprong heb ..

snap er niks meer van. we hebben dinsdag of woensdag seks gehad.
    en vannacht weer..

wat moet ik nu dan, heb ik me eisprong al gehad of nie?

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    @ zina: Een hele dikke digiknuff voor jou meis, je weet me te vinden;)

Hier begint de testdrang te komen ;) Woensdag zit ik weer op dag 22. (vorige maand cyclus gehad van 22 dagen), maar kan me nu eigenlijk al niet meer inhouden, ben aan het twijfelen of ik morgen al een test ga proberen :( maar weet misschien ook wel dat ie sowieso negatief is... Ahhhh ik word gek van het wachten pfff..;)

6. Zina

Zina Niet meer actief

cici, futuresound en peetjuh,
    bedankt!

Ik ben blij dat ik jullie steun heb!
    En ik zal proberen wat vaker op het forum te komen!

Gisteren geklust, gadverdamme!
    Liep alles er snachts weer uit! Bah!
    Echt vies, maar ja we konden er wel om lachen :)

7. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    snap er niks meer van die hele ovulatietesten, heb nu wel weer rekbaar slijm in me ondergoed dat zal morgen wel weer meer worden en dan houd dat wel weer een keer op..

zal toch maar voor de zekerheid ff klussen deze dagen.

ik snap niet wanneer ik nou me eisprong heb of heb gehad.

als t niet is gelukt of lukt de volgende keer maar teperaturen

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    zina wat klote zeg! je kan je hart hier luchten hoor
    hopelijk worden jullie snel verbleid met goed nieuws

sterkte!

9. Zina

Zina Niet meer actief

ja dat hoop ik ook!

10. jazzy

jazzy Lid

4 jan 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marja 1982: jaaa tuurlijk heeft hij me romantisch gevraagd:D
    Heb er heel veel zin in:D

Hier nog steeds geen verandering dames, negatieve test en nog geen ongiklachten, inmiddels dag 41:(

11. Zina

Zina Niet meer actief

Hey jazz!

gefeliciteerd! echt leuk!

ff een vraagje, hoe kom je aan die pendel van francesak?
    die heb ik er nog niet tussen zien staan.

12. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames.heb het deze week een beetje druk gehad en niet zoveel tijd gehad om te posten.
    heb alles ff weer nagelezen.

@zina,wat een vervelende situatie.schrijf alles maar lekker van je af hoor.en ik hoop dat je snel weer een beetje lekkker in je vel zit.

las dat er weer is getest,gefeliciteerd hoor.

lig vandaag al de hele dag ziek in bed.diarree,misselijk.bleeehh.
    hoop dat het morgen over is.

wil graag met jullie meekletsen hier op het zwanger worden club,maar geef liever niet mijn gegevens.sorry.
    willen het niemand vertellen;).

duik maar weer mijn bedje in,en lees straks wel ff weer mee.

gr mamaatje

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle

vertel!

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    hey meiden,

Ik ga toch morgenvroeg alvast een test doen, kan me echt niet meer inhouden. Heb vandaag weer veel last gehad van maagzuur en normaal heb ik dat echt nooit. Aleen toen ik zwanger was van mijn dochter,moet ook vaker plassen al normaal dus heb nu echt geen geduld meer haha.. Nog meer meiden die deze week gaan testen??

15. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    @Zina: wat vreselijk dat je moeder zo doet!! Jij verdient beter dan dat hoor! Je moet maar zo denken...als zij zo blijft doen dan is dat haar gemis en niet de jouwe hoor!
    kop op meid! gewoon lekker blijven praten hier, en zit je ergens mee gewoon vertellen hoor!!

16. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    @ Zina,
    Als jou moeder zegt dat jij niet goed genoeg bent dan is zij diegene die fout zit...En daarbij zij heeft jou zo opgevoed dus waar komt het weg als zij jou met zulke ogen bekijkt? Niet bij jou meid absoluut niet...En daarbij is het een hele moeilijke situatie...Sterkte meid als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag....
    @ all girls,
    Ik zal morgen nog eens testen en als hij dan duidelijk genoeg is hou ik op met testen en geloof ik gewoon dat het echt raak is...
    Hoe gaat het verder hier het is vrij rustig de afgelopen dagen....:( beetje jammer...Zelf heb ik vandaag veel voor mijn studie gedaan ik doe boekhouden...Kun je alle kanten mee uit...
    En voor de rest heb ik een ziek zoontje thuis....
    Die was zo warm we dachten maar eens even temperaturen nou gewoon 39,5 graden koorts (Nou weet ik dat dat ze zo maar hoge koorts kunnen krijgen als ze zo jong/oud zijn...Maar toch) hij ligt nu lekker te slapen maar zal een onrustige nacht worden voor mij want daar kan ik echt niet lekker op slapen...

17. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Veel succes met testen morgenochtend! Hoop dat je gevoel klopt. :)
    Helaas hier nog geen testmoment. :( Ik kom 's avonds zeker weer even kijken op het forum om te zien of je ZWANGER bent :)

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel

Nou ik hoop ook dat ik hier morgen kan melden dat ik zwanger ben :D. Ik ga er nog niet vanuit hoor, ik weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus precies verloopt deze maand, maar ik ga toch een poging wagen morgen.. Heb ook elke keer hoofdpijn, het komt en het gaat net zo snel weer.. Ik zie het wel, naar het wachten duurt toch wel heel erg lang hoor...
    Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik op mijn NOD vet positief getest, kan me niet herrineren dat ik toen al voor mijn NOD zo'n testdrang had :(.. hahaha

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oei spannend ik ga voor je duimen!

20. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Ik merk wel dat het praten op het forum het wel versterkt. Dan lees ik al jullie verhalen en denk ik: wat zou ik graag ook al kunnen testen!" Maar dat heeft gelukkig bij mij nog echt geen zin. Heb je bij je vorige zwangerschap ook op een forum geschreven?

Deel Deze Pagina