Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @27Denise: Wauw wat goed nieuws!! Ik hoop dat jij een voorbeeld bent voor ons allemaal!

@Dido: Succes met afstuderen, ik ben net klaar dus ik heb die afleiding helaas niet!

Ik moest wel weer heel veel teruglezen omdat ik dit forum niet meer terug kon vinden haha!

Vriendlief wordt ook steeds ongeduldiger! Echt leuk om te zien. Zijn nu al een paar keer naar meubelzaken geweest om alvast rond te kijken. En hij komt met lieve zwangerschap spelletjes thuis als cadeautje =)

Ik merk eigenlijk nog helemaal niks.. Geen ontpillensymptomen of eventueel naderende eisprong.. Dus ga denk ik toch ook maar testen.. Zo dacht ik elke maand dat ik zwanger was (waarschijnlijk stress van afstuderen) en nu helemaal niks meer!

Nou hopelijk komen er nog meer positieve berichten voorbij!

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja dat hebben ze zeker! En ze hebben altijd even een zetje nodig, die van mij ook. Ja tot de zomer wachten had ik echt niet meer volgehouden. En wie weet moeten we alsnog 3 maanden wachten, omdat het misschien niet meteen raak is.

Ik word ook echt helemaal knettergek van mezelf, ik ben er de hele dag mee bezig, en voel me dan ook schuldig tegenover mijn kleine ventje, het is echt niet dat ik niet happy genoeg ben met z'n 3tjes, maar nu ik mijn gedachten erop heb gezet kan ik maar met 1 ding bezig zijn, baby maken:)!

3. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    @ Shan89

Haha ik moet ook na een dag werken weer pagina's bijlezen, maar het is zo verslavend en leuk dit forum :D

Ik durf mijn vriend nog niet mee te slepen naar meubelzaken, maar schuif wel steeds vaker reclamefolders onder zijn neus met 'oooh kijk nou wat een leuke babykamer' :cool:
    Laatst had hij opeens een mini-motor loopfietsje (hij is zelf motorrijder) en vond het helemaal geweldig haha hij is er stiekem dus meer mee bezig dan ik denk! Ik was laatst een kraamkado aan het zoeken en was op slag verliefd op een rompertje met eendjes, heb ze dus in tweevoud ingeslagen :) Vriendlief vond het gelukkig erg leuk en kon er om lachen!

4. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MinnieJ: Ik snap precies wat je bedoeld! Ik kan ook nergens anders meer aan denken. En mijn vriend kreeg eerst ook een beetje het gevoel dat hij niet genoeg was, daar voelde ik me ook heel schuldig over want natuurlijk ben ik hartstikke happy zo maar inderdaad zodra je er echt mee bezig bent, kan je nergens anders meer aan denken.

5. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Felice88: Haha ja het is inderdaad heel verslavend! Ik ben nogal een controlfreak, dus ik wil eigenlijk al helemaal voorbereid zijn. En mijn vriend maakt zich altijd zorgen over geld, dus ik wil hem laten zien dat we het zo duur kunnen maken als we zelf willen =) En dat heeft wel geholpen, hij geniet er nu steeds meer van! Als ik weer kom met een site met leuke spulletjes reageert hij altijd heel lief en gaan we samen even kijken.

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Meubelzaken is voor mij ook nog een stapje te ver. Dat kan natuurlijk ook komen doordat we nu 2 jaar aan het verbouwen zijn en ons wensen lijstje alleen maar groter lijkt te worden. Laatste jaar genoeg bouwmarkten en meubelwinkels van binnen gezien.

Mijn vriend laat wel duidelijk merken dat hij graag wil. Hij is alleen wel de verstandigste en wil gewoon een paar voorwaarden echt goed voor mekaar hebben voordat we er echt voor gaan. Eentje is dat ik klaar ben met mijn studie en dat is begin 2013.

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mannen gaan zich soms onzeker voelen ja als je er teveel mee bezig bent, dan voelen ze zich een beetje gebruikt als ze op commando moeten sexen enzo.

Dat vind ik dus zo irritant, want het valt zo op dat ik opeens initiatief neem rond die dagen.!

En dan weet ik ook niet wanneer ik moet beginnen met initiatief nemen...:p

Ok, misschien te ver gedacht maar dan denk ik; als ik op dag 9 al begin is het beste, gewoon elke dag vanaf dag 9, maar wie weet als ik op dag 9 begin heeft hij op dag 13 of 14 geen zin meer haha, terwijl je dan juist het het meest vruchtbaar bent.

Pfff....we denken teveel na wij vrouwen...:)

8. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil graag naar meubelzaken omdat het iets is wat we samen kunnen doen.. Mannen laten toch minder zien dat ze er mee bezig zijn en als we dan naar zulke winkels gaan laat hij ook weten wat hij vindt en denkt.. We gaan ook nog lang niks kopen..

Wij overdenken alles echt te veel! Ik weet precies wat je bedoelt! We moeten gewoon niet zo bezig zijn met die dagen, dan krijgen onze mannen ook het gevoel dat ze gebruikt worden. En dat is ook niet goed.. Gewoon af en toe extra onze best doen dan kunnen ze ons niet weerstaan! En af en toe ook initiatief nemen als je weet dat je niet vruchtbaar bent, dan weet hij ook niet meer wanneer hij precies móet 'presteren'.

9. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Je bedoelt denk ik 19/4 dat je je menstuatie verwacht? Ik ken mezelf en zou ook eerder testen, maar ik ben bang dat het niet veel zin heeft. Als het jou gerust stelt kan je het natuurlijk altijd doen en als je dan rond de 20e nog niet ongi bent kan het altijd nog een keer ;)

10. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw

oei, ja, ik bedoelde 19/4 :)
    'k Ben net een paar testjes gaan halen in KV maar ze zitten nu mooi in de kast, eens zien hoe lang ik het volhoud :p

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Nou ik snap er niks meer van! Maandag eisprong (of zondag?!), woensdagvond iets licht roze afscheiding, vandaag hele dag niks en net weer een beetje bruinige afscheiding. Heb buikkrampen en voelt net alsof ik ongesteld moet worden. Dat hoop ik dus mooi niet na 15 dagen ;). Het maakt me wel een beetje onzeker....
    En misschien krijg ik wel spontaan last van m'n buik omdat ik me er even druk om maak dat het lijkt alsof ik nu alweer ongesteld moet worden.

Ga zo maar even lekker een uurtje sporten, even alles van me af zetten!

Ik wist niet dat ik mezelf zo gek kon maken haha.
    Als het bij een beetje roze/bruin afscheiding blijft maakt het vast niet uit... Maar iemand anders hier ook ervaring mee? Heeft het toen doorgezet tot echt menstruatie?

12. pompeuske

pompeuske Lid

2 apr 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, hier ook ronde 1. Op 17 maart eerste dag van laatste menstruatie, normaal rod 28-29 mijn ei gehad, had ferme steken in onderbuik, dan weekje niks gevoeld, dan weer pijn en gevoelige borsten, normaal nam ik strip van 21 pillen en na de laatste pil duurde het 4-5 dagen voor ik ongi werd, dus als ik goed kan tellen heb ik ongeveer cyclus van 26-27 dagen en volgens verschillende calculators dien ik vandaag ongi te worden, behalve weer die steken,nog niks te zien, ga mij nie zot maken maar de dingen die ik voelde deze maand waren zotjes, vermoedelijk ontpillen,hopelijk niet iedere maand zo,Pfaff .als ik na dit weekend niet ongi ben, ga ik eens testen,hou jullie op de hoogte, mr zou me erg verwonderen na ronde 1 en 12 Jaar de pil????

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Geen ervaring met bloedverlies, wel die krampen een week na eisprong toen ik zwanger was van mijn zoontje. Maar dat bloedverlies kan ook samenhangen met het ontpillen denk ik, betekent niet dat je dan geen eisprong hebt he, het is toch geen echte doorzettende bloeding? Dan zal het wel stoppen..

14. mopselmans

11 apr 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoo inderdaad wat druk hier. 1 dg niet wezen kijken, en kan al weer een paar pagina's doorlezen.

grappig te lezen dat mannen zich "gebruikt voelen" die vent van mij die stond zowat klaar met de eisprong haha.

We hebben alleen afgesproken verder geen antwoorden op vragen meer op internet te zoeken.. ik maak mezelf echt gek, je leest van alles en nog wat.
    Maar dit forum is leuk om lekker even te lezen wat alle ervaringen zijn.

Pffff, anderhalf weekje ongeveer wachten tot k weer ongesteld moet worden...
    Heb het geduld nu al op..ronde een is nog maar amper begonnen hahahha
    xx

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja dat zat ik ook al te denken ja, gewoon ook na de eisprong af en toe nog even bezig blijven, ook al heb je even niet zo'n zin erin, mannen worden er nou eenmaal altijd vrolijk van:p haha

16. miragert

miragert Lid

26 mrt 2012
    19
    0
    1
    hi meiden ook ik ben in maart gestopt met de pil. net vandaag toch maar een test gekocht aangezien ik al op cd 39 zat maar nu net toch ongesteld geworden:( dus maar weer door naar de 2e ronde.

17. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    #257 Felice88, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    He meid, balen dat je ongsteld bent geworden maar ook fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Ik zit ondertussen alweer op dag 44 (en heb ook al 2 keer getest ;)) dus weet hoe frustrerend het is. Hopelijk word je cyclus nu snel regelmatig :)

18. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben ook uit gegaan van mijn cyclus zoals die met de pil was....niet doen! Haha ik heb mezelf gek gemaakt door uit te gaan van die calculators en me daarop vast te pinnen. Ik zit ondertussen op dag 44. Heb het idee dat ik vorige week woensdag pas mijn eisprong heb gehad/gevoeld en hoop dus woensdag ongesteld te worden.

Ik hoop natuurlijk heel erg dat jij wel zwanger blijkt te zijn of meteen een regelmatige cyclus hebt, maar ik wil je alleen laten weten dat je niet te veel moet uitgaan van hoe het was met de pil. En geloof me, ik weet zelf hoe moeilijk dat is :cool:

Sterkte ermee meid en hou ons op de hoogte van hoe het loopt :)

19. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liefde1987: als het bij een beetje is gebleven zal het wat meevallen, volgens mij is dat wel normaal, hou ons op de hoogte!

@mopselmans: fijn dat je man zo staat te springen! Mijn vriend wil het ook heel graag maar krijgt last van prestatiedruk hihi.. Ja echt erg wat we ons zelf aan doen! Ik kan ook niet wachten. Ga er niet van uit dat het meteen raak is dus hoop in ieder geval dat mn cyclus niet zo lang duurt! Wel
    beter om niet alles op internet op te zoeken, dit forum is gewoon fijn omdat je ziet dat iedereen in hetzelfde schuitje zit..

@miragert: balen dat je ongesteld bent geworden! Volgende ronde beter =)

@MinnieJ: ja joh gewoon doen, als je eenmaal bezig bent denk je waarom had ik ook alweer geen zin haha

@Felice88: wat frustrerend dat je cyclus zo lang duurt! Op een gegeven moment wil je gewoon klaar zijn en aan de volgende ronde beginnen!

Succes allemaal!

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @ Minniej en Shan89, thanks voor de reacties :)
    Het zet ook nog niet echt door nee, tot een echte menstruatie! Gelukkig maar, want zit pas op dag 15. Het is ook heel weinig bloed, beetje bruin slierterig of rozig slijm(sorry weet niet hoe ik het anders moet uitleggen ;))

We zien wel hoe het gaat lopen, was ook even een moment van lichtelijke paniekaanval want wist niet wat ik er mee moest haha. En ach, als het wel doorzet tot ongesteld dan komt het vast van het ontpillen.

Deel Deze Pagina