Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    bedankt meiden....wat dat betreft ben ik wel een beetje onzeker, maar fijn dat ik alles kan vragen en dat jullie zo lief zijn om te antwoorden.

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik weet van een vriendin die dit laatst ook had nagevraagd dat je urine niet te lang in de koelkast moet bewaren, als je wilt testen kan het meteen als je uit de koelkast haalt volgens haar HA

3. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    en wat is niet te lang? Want de post is nog niet geweest...Begin me nou te irriteren...

4. Zina

Zina Niet meer actief

Gefeliciteerd anne!

Help! ik snap er helemaal niks meer van!
    gisteren heb me moeder me gebeld.
    het was omdat me opa in het ziekenhuis was opgenomen met 40 graden koorts en een dikke blaasontsteking.
    Er is prostaatkanker geconstateerd.

Klinkt niet logisch, maar we hebben daarna een heel goed gesprek gehad, en ze is bereid om met de hulpinstantie waar ik regelmatig mee praat, samen weer een goede band op te bouwen. Ik had echt het gevoel dat ze het meende.

Ik snap er niks meer van, want ze zei dat ze me miste, en ze vond het heel leuk dat ik zwanger probeerde te raken. dit had ze van oma gehoord. En ze vertelde dat ze gewoon in de war was en dat ze het gewoon heel moeilijk vond dat ik een diagnose heb gehad (asperger dus) en ze wist gewoon niet hoe ze ermee om moest gaan.

Ik heb zegmaar al 2 jaar deze diagnose en me hele leven deze handicap, en ik heb sinds die tijd hierop gewacht.

dat ze erkende dat ik hulp nodig had, maar ook dat zij die ook nodig had.

Ik weet even niet meer waar ik nou meer onthutst van ben,
    dat me ma na al die jaren eindelijk toegeeft dat er wat mis met me is, en dat zei daar ook hulp bij nodig heeft.

of dat me opa opeens kanker heeft

5. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    meiden

ik heb een probleem!!!!!!!!!!
    heb ineens zo`n zin in een pistoletje tartaar met peper, zout, uitjes, mayo en een ei:(
    maar goed laat ik dat maar niet doen aangezien de test van het weekend toch een heel licht streepje vertoont:)

pff wie weet wat anders

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    super! ben heel erg blij voor je, hopelijk komt het snel goedd tusen jullie

en sterkte toegewenst

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    het beste was wel dat je de urine even op kamertemp laat komen, want je zet het in de koelkast zodat er geen bacterien bijkomen, dat gebeurt eerder als je het in een potje op aanrecht laat staan. Trouwens wel deksel op potje doen!
    En niet te lang? Ik dacht iets van 8 uur....maar als je het precies wilt weten bel gewoon even!!

8. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik denk van allebei even veel meis
    ik hoop echt dat je er met je moeder uit komt ze is in ieder geval een stap dichter bij om je te accepteren
    laat niet over je heen lopen en vertel ook je moeder wat jou bezich houd en vooral wat je vind

succes meis

9. Zina

Zina Niet meer actief

dankje anne!
    this voor mij zo raar,
    want ik schreef het op het forum omdat ik het gevoel had dat het nu echt over was, en dan neemt me moeder gewoon heel leuk contact met me op!?

Nu voelt het voor mij ook nog alsof ik me aangesteld heb terwijl ik zulke lieve en steunende reacties heb gehad!

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    allereerst fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!!!!
    Ik hoop dat wat er besproken is en wat je moeder heeft gezegd dat ze zich daaraan gaat houden. Zie dit als een positief lichtpuntje Zina! Wie weet wat voor moois hier nog uit gaat komen. Neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat je het allemaal dubbel vindt. Verder wil ik je ook sterkte wensen met je opa.

11. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

7 jan 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ff een vraagje,als je je eisprong hebt kun je dan alleen steekjes hebben of moet je dan ook perse afschijding hebben?
    en mijn vorige 1ste cyclus was 34 dagen,kan het nu ook zijn dat ie nu gewoon 28 d of korter is?weet nu niet goed wanneer mijn eisprong is.

12. Zina

Zina Niet meer actief

dankje trotse mama!
    ja daar moet ik idd ook nog mee oppassen!
    dat ik niet met 120% enthousiasme erin stap en dat ik dan weer op me bek klap.

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    je hebt je niet aangesteld, je zat er gewoon giga mee, en je hebt even lekker kunnen luchten op het forum....

14. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    @ Zina natuurlijk heb je, je niet aangesteld...Je hebt je hart gelucht...En het is toch alleen maar mooi dat je moeder weer contact wil hebben?

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik zit nu midden in mijn ongi en ik kijk nu al enorm uit naar het klussen!! Heb nu veel sterkere verlangens dan voorheen om een kindje te krijgen. Alleen nu ik 1,5 week later ongi ben geworden dan anders is mijn cyclus dus nu ook anders...hoe kan ik nu weten wanneer wat de beste klusperiode is? ik dacht dat ik het in dec een beetje wist maar nu weet ik het echt niet.
    Er wordt wel hier op het forum gezegd dat je een aantal dingen hebt waaraan je kunt zien/merken dat je in de vruchtbare periode ziet maar dat vind ik zo moeilijk....heb ook gelezen dat mensen dit bepalen adhv sensitetesten ofzoiets? wat doen jullie? want nu mijn cyclus in de war is weet ik niet wat verstandig is

16. Zina

Zina Niet meer actief

viuw!
    gelukkig reageren jullie er niet raar op!
    want ik voelde me echt zo!
    heb er zelf die nacht daarvoor tot 4 uur snachts over gepraat met me vriend. die was trouwens al lang blij dat ik het vertelde.

nou ik hoop idd maar dat dit goed BLIJFT gaan.
    Ik ga er iig hard aan werken!

Bedankt meiden voor jullie steun! Echt super!

Over een kwartier komt die mevrouw weer waar ik altijd mee praat. zal dus even koffie gaan zetten enzo,
    ben er straks wel weer even.

Trouwens! even een flauw grapje,
    Als er zulke dingen om je heen gebeuren, haalt het wel HEEL goed je gedachte van zwanger worden, testen en dergelijke af haha :D
    Ik zou zeggen, meiden met supertestdrang, bel je moeder, maak ruzie en tada! weg testgedachtes haha :D

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    :D tot straks!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik ben ook even weg, waarschijnlijk tot straks/vanavond!

19. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

ten eerste: je heb je echt niet aangesteld het is juist heel goed dat je er over praat echt toppie

ten tweede: heel veel sterkte met je opa

ten derde: ja het is wel een goede afleiding ja is je schoonmoeder ook goed want die kan ik echt niet uitstaan :D:D

20. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    en?
    test al gehad?

Deel Deze Pagina