heee meiden!! zit ff wat rond te kijken bij de echo's..maar ff een vraagje..welke echo's krijg je allemaal? 20 weken echo en pretecho zijn toch 2 verschillende dingen??
je krijgt eerst een termijn echo met 8 weken of 10 weken (ligt aan je vk) om te kijken hoe lang je zwanger bent. daarna als je wilt een echo voor de nekplooimeting en combinatietest rond de 12 weken (moet je vaak zelf betalen) 20 weken echo krijg je rond de 20 weken. Is een uitgebreide echo om te kijken of alles goed is. Pretecho moet je zelf betalen en kan je doen wanneer je wilt. Daar zijn pretecho buros voor. Ik heb hem met 16 weken laten doen omdat ik het geslacht wilde weten en met 26 weken nog een 3d echo.
Hey meiden, is hier nog wat te beleven?? Heb net alles opgeruimd en schoongemaakt hier, en mijn meissie ligt lekker te slapen..
Ow dat is jammer, wat voor cakejes heb je gebakken?? Ik vind de muffins van dr oetker heel erg lekker...
Ik verveel me Iemand tips om de tijd door te komen?? Mijn huis is al schoon, er is niemand gezellig op msn...En ik heb echt last van testdrang maar wil er niet aan toegeven Maar de tijd gaat zoooooo langzaam pfff... Ben heel erg moe, heb nog steeds last van vlagen maagzuur, mijn hele onderbuik is opgezet, kan mijn broek bijna niet dichthebben.. Wil nu wel weten of ik doormoet naar een volgende ronde of een afspraak moet maken bij de gyn ... Ben zo ongeduldig, word gek van mezelf...
Ik verveel me Iemand tips om de tijd door te komen?? Mijn huis is al schoon, er is niemand gezellig op msn...En ik heb echt last van testdrang maar wil er niet aan toegeven Maar de tijd gaat zoooooo langzaam pfff... Ben heel erg moe, heb nog steeds last van vlagen maagzuur, mijn hele onderbuik is opgezet, kan mijn broek bijna niet dichthebben.. Wil nu wel weten of ik doormoet naar een volgende ronde of een afspraak moet maken bij de gyn ... Ben zo ongeduldig, word gek van mezelf... Heej meid ik weet niet hoe je de dag moet doorkomen sorry wachten duurt altijd lang vanaf het moment dat ik nog 3 dagen had om te testen had ik van test jezelf al testen in huis liggen die waren toen zeker positief alleen heel licht streepje...Maar die kun je 4 dagen voor je NOD doen!!
anti verveel tip: speel farmville op facebook. www.farmville.com of www.facebook.com en je verveelt je nooit meer!
@zwangeren; wat gaaf dat er gewoon al een september mama topic voor jullie is. Dan klinkt het wel heel echt he?!!! @all;Ik heb net bij de kruidvat een cbtest gehaald. Nu ik het er gister met julllie over gehad heb wil ik eigenlijk eerder testen. Ook niet te vroeg natuurlijk anders ben ik aantal keer het geld kwijt voor die testen. Vanochtend dacht ik dat ik vanmiddag meteen een test zou doen maar nu ben ik iets realistischer Moest wel lachen om de kassajuffrouw... ze scande het artikel en keek meteen met schoteltjes ogen naar wie de test kocht. Ik hoorde haar denken......
Dames help! Ik heb gisteren een ovu testje gedaan, die gaf een heellicht streepje, vandaag doe ik er weer een, helemaal geen streepje!!! Ik had op de 3e dag van mijn ongi kramp, dan weet ik dat de ongie weer ophoud. En gek genoeg had ik op de 5e ook weer kramp hoe kan dit? Ik pas me banner wel weer aan naar een normale cyclus...
@ zwangeren hebben julllie al last van de kwaaltjes Ja ik heb last van wat duizeligheid en soms licht misselijk voor de rest last van brobbels in mn darmen...En heel veel honger en jij dan? Ik had op de 3e dag van mijn ongi kramp, dan weet ik dat de ongie weer ophoud. En gek genoeg had ik op de 5e ook weer kramp hoe kan dit? Dat heb ik ook wel gehad...Waardoor t komt geen idee waren meestal mijn darmen...
hey meiden, Ben tegen de verveleing maar naar de ikea gereden, nou dat had ik ook beter niet kunnen doen.. Met dat ik de snelweg opdraai staat het muurvast... was een ongeluk gebeurt met een vrachtwagen pfff 8 km file... Ben de eerst volgende afslag er maar afgegaan, maar in de stad stond het ook helemaal klem... Waar ik normaal een 20 min over rij heb ik nu meer als een uur over gedaan... Terugweg was al net zo'n ramp, moest helemaal achterlangs over zo'n landweggetje in het donker, en ik ben hartstikke nachtblind... Nou een ding scheelt, heb even 2 en een half uur niet aan testen gedacht haha... @debby: dat lijkt me idd een leuk spel, zal em vanaaf ff uitproberen.. thanxx voor de tip!
dat mamaforum bestond al in de bevallingslijst vernam ik van iemand @peetjuh fijn dat je je niet heb verveeld en even niet aan testen hebt gedacht haha @xenia ik heb momenten dat ik extreem moe en.kan me er alleen niet aan toegeen met z 'on kleine bengel om me heen eten?? heb nie z'on zn in eten.zelf niet aan chocola, daar kan je me normaal voor wakker maken haha... af en toe trekken mn banden heel af en toe wat licht in mn hoofd @zina das vreemd..is je ei dan al niet gesprongen? tis misschien t beste om 2x per dag te testen keer smorgens en een keer begin van de avond @futuresounds wanneer ga je nog maar testen? ga ff kleine man naar bed doen , heeft 38,5 koorts en hoest behoorlijk hopelijk komt hij de n8 btje door
ja das juist het punt, daar ben ik een beetje bang voor! Want als ie al gesprongen is, zijn we dus weer te laat, maar dat lijkt me zo vroeg! Vervelend van je kleintje! Kinderen die ziek zijn is altijd zo zielig!