hoi allemaal word steeds drukker hier ga nu wat vaker mee lezen.Loop beetje achter. haha zijn er al dames die bijna mogen testen ik vandaag gedaan weer te vroeg mag pas vrijdag maar ad vaag lijntje staan dus weet nog niks haha toch maar wachten tot vrijdag.Hoop dat de mensen die nog aan het ontpillen zijn snel daar vanaf zijn en snel regelmatig zijn.Ga vanaf nu elke dag meelezen kan ik met iedereen mee praten fijne avond allemaal en tot morgen
MinnieJ: hier ook hoor. Ben er nog meer mee bezig dan vorige keer... en ik denk steeds dat het raak is, ook al is het onmogelijk (5d voor eisprong seks) Vriend wou plots niet meer op dag van de eisprong, voelde als een verloren kans maar nu denk ik steeds dat ik al zwanger ben!? Ik hou mezelf gewoon helemaal voor de gek
Spannend! Als je een vaag lijntje hebt ben je dus misschien wel zwanger?! Ik mag over 10 dagen testen.. Pff duurd zo lang
oh dat is helemaal vervelend, als de man er dan opeens geen zin in heeft net op de eisprong. Hij voelt het dan ook misschien, de druk..die van mij had dat dan ook opeens soms, dan was het hem teveel hihi.. Ja het valt natuurlijk wel erg op dat het initiatief nu plots telkens vanuit de vrouw komt
@ Dido, ik wacht nog even tot volgende week af. Denk dat ik vorige week woensdag m'n ovulatie heb gehad dus als ik volgende weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik toch even bellen voor m'n eigen geruststelling @ MinnieJ, ik hoor inderdaad ook goede verhalen over die Etos zwanger worden!!! Misschien gewoon maar eens inslaan voor de zekerheid. Ik heb het geduld niet om ook nog een volgende cyclus af te gaan wachten denk ik (als die er ooit gaat komen )
Wij hadden in oktober besloten te stoppen met de pil. We zien wel wanneer we zwanger worden, we hebben tijd genoeg en het is welkom. Alleen waar het niet dat ik niet de enige ben met dat idee. Al mijn goede vriendinnen zijn ondertussen zwanger. Ik ken er nu 7. En wij na ons idee een goed poging weer mis. Ik probeer de temperatuur bij te houden en alle andere dingen middels de app van predictor. Maar nog steeds niets. Wel elk maand het idee dat ik zwanger ben, misselijk, op gezetten buik, obstipatie, droge mond s nachts, krampen in mijn kuit, pijnlijke borsten, rommelige darmen en veel vocht vasten houden. Allemaal symptomen die ergens op zouden kunnen duiden dat ik zwanger ben maar de testen zeggen anders helaas. Nu heb ik nog een bijkomend probleem en dat is dat mijn vriend internationaal chauffeur is. Nu viel de afgelopen keren de eisprong rond en in het weekend maar dat wordt nu anders. Dit maakt het dus nog minder makkelijk aan gezien we mekaar alleen in het weekend zien. Heeft iemand daar ervaring mee hoe ik hiermee om kan gaan?
Haha ja na een dagje werken moet ik ook weer 2 pagina's bijlezen Wel spannend voor jou zeg!!! Een vaag lijntje klinkt in ieder geval al heel erg hoopvol.....ik duim met je mee dat het een knalpositieve test wordt
Hoihoi Ik lees inderdaad veel over Etos zwanger worden! Ikzelf heb de eerste 30 dagen Centrum Materna (Babywens, kindje op komst) geslikt, dit is om de cyclus opgang te helpen en tevens met foliumzuur, vitamine D en visolie. Omdat er wordt aangeraden dit te slikken tot de 10e week van de zwangerschap ben ik nu overgegaan op andere pillen. Die van Centrum kostte namelijk 24,95 en stel je voor dat het nog een half jaar of langer moet..... Ik denk dat de meeste pillen namelijk wel op elkaar lijken. Daarom heb ik nu Kruidvat zwanger plus, ondersteunt een gezonde zwangerschap met extra vitamninen die je voor, tijdens en na je zwangerschap nodig hebt. Deze pillen zien er hetzelfde uit als die van centrum, elke dag een tablet en een capsule, bevat ook foliumzuur en visolie. En volgens mij heb ik deze gekocht voor 6,95 Weet niet of het komt door de pillen, maar m'n cyclus lijkt goed. Ik ben de pillen eigenlijk niet gaan slikken voor m'n cyclus (ik las pas later op het doosje dat het daar ook goed voor is), maar voornamelijk voor de foliumzuur omdat ik overal lees dat het erg belangijk is om dit te gaan slikken als je stopt met de pil...
Gezellig hoekje hier. Ik ben ook in maart gestopt met de pil, 27mrt mn ontrekkingsbloeding gehad en nu wachten op mn eerst menstruatie. Afgelopen week 7-8 april veel steken en zeurderig gevoel in mn onderbuik. Kan dit mn eisprong zijn??? 9 april de hele dag pijn in mn onderbuik, het voelde echt dat dit van mn baarmoeder af kwam. Het was zelf zo onaangenaam dat ik maar een pijnstiller heb ingenomen. Toen zakte het uiteindelijk wel af. Omdat volgens de berekening (op menstruatiekalender) 9/4 m'n eisprong was, toch maar geklust. Wie herkent dit verhaal, van pijn in de onderbuik? Hoort dit bij het ontpillen??
@Liefde, ja ik denk dat als deze strip op is van etos zwanger worden (en ik ben nog niet zwanger) dat ik dan overga op een ander soort, vooral omdat deze pillen zo groot zijn, net een zetpil joh! Mijn man zei al, weet je zeker dat je die in je mond moet stoppen? haha @denise, een vaag lijntje IS een lijntje, dus ik zou maar gauw nog een keer testen, en anders gewoon een digitale test, gelijk duidelijkheid, zwanger of niet Maar he tklinkt veelbelovend! @Julia, welkom!!
He meiden, Jeetje 27Denise spannend voor jou, ik zou echt nog een test halen hoor! Julia, welkom! Ik slik sinds ik gestopt ben met de pil foliumzuur van de etos. Als ik jullie zo lees dan slikken jullie andere pillen. Zou ik mezelf te kort doen met alleen foliumzuur? Dan nog een vraag. Zou het echt alleen zin hebben om te klussen als je rond je eisprong zit of is daarvoor ook aan te raden? Wij houden zo'n beetje om de dag aan. Het zou natuurlijk wel heel snel zijn als het deze maand al raak zou zijn, maar stiekem hoop ik het echt! Succes allemaal!
Butterfly, ik zou zeggen hoe meer hoe beter zodat er van tevoren een flinke voorraad klaar ligt, ik ga proberen vanaf dag 8/9 gewoon zo vaak mogelijk te vrijen tot dag 16, zo vaak als man ook wil natuurlijk, want hij telt wel een beetje mee
Ik herken dit ook.. Ik heb 13 maart mijn ontrekkingsbloeding gehad. Vorige week woensdag had ik ineens veel slijmverlies, heb toen donderdag middag een ovulatietest gedaan uit nieuwsgierigheid en deze was super positief. Voelde in de avond links onder in me buik super erge steken dus ik denk dat dit mijn eisprong was. De volgende dag was de test niet meer positief. Zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet omdat dit pas de eerste maand zonder pil is maar als ik jou was zou ik niet te veel van je menstruatie kalender uit gaan als je ook pas net gestopt ben met de pil. Volgens mijn kalender had ik al 1,5 week eerder mijn eisprong moeten krijgen.
Hoi Butterfly, Denk niet dat je jezelf te kort doet hoor, met alleen foliumzuur. Je leest overal op internet dat foliumzuur erg belangrijk is!! Ik heb ook foliumzuur in huis van de etos (rond potje), maar die had ik samen gekocht met de pillen van Centrum Kinderwens... maar ik zag later dat in die pillen ook juist foliumzuur zit, en dan nog wat extra dingen voor je cyclus. Je kan natuurlijk altijd na een poosje wat anders gaan proberen, als je cyclus niet goed opgang komt ofzo?! Wie weet helpt het wel. Ik zal niet alleen gokken om te vrijen rond je eisprong.... Wie weet heb je je eisprong wel eerder of later. Zelf houden we ongeveer om de dag aan, soms wat minder en als ik denk dat ik me eisprong heb doen we het vaker. Ook vooral doen waar je je fijn bij voelt En zaadcellen kunnen tot wel 74uur blijven leven en sommige nog wel langer... Sommige eicellen leven maar 12 uur, ik zou ook gaan voor een mooie voorraad zaadcellen voorals je ei springt
Welkom julia! Ik herken dit ook, de 1e ronde dacht ik dat het van het ontpillen kwam, die steken in mijn buik. Later bleek het wel mijn eisprong te zijn geweest. Afgelopen weekend had ik weer last van steken en een zeurderig gevoel in m'n buik. Ben er vanuit gegaan dat het m'n eisprong was, dus goed ons best gedaan. Ik hoop voor je dat het raak is..... nu afwachten of je menstruatie wel of niet opgang komt en of je kan gaan testen! Maar wachten duurt lang
Ik ben nu 2 weken gestopt met de pil, maar voel me nog echt niet anders dan daarvoor. Ik hoopte wel dat mijn pilkilo's er meteen af zouden zijn, maar dat is volgens mij een fabeltje... 27Denise, wanneer ga je weer testen. Een streep is een streep, als ik in jouw schoenen stond had ik nu al weer getest. Ik heb al een potje foliumzuur klaar staan. Wij eten erg gevarieerd met fruit, groentes en vlees/vis, ik ga er maar vanuit dat dat voorlopig met extra foliumzuur genoeg is. Ben net zo blij dat ik van die dagelijkse pillen slikkerij af ben
hoi allemaal heb natuurlijk vandaag weer getest en weer 2 strepen dus echt zwanger ben der wel beetje hyper van.Had het niet zo snel verwacht. vooral omdat mijn vriend toch al wat ouder is haha. Nou ik ga voor jullie ook allemaal duimen dat jullie ook snel zwanger zijn
Gerfeliciteerd meid!! Het is je eerste toch? Oh ik weet nog hoe hyper ik was, ongelofelijk, ik kon 2 dagen niet eten!!