hey xenia2009 misschien dat ik morgen een test ga halen of ik ben gewoon zo eigenwijs dat ik wacht tot t weekend haha... ja is ook zo...Dan kun je die van de kv proberen en anders cb die is ook meestal wel goed...
heb het bij de verloskundige na gevraagd maar okzicht maakt het niet uit welke test je neemt maar denk wel dat ik nu een duurdere ga halen misschien wel beter morgen ben ik lekker vrij dus misschien dat ik je morgen de uitslag alwel vertel hihi
op nod of na nod hoef je niet met ochtendurine te testen ik heb dat dus niet gedaan vandaag vrijdags ook niet en zaterdag en zondag wel gedaan
@ anne leuke banner!! ik wil er ook zo een!!! gefeliciteerd!! zijn wel heel wat testen voor nodig geweest om het tot je door te laten dringen... ik had bij mijn dochter 1 test gedaan, een heel licht streepje dus zwanger, heb daarna nooit meer een test gedaan! @xenia ook gefeliciteerd!!! je hebt je banner nog niet veranderd haha.. hier weing te vertellen, weer een drukke dag gehad vandaag, ongi is weer voorbij, dus bijna vruchtbare periode dus weer flink klussen!! hoop dat we er de tijd voor vinden! zij tegen manlief eigenlijk moeten we er gewoon tijd voor maken want zonder klussen geen baby!! we hebben dit jaar gewoon pas 1 keer sex gehad..... arme ikke!!!!! we hebben er gewoon weinig tijd voor, manlief heeft een eigen zaak in de horeca, dus iedere nacht laat thuis, ik werk ook regelmatig mee, en dan de werkzaamheden achter de schermen die overdag nog moeten gebeuren, en dan hebben we nog een klein meisje van 3 jaar hier rond lopen... pffff druk druk druk. ik heb op het moment ook weinig tijd voor mijn vrienden en familie, schaam me dood!!!
@ Annekulpe en Xenia; SUPER gefeliciteerd!!! @ Zina; wat fijn dat je moeder gebeld heeft. Met inzet van beide gaat het vast de goede kant op! Naar van je opa, sterkte daarmee. verder hier weinig nieuws. Liep vanmiddag langs de Prenatal en dacht eigenlijk ik ga even snuffelen, maar toen ik daar stond klopte het niet. Ben zo doorgelopen.... Was nogal verbaasd van mezelf.
@peetjuh:jammer zeg, hopelijk heb je snel ergens zekerheid over. @Zina: Mooi voor je dat je moeder weer is bijgedraaid. en dat dat zo blijft. zou leuk zijn om je zwangerschap met je moeder te kunnen delen. @xenia: beterschap voor je zoontje. hopelijk is hij snel weer beter! @all: ben er nu ff, maar ga straks ook weer want krijg nog wat visite langs. iemand verder nog wat beleefd vandaag?
ja klopt! als je ongi wordt, lijkt het zo lang voordat je je ei weer hebt. maar mn ei is vrijdag/zaterdag. dus we gaan vanaf woensdag t/m zaterdag ff goed klussen. want wil niet meer een maand wachten haha! wil zo graag zwanger worden!! bij jou dan??
van harte gefeliciteerd!!! we gaan gelijk op! leuk man (uhh vrouw..haha) dus de test toch binnen gekregen vandaag?
Vind het allemaal vreselijk lang duren Voor je ei lijkt het lang omdat je moet wachten en na je ei lijkt het ook weer lang omdat je moet wachten en dan weet ik nog niet eens wanneer mijn ei precies is. Haha, schiet lekker op hier. Mijn NOD is de 29ste dus ik moet sowieso nog wel lang wachten. Ik hoop nog steeds dat ik het eerder wordt of dan ontdek dat ik zwanger ben. Een cyclus van 44 dagen vind ik echt te lang! Mijn man ik ik klussen gemiddeld om de dag. De hele maand door Vind hij helemaal niet erg, hihi. Maar ja dit is pas de eerste ronde, weet niet hoe we het gaan doen als het nog maanden duurt. Succes nog met wachten op je ei enne.... veel plezier
Hoe leuk is dat he?! Hebben jullie het al met vrienden/familie gedeeld? Mijn man zei vandaag; zullen we van eht weekend langs mijn ouders gaan? Toen zei ik; wat zou het leuk zijn als we ze goed nieuws konden brengen. Toen zei hij weer; we vertellen het pas na 2 maanden hoor. Toen zei ik.... daar hebben we het nog wel over. Haha
mijn NOD is 6 februari. die van mij is rond de 29 dagen. dus dat is gelukkig normaal. zitten nu in de 2e ronde. Wij klussen Ik hoor mijn vriend ook echt niet klagen, hij wil elke dag wel! maar dat wil ik niet! wel een beetje om het zaad denken. hahaha!! 44 dagen is inderdaad wel lang. hopelijk is die van jou ook snel normaal of dat je gewoon zwanger bent! Nog beter!!
Nod lijst 2010! Let op!!! Als je erbij wil, gelieve even en krabbel sturen, ik houd namelijk bij waar deze lijst staat!!! Anders word hij steeds verplaatst en staan sommige meiden er niet op!!! rood = overtijd groen = zwanger Januari 5 jazz ??? lavendel ??? 12 Thyrza Gefeliciteerd!!! 11 troste mama??? 13 marja Gefeliciteerd!!! 14 olle rolle??? 18 anne Gefeliciteerd!!! 19 xenia Gefeliciteerd!!! 20 Mel 23 peet 25 brademarie 29 future Februari 4 cici 5 meisje 6 flower 7 mamaatje 8 Zina 10 twijfel 11 muizz 23 debby
haha, dat van het zaad herken ik ook! hihi, het is echt zo grappig hoe wij elkaar hier allemaal begrijpen. Ik weet dat ik vroeger ook nooit een korte cyclus had, maar wel heel wisselend. De ene keer 32 dagen, de andere keer weer 39 maar nooit "gewoon" 28. Toch een raar idee dat jij 3 keer kans maakt in de tijd dat ik 2 keer kans maak Maar nu zwanger zijn zou zeker de beste optie zijn, voor ons allemaal Heb wel al de hele maand beetje ongiachtige buikpijn. Geen idee wat dat betekend. Eerst dacht ik dat ik mijn eisprong voelde maar het blijft dus dat zal het niet geweest zijn. Heb jij ideeën over wat dat zou kunnen betekenen?
ik wil het ook wel van de daken schreeuwen hoor, maar daar is het echt nog veel te pril over de buren en mn zusje(1febr uitgerekend) heb ik t verteld mn ex collega en schoonzusje zitten op t forum dus die weten t ook
haha, daarom heb hou ik ook maar de lijst bij, de ene helft is zwanger en de andere helft niet... kans van 50% zullen we maar zeggen Dat van het zaad herken ik ook,' maar omdat we daar vorige keer op gelet hebben, en het toen niet gelukt is, letten we der niet zo meer op. nu alweer 3 dagen achter elkaar geklust