@cici ik hou altijd van klussen haha nee maar als het moet is het wel anders. ik snap dat niet van dat slijm, heb je dat nu voor je eisprong of als je slijm hebt heb je dan je eisprong??
rond je eisprong, als je de billingmethode leest, begint dat 3 a 4 dagen voor eisprong en 1 a 2 dagen daarna en daarna word het weer creme wittig of droog wat je anders heb... het begon bij mij gisteren dus dan zou ik morgen of dinsdag me eisprong hebben..
Goedemorgen dames, alles goed hier?? Ik ben dit weekend weinig hier geweest..wel alles ff snel gelezen, maar bijna niet gereageerd. Ik had het druk dit weekend...kreeg visite...op visite..maar wel gezellig! heb eigenlijk ook niet veel te vertellen...zijn wel druk aan het klussen. Heb als het goed is zaterdag mijn eisprong...Dus vanaf woensdag of donderdag elke dag klussen en hopen dat het deze maand raak is. Zal vanaf volgende week wel weer overal last van hebben...haha! dan ben ik vast weer volop! Zijn er nu al meer die zwanger zijn?? Groetjes Nathalie
Goeiemorgen iedereen wie wil er eventjes in mijn fotoboek kijken heb vanochtend een test gedaan...Maar wil toch ook jullie menig horen...?
Duidelijk zwanger hoor! van harte gefeliciteerd!! Hier geen streep te bekennen vanmorgen, nog maar ff een weekje afwachten...
goeie morgen allemaal ik ben net ziek naar huis gestuurd voel me zo beroerd keel pijn verkouden misselijk en duizelig het zaterdag en zondag test gedaan op zat. zag ik een super licht streepje bijna niet te zien en zon morgen eerst niks en toen later op de middag ook een heel licht streepje!!! snap er niks van ben al een week overtijd!!!! wat moet ik hier mee??
dank je heb net de verloskundige gebelt en die zei probeer einde van deze week maar eens een test te doen dus dat doen we dan maar toch? ga nu ff lekkere punt appeltaart pakken heb best trek liefs