We willen heeeeeeeeeeeel graag met alle meiden die op de motor en nu in de mini zitten (Nod November en December) blijven kletsen maar momenteel valt onze leuke groep een beetje uit elkaar. De één gaat verder bij de juli- of augustusbevallingstopic en weer anderen gaan verder in andere Nod-topics. Vandaar dus dit nieuwe onderwerp waarin we met de meiden kunnen blijven kletsen en elkaar niet uit het "oog" hoeven te verliezen. Edit: op verzoek plaatje toegevoegd. Elmo
Ik ben d'r bij hoor! En ik heb het wachtkasteel meegenomen (vind Daan vast goed, die zal ook wel komen kleppen hier), voor een ieder die daar behoefte aan heeft... want de zwangere dames zitten het langste op de wachtbank in het wachtkasteel.
Heejjjj dan ben ik ook weer van de partij! Ik neem vast ff plaats in het wachtkasteel, ga ff Ruben opzoeken
Ik voel me gelijk stukken beter! Zo stom, ik was zo van slag dat iedereen naar andere topics ging en dat ik de verhalen van jullie moest gaan missen. Even langswippen in een topic bleek ook niet echt praktisch merkte ik, maar nu kunnen we bij elkaar blijven. Sorry Pupke, ik wilde een grote zak chips meenemen naar het kasteel maar uit frustratie 'm leeggegeten. Ik was ook even behoorlijk pissed off op mijn vriend. Ik ben vrij vandaag maar moest brokken halen voor de honden en dat doe ik altijd in een dorp verderop. Alleen vriendlief had de auto meegenomen en er ook nog eens voor gezorgd dat ik mijn fiets niet kon pakken. Hij had z'n motor ervoor gezet. Nu moest ik eerst ruim een half uur lopen naar het werk van mijn vriend, auto pakken, hondenvoer halen en weer terug naar huis. Ik was echt boos! Mijn hele middag naar de knoppen.
Pupke ,geweldig is dit ook uw job in real life? willen jullie eens zien in mijn album naar mijn ovulatietest : De 2e heb ik van het weekend gedaan kruidvatzwangerschapstest :
Joehoe mag ik ook mee doen hier....Vind jullie zo gezellig! Zat te denken misschien ook nog een leuk outfitje, denk aan de pink ladies van grease ofzo...Ben niet zo handig met plaatjes
op de zwangerschapstest zie ik geen streepje helaas op de ovutest wel, alleen niet net zo donker als de teststreep is. voor een eisprong moet hij wel net zo donker zijn als de teststreep omdat je lichaam altijd het hormoon LH bij zich draagt. Ook mannen hebben dit hormoon. Pas in een bepaalde hoeveelheid is daadwerkelijk de eisprong af te lezen. LH stimuleert in het begin van de zwangerschap de aanmaak van andere hormonen, vandaar dat bij een zwangerschap ook de LH piek hoger is. heb je zo een beetje antwoord op je vraag?
in dat geval, ik ben tiepmiep! Of, zoals ook in op de visitekaartjes straat, office manager! wat zijn de andere dames?
Ikke ben verzorgende ig! werk nu in een verzorgingstehuis..Super dankbaar werk! Ben bezig met wat nieuws, wil graag stervensbegeleiding erbij doen!
Ik werk nu als verzorgende IG in een verzorgingstehuis! zeer dankbaar werk! Ben nu ook bezig met wat nieuws, Stervensbegeleiding!
Ja, leuk.. ff voorstellen (voor wie het nog niet weten): Ik ben Pupke (Pam), 29 jaar en al bijna 6 jaar samen met mijn lieve vriendje J. Sinds 4 maanden hebben wij samen een bruin café, daarnaast werk ik nog 32 uur als grafisch vormgever/ontwerper bij een reclamebureau. Wij zijn vorig jaar al eens begonnen aan een beebje, maar hebben dat toen uitgesteld tot na de overname van het café.