Ik lees en schrijf al mee op dit forum vanaf oktober 2006, toen was ik 4 weken zwanger, dus misschien komt het idd daardoor...
@xenia zielig is dat hè..arme kleintjes, veel beterschap! @peetje heeel veel succes morgen! @all ik heb nu 3 licht positesten in huis, ze zijn wel elke dag een pieterpeuterig klein beetje donkerder ik begin het een klein beetje te geloven nu.. morgen nog 1 test wagen en dan denk ik dat ik een belletje ga doen richting vk
@ annekulpe dan zijn we even ver he? Kijken of die van mij ook duidelijk genoeg is dan zal ik de vk ook bellen!!!
nou meiden ik ga ook mijn bedje opzoeken... Ik laat morgen de uitslag wel even horen hier... Weltusten!!!!
ja spannend hè?! denk dat ik morgen een digitale ga kopen @peetjuh mn duimen draaien hoor! @futuresounds welterusten!
ik heb er 1 besteld krijg m morgen binnen... ik doe m morgen en anders dinsdag!!! Wordt echt spannend nu!!!
ja een beetje...Hij wordt steeds duidelijker t enige wat ik nog wil is dat mn cb test eindelijk zegt dat het 1-2 weken geleden bevrucht ben en dat ik dus 4 weken zwanger ben en jij? Heb jij er vertrouwen in?
ik sluit mij helemaal bij jou antwoord aan haha.. ik begin er een klein btje in te geloven, pas na cb test of pas na nod dan geloof ik het echt
ik vind het wel fijn dat je tegelijk met mij bent en dezelfde testresultaten als mij hebt...Vind het zo apart allemaal maar ook wel leuk...Is je hoofdpijn al minder geworden?
dat vind ik ook erg leuk! nee mn hoofdpijn gaat maar niet weg , tis echt hele vervelende en het belemmerd me de hele dag door bah
@zina heftig zeg! wat een nare situatie! weet niet goed wat ik moet zeggen, maar lucht je hart hier, en ik weet zeker dat alle dames er hier zijn om je te helpen op wat voor manier dan ook!! dikke knuffel van mij!! wbt je andere reactie met het vrijen en dat alles eruit loopt haha. hier liggen er standaard handoeken in de la van het nachtkastje die we alleen daarvoor gebruiken. al moet ik zeggen dat sinds ik met de pil gestopt ben, alles beter binnen blijft! @cici ik had de vorige cyclus ook mijn eisprong al op dag 10 @ jazzy...hoop snel dat er duidelijkheid voor je is, en hoop natuurlijk een positieve test. sow dames wat hebben jullie gekletst, ik heb alles terug gelezen maar niet alles is blijven hangen! ik heb een zwaar weekendje achter de rug! lag vrijdag en zaterdag pas om 5 uur in me bedje! en niet echt uit kunnen slapen, amper 4 a 5 uurtjes slaap gehad!! pfff gaaaaaaaaaaap hihi ben gewoon een beetje melig van moeheid maar ik kan niet slapen??? hier ook een ziek kindje! ze heeft al een paar dagen koorts en is echt flink verkouden, zo zielig he!
muizz beterschap met de kleine! ik ga mn bedje opzoeken! lekker slapen en even geen hoofdpijn meer voelen.. tot morgen!
he zina, lees net je verhaal wat heftig zeg!!! Je bent wie je bent en zoals ik je hier heb leren kennen een meid die de moeite waard is!! Maar het is en blijft een klote situatie..... Nou ik hoop dat er ooit een oplossing komt!! Dikke knuffel van mij!!!
ja maar ik heb pas gisteren en vandaag rekbaar slijm, vandaag al iets meer dan gister... snap er echt niks van. maar nu ik slijm heb ga ik iig klussen. ik weet niet wat voor slijm dat was, vorige keer hebben we daarom niet geklust vond dat raar en vies. nu zegge ze dat het me vruchtbaarste dagen zijn... dus ik ga lekker naar bed, niet om te slapen (ja ook datwel , daarna natuurlijk) maar eerst weer klussen. daarna morgenavond klussen en dan weer s een dagje overslaan.. heh bah ik houdt helemaal niet zo van dat gepland klussen ...