@liefde1987, wat ontzettend fijn dat jouw cyclus meteen weer een beetje normaal was....toch wel super als je af en toe hoort dat sommige meiden er een half jaar op moeten wachten als het niet langer is.... Denk dat het met ontpillen te maken had...verder nu eigenlijk nergens meer last van en het is natuurlijk wel zo dat als je denkt dat er iets aan de hand is in je lichaam...zoals eisprong...dat je dan ook ineens van alles voelt wat je anders niet eens gemerkt had....tenminste denk dat dit bij mij t geval was...
Heb afgelopen week de "oude" afleveringen van babyboom gezien via internet....vond het wel erg interessant allemaal hoe dat allemaal bij andere stellen gaat enzo....misschien een leuke tip voor jullie? Via google naar babyboom en dan op video's op de site, erg leuk als je bezig bent met zwanger worden!!
@Liefde, ja het is echt een spannende periode, nu is het voor mij afwachten tot het klussen en dan weer aftellen tot het testen, hopelijk hoeft dit niet maanden door te gaan @Felicie, ja ik heb altijd wel een regelmatige cyclus gehad, ik ben al jaren van de pil af, wij vreeën al heel lang met condoom. Ik zie dat je een hele lkange cyclus hebt, wat vervelend zeg, komt dit door de pil?
Ja je gaat op van alles letten als je eenmaal probeert zwanger te raken. en het grappige is, toen ik zwanger was van mijn zoontje leek alles op een naderende menstruatie, maar integendeel Ik was zo verbaast toen de test positief was!
@minniej dat meen je niet....maar je hoort altijd dat vrouwen ondanks dat ze nog geen test hebben gedaan al weten dat ze zwanger zijn...maar dat is dus ook niet altijd zo..?! Hoe lang zijn jullie bezig geweest tot jullie zwanger waren van je zoontje?
Nou ik moet trouwens zeggen dat ik wel een vermoeden had omdat er dus 1 ding anders was, ik kreeg krampen een week voor NOD, en dit had ik nooit, misschien een dag voor mijn menstruatie maar nooit een week van tevoren, echt menstruatiekrampen, en dit bleef aanhouden tot zo'n 6 wk zwangerschap. Maar ik denk dat het ook een beetje achteraf gelul is om te zeggen dat ik het wist, omdat ik dacht de maand ervoor ook van alles te voelen..ik was de 2e ronde zwanger, ik hoop dat ik weer zo gauw zwanger ben!!
Balen meis! Een vriendin van mij werd na het stoppen van de pil pas 7 maanden later ongesteld.. Helaas komt dit vaker voor. Je zou altijd de dokter kunnen bellen, dit heeft zij toen ook gedaan en kreeg medicijnen zodat ze een eisprong zou krijgen. 1 maand later was ze zwanger!
~ He meid dit is ook mijn eerste maand na het stoppen van de pil. Ik had mijn cyclus 28 dagen gerekend en had dus dag 14 als eisprong aangehouden, rond die tijd natuurlijk ook veel geklust. Nu kreeg ik op dag 23 ineens heel veel slijmverlies en heb toen uit nieuwsgierigheid op dag 24 een ovulatietest gedaan en deze was positief! Natuurlijk weer goed geklust Savonds kreeg ik ineens heel veel steken links onder in me buik en de volgende dag was het helemaal weg. Heb nog 2 dagen achter elkaar een ovulatietest gedaan en je zag ook dat het steeds minder positief werd. (foto kan je zien op een paar pagina's terug) Zo heb ik dus mijn eisprong gevoeld!
Hoi dames, Ik ben ook in maart gestopt met de pil. Eerste maand cyclus gehad van 47 (!) dagen... En t ziet er naar uit dat t nu weer lang gaat duren. Denk dat t van ontpillen komt! Ben nu begonnen aan etos zwanger worden pillen, omdat ik veel verhalen lees dat deze je cyclus korter kunnen maken. Dat zou wel fijn zijn! Verder heel herkenbaar allemaal hahaha. Nuchtere vriend, maar zelf zo emo en ongeduldig als t maar kan. Whaha ik heb bij wijze van spreken de babykamer al ingericht, zo erg...
Hm... hier maar één maal seks gehad op dag 9 van m'n cyclus. Ik denk m'n eisprong gevoeld te hebben op dag 14. Bitter weinig kans dat het raak is dus. Maar voel al een week stekende pijn rechts onder in m'n buik. Maar ik vrees dat dit ook een blindedarmontsteking kan zijn, licht misselijk ook. Bij zoontje in ronde 2 zwanger, ronde 1 zaten we op skivakantie in het hooggebergte (schijnbaar raak je daar ook moeilijker zwanger). Ik denk wel dat ik vruchtbaar ben maar dit kan niet denk ik??
Gezellig zoveel meiden erbij! Rose85, balen dat je zo'n lange cyclus hebt, ben benieuwd of de etos zwanger worden pillen bij je werken.. Hou ons maar op de hoogte! Meiden, hebben jullie ook wel eens last van steken in je borsten? Ik heb dit vandaag heel erg, echt super pijnlijk! Ook voel ik me niet echt misselijk maar ook niet helemaal lekker..
Leuk zeg dat we met zn allen zo'n beetje in hetzelfde schuitje zitten. Ook mijn man heeft soms zoiets van, ander onderwerp. Hij zegt, als je om de dag klust komt t vanzelf wel. Haha! Felice wat vervelend dat t allemaal zo lang op zich laat wachten. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Een belletje naar de huisarts kan dan volgens mij geen kwaad hoor. Mijn ontrekkingsbloeding is sinds zaterdag voorbij en nu maar wachten... Soms zit ik echt helemaal weg te dromen en ben nu al jaloers op iedere zwangere vrouw die ik tegen kom Hopelijk gaat dat ontpillen snel voorbij want ik merk het echt. Succes allemaal!
Dido: heb ik ook nu... @ all: Bij Tristan pas getest toen ik al 5 weken was... Heb mijn menstruatie nog gehad (echt 3 dagen bloeden), dus ik dacht dat ik stom was om een test te doen... maar ik voelde me anders en ik had gelijk...
Wat vervelend dat velen zo last hebben van dat ontpillen, ik ben al zo lang gestopt met de pil dat ik me niet meer herinner hoe dat ging, maar ik heb volgens mij nooit 40/50 dagen moeten wachten, ik herinner me wel dat ik soms rond de 35 dagen zat. Maar in ieder geval als het rond de 40 dagen duurt of langer zou ik gewoon naar de HA gaan hoor, wie weet kan je iets krijgen wat het allemaal op gang helpt, en inderdaad etos zwanger worden proberen, het kan nooit kwaad.
Wat leuk, steeds meer meiden erbij die in maart gestopt zijn met de pil. Allemaal in het zelfde schuitje! Gezellig. Ik ben helemaal hyper en allemaal kriebels in m'n buik en kan niet wachten tot het 23 april is, dan mag ik testen! En ben dan ook 2 jaar getrouwd...zal leuk zijn als ik positief test Vrijdag tot en met maandag was m'n vruchtbare periode en gister m'n eisprong volgens de banner (en vruchtbaredagen.nl), en heb het gevoel dat dat helemaal klopt Had vooral gister erg veel slijm en heel veel steken links onder in m'n buik. We hebben in de vruchtbare periode elke dag geklust (en daarvoor om de dag), hopen dat het raak is! Andere nog leuke nieuwtjes?!
Goedemiddag! Mag ik mij hier melden? Ik ben op 28 maart gestopt met de pil en op 2 april had ik mijn ontrekkingsbloeding. Deze periode kijken we even aan wat mijn cyclus doet. Misschien kijken we zelfs 2 periodes aan om iets meer inzicht te krijgen. Vriendlief is mijn gedram al een beetje zat, maar hij wil zelf ook graag, alleen het praten en dromen met hem is er niet bij (of in elk geval minder dan ik wil). Ik moet dus nog wel even geduld hebben voor we er echt voor gaan, maar ik hoop dat er hier alvast een paar met een goed voorbeeld en een streep/kruis beginnen!
@ MinnieJ, Voor jou dus geen ontpillen, heerlijk zeg meteen 'aan de slag' om het zo maar even te zeggen Mijn lange cyclus komt inderdaad door de pil, ben 25 feb. pas gestopt. Heb mijn banner op 50 dagen gezet en ik zie wel wanneer er iets gebeurt...... @ Dido, Fijn om te lezen dat het inderdaad vaak voorkomt. Bij toeval kwamen we erachter dat onze beste vrienden ook 'bezig' zijn en zij dus ook al 5 weken zit te wachten. Dat stelt al wat gerust @ Rose85, Ik ben heel benieuwd wat je van de Etos zwanger worden pillen vindt! Ik zit nu op dag 43 en wordt er gek van. Lees dat die pillen een goede invloed op je cyclus moeten hebben....! @ Flipske, Jullie willen binnenkort dus wel heel graag proberen voor een kleine? Ik weet hoe erg je soms van jezelf kan worden (en vriendlief dus al helemaal ) haha Mijn vriend wilde eigenlijk pas in juli starten, maar zei op pakjesavond: laten we de laatste pil opmaken en ervoor gaan....nu alweer 1 maand pilloos Mannen moeten gewoon even wat meer aan dat idee wennen!
Liefde1987, Ik ken het gevoel ik kan ook echt niet wachten!! Nog 10 dagen Flipske, welkom! Mannen zijn daar inderdaad allemaal wat langzamer mee, bang voor veranderingen denk ik Felice, Wat fijn dat je dit ook met je beste vrienden kan delen! Zou wel super zijn als je ook nog eens tegelijk zwanger mag zijn Ben je er al over uit of je de dokter gaat bellen? Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!
Wat kruipen de dagen toch voorbij he? Ik word zo gek van mezelf, ik dacht nu we voor een tweede gaan zal ik er vast minder mee bezig zijn, maar nee hoor, evenveel als de vorige keer! @Felice, en slik je al iets zoals etos zwanger worden? Op de een of andere manier ben ik dit als magische pillen gaan zien omdat ik de ronde zwanger raakte toen ik deze pillen was gaan slikken. En wie weet helpt het je cyclus ook wat op gang!