Begonnen in december

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowerz, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    @futuresounds
    Ja dat had ik afgelopen maand ook hoor (1e ronde). dacht ook meteen dat ik zwanger was. maar dat komt dat het de eerste maand zonder de pil is.'ontpillen' zeggen ze wel. het is ook allemaal ff wennen voor je lichaam. het kan je gigantisch voor de gek houden. symptomen voor zwanger zijn en ongi zijn, zijn gewoon hetzelfde. zit weinig verschil in. stom eigenlijk want je wordt er niet wijzer van! Normaal als ik ongi wordt, heb ik een dag van te voren flinke buikkrampen. maar ik moest de 7e ongi worden. maar had nog nergens last van. en ineens was ik de 8e ongi, maar nooit van de buikkrampen gehad. heel apart!
    ja eigenlijk moet de cyclus voor iedereen hetzelfde zijn gewoon 28 dagen. dan weet je altijd waar je aan toe bent.
    maar helaas zit het menselijk lichaam weer raar in elkaar!

2. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Ik kijk liever naar de 50% wel zwanger :) Maar als we nou volgende maand voor 100% gaan, dat is nog leuker!
    Mijn man zei nog, dit moet wel zo blijven he? Ook als we al zwanger zijn. dit over het klussen. ;)

3. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    haha je weet wat ze zeggen over zwangere vrouwen.........die hebben er dan juist nog meer zin in! hahaha!
    mijn vriend ziet dat ook wel zitten!! hoor hem nu ook niet klagen hoor trouwens!!

4. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Ontpillen zou kunnen inderdaad. Ik ben wel al eind oktober gestopt met e pil en vanaf eind december zijn we echt voor een kindje gegaan. Maar ja kan natuurlijk dat het ontpillen nog steeds bezig is....

5. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ja idd dat zou wel een paar maand kunnen duren. en het verschilt ook nog per persoon natuurlijk.
    stond er zelf van te kijken dat mijn cyclus na de 1e ronde meteen 29 dagen was. Had ik niet verwacht, dacht zal bij mij wel weer veel langer zijn. maar ik heb ook eens geluk!:p
    Nu hopen dat ik ook geluk heb om snel zwanger te zijn!
    zit te wachten op visite maar ze zijn er nog niet....:(

6. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    @ anne van harte gefeliciteerd!!!

we gaan gelijk op! leuk man (uhh vrouw..haha)
    dus de test toch binnen gekregen vandaag?

Ik heb m wel binnen gekregen maar mn vriend heeft ook een kruidvat test gehaald die was vanaaf positief morgen nog een cb ga ervan uit dat die dan ook positief is...Hopen mag altijd nou!!!Maar wel leuk dat we dezelfde datum hebben!!!

@ all iedereen die zwanger is gefeliciteerd...En iedereen die nog een ronde moet heel veel succes...!!!

7. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoelaat zou de visite er zijn?

8. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
  9. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Nou hadden geen tijd afgesproken, maar 8 uur/half 9 lijkt me een redelijke tijd. we smsen ze wel ff... begin nu toch wel slaperig te worden! haha

10. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    lig je zo al op één oor als ze aanbellen, hihi

11. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ja die is echt lief! had vandaag ook ff weer rond gekeken voor kinderwagens op het internet. dan zie ik mezelf al helemaal lopen!
    weet ook wel wat ik wil, een driewieler. en dan 3 in 1. Wiegenbak, buggy en dat er een maxi cosi op kan. dus dat wordt waarsch een quinny. die vind ik zo mooiii!!

12. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Zier er mooi uit inderdaad! Heerlijk he zo rondkijken op het internet?! Daarom snapte ik er ook niks van dat ik vanmiddag niet echt de Prenetal inwilde/inging. Was een beetje te echt en dan ben je nog niet zwanger. Wat zullen die mensen denken, misschien zo een beetje.

13. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoe weet je nou wat de beste kinderwagen is? Er is wel heel veel te kiezen...

14. xenia2009

xenia2009 Actief lid

5 jan 2010
    265
    0
    16
    Hoe weet je nou wat de beste kinderwagen is? Er is wel heel veel te kiezen...
    de cruiser die heb ik is ideaal en niet duur...!!!
    Ik heb straks een dubbele nodig!!!

15. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bij mijn dochter de quinny speedi gehad! echt een geweldige wagen, wel duur maar wel goed! hij was toen wat anders als nu, maar mijn zus en mijn vriendin hebben er ook een nu en hij is ten opzichte van toen echt verbeterd!
    ik heb ook de quinny buzz gehad, maar die vond ik 3x niets!

16. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook al over nagedacht wat voor een dubbele? mijn zus had een dubbele (voor haar tweeling) waar ze langs elkaar zaten, maar je kon in de stad op maar weinig plaatsen binnen, en in een kleinere auto pastte hij niet in (ingeklapt).

17. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Zier er ook mooi uit Xenia. Volgens mij moet je het inderdaad een beetje hebben van mensen die al ervaring met kinderwagens hebben :)

18. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ja het wordt bij mij ook zeker weten een quinny. VInd het gewoon erg makkelijk om als je uit de auto komt direct de maxi cosi op het onderstel kan klikken..geen gehannes met kind overpakken eerst hier in dan daar weer in..Nu kunnen ze lekker doorslapen. ideaal!!
    wil er meteen wel 1 kopen trouwens, maar toch nog maar ff wachten!

19. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    morgen mag ik ook testen van de man lief he

nu ga ik slapen
    tot morgen

liefs

20. futuresounds