ik ga vanavond een lekkere borrel nemen hihi nu mag t nog heb afgelopen weekend netjes fris gedronken omdat ik toch een heel licht streepje gezien dacht te hebben had ik dus gewoon kunnen zuupen haha ik ga ff poedelen met dochter lief ze vraagt steeds "mama ga je met mij mee douchen?" tot zo!!
Nou hier hebben we het eten ook weer op... pfff heb een beetje te veel gegeten met het gevolg dat ik nu buikpijn heb
Nou ja , ik ga even mijn dochter in bad doen en voorlezen voordat ze naar bed gaat, kom straks nog wel weer... Hopen dat het dan iets drukker is hier
Hey meiden! Gadverdamme, ik voel me helemaal niet lekker! Heb het gevoel dat ik heel licht de griep heb. Het drong vandaag het meeste door dat MIJN OPA toch echt KANKER heeft. kwam best hard aan. En gisteren weer met me moeder gepraat, nou dat was dus niet een al te florisant gesprek, maarja, ik maak me er ook niet meer druk om. We zoeken nog 1 keer hulp, en mocht het dan niet lukken... Ja dan weet ik het niet. We zien wel. Maar ze had alweer terug genomen dat ze nu me handicap accepteerde, want ze was naar een natuurgeneeskundige geweest en die had gezegd dat er lichamelijk van alles mis was met mij. Die man kennen wij al een jaar, en hij heeft me moeder erg goed geholpen. En zijn methodes werken ook echt heel goed. Maar nou denkt me moeder dat ik zo ben omdat ik alleen lichamelijk wat mankeer. terwijl die man dat helemaal niet gezegd heeft. Ik had gehoopt dat ze het nu toch wel snapte. Achja *zucht* Maar verder heb ik lekker met me buurvrouw kralen gesorteerd vandaag. Was erg gezellie. Me buurvrouw maakt namelijk zeepkettingen, en ik maak al jaren sieraden voor hobby en als bijverdiensten. Ligt nu alleen en beetje stil. Nou ja, dat was mijn verhaal voor de dag, vriendin van mij komy straks en we gaan nu ff noedels eten mmmmm
@trotse mama, balen dat je (nog) niet zwanger bent! Ben ook benieuwd hoe ik reageer als het nog niet zo is. Weet wel dat die kans heel groot is, maar ergens hoop je toch dat het zo is. Succes met de volgende ronde(na je ongi)
@andere dames, nog 10 dagen wachten.... wat zouden jullie doen? over 10 dagen zit ik op dag 44 (zoals vorige cyclus na gestopt te zijn met de pil). Zouden jullie al eerder gaan testen? Het zou zo leuk zijn als mijn cyclus nu korter is. Van de andere kant als hij korter is maar ik test pas over 10 dagen heb ik wel een betere kans om op het goede moment een test te doen....
futersounds mijncyclus is ook zo lang irritant he? soms test ik wel eerder omdat ik gewoon nieuwsgierig ben. Je bent ook nog maar net van de pil af he het kan best dat deze cyclus korter is.
Wel fijn dat ik niet de enige ben Hoeveel eerder test je dan? Heb wel echt zin om te testen.... Maar mijn man vind het nu nog te vroeg en ik wil de test niet zonder hem doen. Stel je voor dat ik wel zwanger ben, heeft hij het moment gemist. Zo goed kan ik nu ook weer niet toneelspelen dus blijdschap bij een twee test kan ik denk ik niet faken, hihi
sjemig tis echt rustig zina , doe maar ustig aan en focus je maar lekker op je toekomstige gezinnetje ze zullen je toch moeten accepteren zoals je bent..toch? futuresounds, ik denk dat ik over een dag of 5 er een testje tegen aan zou gooien en misschien dan om de dag ofzo debby en futuresounds ,is etos zwanger worden niets voor jullie?
Toen ik op het forum over Etos zwanger worden heb gelezen heb ik het inderdaad meteen gekocht en slik het nu braaf. Hopen dat het helpt. Bedankt voor het meedenken. 5 dagen, klinkt veel beter dan 10....
o ja dat heb ik ook gehoord ja dat etos zwanger worden heb het wel gekocht. Ik zal zo even beginnen. Maar ik heb wel gehoord dat er een ingredient in zit wat de kans op een miskraam verhoogt... maar werkt het echt?
o futuresounds ik was de eerste maand na het stoppen met de pil zwanger van emma dus zegt niks hoor zo een lange cyclus (dat heb ik al mijn hele leven)
kans op een miskraam verhoogt? dat is bijzonder voor een middel dt je juist meot helpen om zwanger te worden. Misschien als je het nog na de eerste 8 weken gebruikt ofzo?
geen idee futuresounds ik heb het ook maar gehoord en mensen zeggen zo veel. Ik denk dat ik het maar ga proberen, ben benieuwd of het werkt.
ja ik vond het ook eng futuresounds vooral omdat mensen met pco ook een lange cyclus hebben. maar dat zegt niks dus! Doe jij ovulatietesten? Ik deed dat toen wel omdat ik het moeilijk vond om te bepalen wanneer met ovulatie was.