Haha ik geef die tip net zelf aan iemand anders maar doe er zelf inderdaad nog weinig mee Ik verwacht woensdag mijn ongi (vorige week krampen e.d. gehad hoop dat dit mijn ovulatie was). Als ik dan nog niet ongi ben ga ik zeker die Etos pillen slikken. Maar van de andere kant kan het misschien sowieso niet kwaad.......?!?! Ik hoor dat meiden met een lange cyclus er veel baat bij hebben, maar dat het bij een goede cyclus juist ervoor zorgt dat het langer wordt. Is het slim om dan (als ik woensdag ongi wordt, anders bel ik even HA) nog 1 cyclus af te wachten of kan ik denk je beter meteen met die pillen starten Nog 8 dagen wachten, spannend joh! Heb je al rare symptomen ?
Hmm durf ik eigenlijk niet te zeggen Ik ben zelf meteen begonnen met de pillen van Centrum, kinderwens. Maar eigenlijk had ik voor deze pillen gekozen om de foliumzuur en niet specifiek voor de cyclus ofzo. Daar had ik met me toen eigenlijk nog niet in verdiept. Had gehoord dat foliumzuur belangrijk was, dus ben gewoon pillen gaan halen toen ik stopte met de pil. Maar of mijn cyclus daadwerkelijk hierdoor 25 dagen was de 1e keer dat weet ik nu dus niet?! Slik je wel foliumzuur?! Haha ja ik heb allerlei kwaaltjes, maar eigenlijk kan ik hier niet echt een touw aan vast knopen... Ontpillen of zwanger?! van de week 1x bruin bloedverlies (innesteling?!) Ben misselijk, rugpijn, ontzettend moe, en mijn reuk is heel sterk (wordt zelfs misselijk van schoonmaakmiddelen) haha. Dus ik ben benieuwd Wil eigenlijk nergens vanuit gaan, maar ik hoop het zo.
Jeetje wat spannend zeg! Klinkt allemaal positief, maar het verwarrende is inderdaad dat het van alles kan zijn. Maar ik zie dat je al in ronde twee zit....dat is dan wel weer een goed teken toch haha spannend hoor, hou ons vooral op de hoogte !!! Ja ik slik al sinds januari foliumzuur, maar misschien moet ik ook maar eens een bezoekje aan de etos brengen.....langere cyclus dan nu kan bijna niet
Inmiddels ben ik gisteren ongesteld geworden, wij gaan dus voor de 2e ronde later deze maand. Voor degene die zwanger zijn: GEFELICITEERD en voor degene die net als ons verder gaan: HEEL VEEL SUCCES!!
ik ben ook eerste ronde begonnen ik ben bibi 32 jaar heb zoon van 11 jaar en stiefdochter van 9 jaar woonsamen met me vriend en gaan voor ons tweede zijn met de eerste ronde begonnen moet 30 apr ong worden
Bibinijmegen, spannend! Succes Meiden ik heb iets raars.. Ik heb volgens de ovulatietesten 5 april mijn eisprong gehad, sinds toen nergens meer last van behalve soms pijnlijke steken in mijn borsten en links in me onderbuik lichte steekjes. Net toen ik ging plassen had ik ineens lichtroze aan het wc papier.. Daarna nog een keer gaan plassen maar toen niks meer te zien. Voor een innesteling is het erg laat denk ik of niet?? Ik moet donderdag ongesteld worden maar ik heb helemaal geen ongi gevoel. Normaal heb ik zeker al 3 of 4 dagen van te voren onder in me buik wat krampjes, rugpijn en ik heb altijd hoofdpijn voor ik ongesteld moet worden maar nu heb ik geen een klacht! Pff wat duurd wachten toch lang....
Hallo damens, Ik zou jullie op de hoogte houden Ik had me berekeningen gedaan volgens de pil cyclus.. 21dagen en dan de stop week een cyclus van 25dagen.. Volgens berekeningen moest ik vandaag ongesteld worden.. En ben dus net ongesteld geworden.. Stipt op de dag ben opgelucht en toch een beetje teleurgesteld tegelijk.. Maar we gaan voor ronde 2.. en ik slik geen etos zwanger worden, ik slik alleen foliumzuur van etos.. Gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons.. En voor de damens die nog wachten ben benieuwd hoe het bij jullie verloopt
@dido Bedankt absoluurt spannend ik kan pas over 11 dagen de 1e ste test doen ,moet op 30 april onge worden best zenuwachtig liefs zou ik nu al testen maar daar is het nog te vroeg voor he @zwangeren dames gefeliciteerd allemaal !! @kiwi nee hoor op de dag zelf kan je ook klussen !!
Hallo dames, dit is de eerste keer dat ik een bericht post, normaal lees ik alleen maar. Maar ik ben ook in maart gestopt met de pil jeej netjes na 16 dagen mijn ovulatie gehad, dus heb de goede hoop dat mijn cyclus aardig snel genormaliseerd is! morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden, maar hoop uiteraard dat het wegblijft *wishfullthinking*..ben benieuwd! heb ondertussen wel ervaren dat je lichaam een achtbaan is haha Groetjes mij
He meiden, ik heb even jullie hulp nodig.... Ik verwacht woensdag mijn ongi (twee weken geleden krampen e.d. gehad hoop dat dit dus eindelijk mijn ovulatie was. Had helaas pas die donderdag ovu-testen in huis dus 100% zeker weten doe ik het niet maar ja....). Als ik dan nog niet ongi ben wil ik voor de zekerheid even de HA bellen, maar ook starten met Etos zwanger worden pillen. Ik hoor dat meiden met een lange cyclus er veel baat bij hebben, maar dat het bij een goede cyclus juist ervoor zorgt dat het langer wordt. Is het slim om dan, ervan uitgaande dat ik woensdag ongi wordt, nog 1 cyclus af te wachten om te kijken of het dan misschien wel een 'normale' cyclus wordt of kan ik denk je beter meteen met die pillen starten ???
Wij zijn deze maand begonnen met testen.. Mijn menstruatie is na flink afvallen (40kg) weer terug gekomen sinds november, wel onregelmatig opgestart. 20-11-11 31-12-11 29-01-12 28-02-12 30-03-12 Laatste menstruatie was 30-3-2012 (cyclus 31 dagen).. Vrijdag 13 april (3e staafje) gaf de ovulatie test volgens mij positief aan, dus flink geklusst die dagen haha! Ik wens jullie heel veel geluk toe en hoop snel positieve dingen te lezen .
Hoi SHer1986, Spannend he! Wat knap dat je zoveel bent afgevallen, 40 kg....petje af!!! Alles voor het goede doel Fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen en nu redelijk stabiel is. Hopelijk mag je snel zwanger worden !
Daarnet weer een testje gedaan.. negatief... Ik probeerde geen hoop te hebben maar stiekem was die er wel. Dus ja echt n tegenvaller. Ik heb al t hele weekend en gisteren af en aan een soort ongesteldheidskrampen, maar dan heel anders dan normaal, beetje trekkend links en rechts, heel vreemd. Maar telkens geen drupje bloed te bekennen. Dan maar weer wachten....
hallo dames ik ben er ook weer terug van weggeweest heb het helaas harstikke druk met examens nog 3 weekjes dus weinig tijd gehad helaas voor andere dingen maar vanaf nu weer wat meer erop. ben nu aan mijn 2de ronde bezig kan volgende week testen alleen verwacht er zelf niet te veel van omdat ik meer met mijn examens ben bezig geweest. hoe gaat het met jullie allemaal? liefs chantal
@mij Welkom hier in de forum ,leuk dat je met ons praat !!! Wel spannend dat je ongi moet worden ,succes @Felice Ik zou even je Cylus en ongi afwachten daarna even HA langs gaan !!!spannend en succes laat je het ons even weten ??? @Sher Welkom hier en leuk dat je ook met ons mee praat Wauh zeg wat knap dat je zoveel afgevallen bent !!!en ook jij succes en hoop dat we snel positief nieuws lezen !!! @Em Wat jammer zeg ,ik snap het helemaal dat je terleurgesteld bent dat je test negatief is !!!Misschien niet genoeg HCG nog ? wanneer moest je precies Ongi worden ? Misschien innestelingkrampen ? @Iedereen Heb echt nu elke dag pijnelijk borsten en steken in mijn buik of ik ongesteld moet worden van het weekend veegte ik beetje bloed af en ben ook onwijs misselijk elke ochtend en heb levenige dromen pfff kan,moet pas 30 apr ongi worden !!!
@bibinijmegen bedankt!! Ik zie dat jij ook eind april ongi moet worden. Ik moet de +-29e ongi worden (30-3 laatste menstruatie,cyclus ongeveer 31 dagen)en had op vrijdag 13 april een positieve ovu test. Ben benieuwd, spannend he allemaal!
@Bibinijmegen Lijkt me niet dat t innestelingskrampen zijn, t is nou al 4 dagen af en aan soms dat vreemde gevoel. Innesteling duurt toch niet zo lang? Ook denk ik (op dat moment was ik er vrijwel zeker van maar alweer ff geleden) dat ik mijn eisprong gehad heb23 maart. Dus innesteling kan nooit lijkt me want das alweer 3 weken geleden.. kan echt niet. Ik had tussen de 9e - 11e ongesteld moeten worden (onregelmatige cyclus)... En vorige week ineens veel witte afscheiding (nooit zo gehad) en sinds twee dagen weer gewoon normaal. Zal wel ontpillen zijn...?? Had deze dingen niet in februari en maart na stop vd pil. Denk niet dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen want t is wel ingewikkeld allemaal!
@sher Dat klopt wij lopen gelijk ik heb normale cylus van 28 dagen maar heb veel zwangerschap kwalen dat was vorige keer ook zo ben elke dag hele tijd misselijk ander moment erg honger heb vandaag ook overgegeven en heb gevoelige pijnelijk borsten heb blauwe aders lopen op me borsten wat ik eerst niet had ben erg moe op geblazen buik slaap slecht ik kan pas over 11 dagen testen of ik zwanger ben dat gevoel heb ik wel mijn eerste test kan ik dan pas uit oefen durft steikem eigelijk niet !!! @em dan weet ik het ook niet misschien even naar de HA ?of even google?