Ik ben al 3/4 jaar ongeveer niet meer aan de pil, kreeg namelijk helemaal geen bloedingen en als ik ze kreeg dan was het op vreemde momenten. 's Nachts met oud en nieuw besloten dat we ervoor gaan, dus afgelopen zaterdag ben ik direct maar begonnen met slikken. En mijn vriend is gestopt met roken dus die doet gelukkig ook hard zijn best
Wij zijn afgelopen juni getrouwd.. Mijn man is 22 en ik 20! Eigenlijk nog heel jong Toch willen we allebei graag n kindje! Kom uit Veenendaal.. Uhm, ja wat zal ik nog meer zeggen.. Kom uit gezin van 6 kinderen! Ik was superbenieuwd hoe mijn cyclus was na het stoppen van de pil. Daarom ben ik begonnen met tempen. Er wordt vaak gezegd wanneer je stopt met de pil kan het nog even duren voordat je weer een eisprong hebt. Maar volgens mij heb ik die wel gehad!!! Daar ben ik superblij mee! Uhm, foliumzuur... daar heb ik al meer over gehoord! Sindsdien kijk ik op pakken eten waar het in zit..haha! Heb je er ook pillen voor?
zodra mijn vriend en ik besloten hebben om voor een kindje te gaan, ben ik ook direct foliumzuur gaan slikken. @thyrza: er zijn inderdaad pillen voor. Ik heb ze bij de etos gekocht, maar ze zijn te koop bij elke drogisterij. je kunt beter elke dag 1 pilletje innemen, dan alle pakken te gaan lezen. nu weet je het zeker dat je elke dag voldoende foliumzuur binnen krijgt.
Ik heb ze ook gewoon van de kruidvat, Vitaal zwanger heet het, daar zitten ook de andere belangrijke vitamines in. @Thyrza Geeft toch niks dat je zo jong bent. Als je er klaar voor bent moet je er gewoon voor gaan. En je hebt een voordeel als je zo jong bent dan heb je meer eitjes
Hopenlijk heeft dat idd voordeel.. Wat doen jullie voor werk/studie? ik werk momenteel nog 36 uur en volg daarnaast studie o.a. Vanaf febr. werk ik nog 16 uur en 3 dagen stage op een basisschool... Ben benieuwd naar jullie bezigheden!
Mutiara welkom! weer begonnen? mag ik dan aannemen dat je al een kindje hebt en dat je nu voor de 2e gaat??
Haay dames, ik ben er weer! er wasonderhoud ofzo dus heb er zoon beetje de hele dag over gedaa om weer online te kunnen komen haha Heb vandaag lekker ons huisje schoon gemaakt Me vriend is net thuis en die is nu lekker de boodschapjes doen
vinden jullie die dat nog niet hebben het misschien ook leuk om gependeld teworden? Want dat doen ze hier! natuurlijk moet je het met een korreltje zout nemen, maar is wel leuk
Zo, heb iedereen die ik nog niet had even toegevoegd! Hier lijken de tekenen van ongesteld worden te verdwijnen Geen buikpijn meer! Maarja, helaas ook geen zwangerschapsverschijnselen! We zullen maar moeten afwachten En flowers, heb je al testkriebels Hoop zo voor je dat het raak is! Ook leuk dat er al zwangere meiden mee kletsen! Dan weten wij niet-zwangere wat ons te wachten staat hihi
@ Zina Ik heb je geaccepteerd hoor Een vriendin van mij heeft dat pendelen een keer gedaan bij mij, is wel een jaar of 3 terug, en toen zou ik een jongen krijgen. Alleen geen idee wanneer. En je moet idd nog maar even afwachten. Al kan dat frustrerend zijn
Ja, de site lag eruit! Ik ben inmiddels ook weer bijgelezen! Was al bezig met een antwoord een paar uur geleden, en toen lag ie er ineens uit! Leuk dat er nog meer meiden meedoen in deze topic! Welkom allemaal! Flowerz, nog op je antwoord over huisdieren van vanmorgen: ja, wij hebben twee grote Noorse boskatten rondlopen hier. Schijnt dat die heel leuk met kinderen zijn! Het zijn ook enorme knuffels, vinden alles goed enzo, erg leuk! Jij nog huisdieren? Ik zag geloof ik ergens staan dat je de hond ging uitlaten? X
Dit is trouwens echt HET forumplekje voor meiden die op andere onderwerpen/fora niet geaccepteerd worden, hahah
Maar ze hebben hier echt goeie pendelaars hoor! Vooral van astrid en wishgirls krijg je snel een reactie, en vaak hebben ze het ook goed! Ik hoop natuurlijk bij mij ook hihi Maar idd het wachten duurt zo lang, maar uiteindelijk zal het ooit de moeite waard zijn! maar vertel eens wat over jezelf, heb wel van alles gelezen maar wat doe je bijv. voor hobby, wat is je liefelingseten ofzo?
cker weten! wij hebben ook een hele hoop huisdieren. Van mijn ouders mocht het nooit (die namen me nog steeds kwalijk dat ik niet goed op mijn konijn paste toen ik 8 was), en zijn moeder is allergies Wij hebben, en hou je vast: 2 katten, 1 gewone en een britse korthaar 1 hond, amerikaanse stafford vrouwtje 2 baardarganen (reptielen) 1 krab 1 kreeft een heleboel guppies 1 goudvis 6 hamsters 1 gerbil (woestijnratje) 1 gewone dikke rat 2 konijnen zo dat waren ze