Dank je.ja is de eerste nou ja voor mij voor mijn vriend de 3de.Haha en kreeg der net ook geen hap door me keel en slapen word denk straks ook niks haha
was wel al in okt gestopt met de pil.maar toen nog wel veilig gedaan.Deze maand gingen we op vakantie dus hadden zoiets van vanaf nu gaan we ervoor maar nooit gedacht dat ik dan na maand positieve test zou hebben
Hey allen, Ben nieuw hier, had zelf ook een topic geopend. Maart gestopt met de pil en we zien wel hoe het gaat verlopen voorlopig. Erg leuk te lezen dat ik niet de enige ben met onzekerheden en vragen. Vast gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn, en voor de overigen die (net) bezig zijn zoals ik, veel succes! x
Ohh meiden ik word gek van mezelf.. heb echt weinig geduld vind die onzekerheid maar niks haha! Herkennen jullie dat ook? Nog 9 dagen voor dat ik kan testen.. Tel ze echt af! Ben wel bezig met afstuderen dus dat helpt wel voor de afleiding alleen het nadeel is dat ik tussendoor elke keer op het forum kijk
He Dido! Ja heeeeeel herkenbaar hoor! Afleiding zoeken is toch het beste maar met zo'n gezellig forum is dat lastig he? Ik ben er ook zo mee bezig. Zoals je in mijn banner kan zien is het nog een week tot mijn ovulatie maar heb vandaag een test gedaan (negatief). Slaat natuurlijk nergens op, maar als ik wat in mn kop heb... Ach, misschien leer ik er weer van voor de volgende keer! Succes hoor met wachten! Groetjes
@27Denise, Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent en niet kan eten! Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap en heb je hier het goede voorbeeld gegeven! @Dido, ik hoop dat de dagen voor je voorbij gaan vliegen. Succes met afstuderen (en met wachten). @Mopselmans, ik ben ook een pas gestopte! hopelijk is het snel raak bij jou!
haha verslavend he zo'n forum Ik kijk ook telkens. Ik heb afgelopen maandag m'n eisprong gehad, maar nu had ik vanavond bij het afvegen een beetje lichtrozig bloed. Een eventuele innesteling kan het nog niet zijn.... Kan dit ook van de eisprong komen? Ongesteld worden lijkt me ook nog wat vroeg na 12 dagen?!
Heel verslavend haha! Nu je het zegt.. Die avond dat ik heel veel slijm had, had ik ook een beetje lichtroze bij het afvegen. Dag erna positieve ovulatie test en savonds denk ik mijn eisprong gehad! Weet niet of het bij een eisprong hoort eigenlijk??
Fijn dat jullie mijn verhaal herkenen m.b.t. buikpijn, stelt me toch weer gerust. Denise, wat fantastisch 1e ronde gelijk raak!!! En dat wachten........ tot je mag testen is echt 'killing'! Geduld is een schone zaak
@Dido en Liefde: Ik denk dat het roze verlies normaal is als je gestopt bent met de pil, ik had dit namelijk ook, en dan kan je dus wel tussendoor gewoon een eisprong hebben lijkt mij. Ik herinner me dat toen ik aan de pil was en ik het een keer een dag vergat of zo dat ik dan tot de menstruatie de hele maand af en toe wat roze verlies had. Heel irritant want het was dan geen echte menstruatie maar ik moest dan wel een inlegkruisje in doen. En heel erg herkenbaar, het er zo mee bezig zijn. Nu we de beslissing hebben genomen ervoor te gaan kruipen de dagen voorbij, terwijl we eigenlijk van plan waren in mei/juni er pas voor te gaan! @Mopselmans, welkom!!
nou heb ik bloedend tandvlees... dat kan toch echt niet als je maar 1 keer vrijt, 5 d voor de eisprong. maar das wel een symptoom die ik bij m'n vorige zw-schap ook had. Nu hou ik mezelf echt compleet voor de gek... Denise: proficiat !!! Geniet ervan!
Haha grappig ook wij hadden het plan om in juni te beginnen, maar op pakjesavond zei mijn vriend opeens er toch eerder voor te willen gaan Mannen hebben denk ik meer tijd nodig om aan het idee te wennen haha Nu kan ik me niet voorstellen dat ik tot juni had moeten wachten, zit dagelijks op ZP en word soms wel gek van mezelf hoeveel ik ermee bezig ben....
Oh jeetje wat spannend zeg! Bloedend tandvlees heb ik inderdaad wel vaker gehoord als zwangerschaps-symptoom....Ik ben het levend voorbeeld van jezelf voor de gek houden dus zelf ben ik wat nuchterder geworden en wacht nu maar rustig af op alles. Wanneer mag je testen?! Ik duim voor je dat je gevoel klopt
Hoi, Ik ben eind februari gestopt met de pil, 28 feb ongi geworden, daarna netjes 27 maart weer, en nu afwachten ik zou ongeveer 24 april (niet) ongesteld moeten worden. De afgelopen dagen flink geklust! succes allemaal!
Ik verwacht m'n ongi op 19/3, dan kan ik normaal testen als de ongi er niet is. Kan ik ook vroeger testen? Ik denk dat ik op 5/4 m'n eisprong heb gevoeld. Daantje: welkom!