Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Dank je wel bibinijmegen!
    Is alleen nog niks te bekennen hier, wel iets heel licht bruine afscheiding en wat lichte kramp soms, verder nog niks dus ben benieuwd! Weet nou niet of ik al moet testen en wanneer...pff...wat lastig toch soms hihi

2. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden ik heb sinds vandaag lichtbruin / lichtroze verlies.. Ben bang dat het een menstruatie word maar heb geen menstruatie klachten.. Zou dit ook een goed teken kunnen zijn? Moet donderdag ongesteld worden. Normaal heb ik gelijk de eerste dag veel bloedverlies en ook echt rood dus dit zie ik niet als een menstruatie.. Word gek van die onzekerheid! ;)

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hi Dido, als dit tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong is kan het innesteling zijn....

Maar je zit in de 1e ronde, dus wie weet reageert je lichaam nu wel heel anders op een menstruatie dan met de pil....
    Met de pil had ik nergens last van, maar ik voelde nu echt een menstruatie opkomen echt zo'n buikpijn! Met de pil had ik nooit veel bloedverlies, nu zonder pil wist ik niet wat me overkwam de 1e dag ;)

Het is in iedergeval pas een menstruatie als je ook echt minstens 1 dag helder rood bloed hebt gehad.....

Wie weet :D Ik duim voor je!

4. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je snelle reactie! Ik kan het echt geen bloedverlies noemen het is niet rood.. Echt licht bruin en licht roze. Vind het wel spannend! Hele tijd naar de wc kijken of het door zet haha. Ga vrijdag pas testen!

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @dido
    spannend hou je ons op de hoogte !!!

Liefde heeft daar wel een punt wat klopt met pil reageerd je lichaam anders en ook zonder pil is kwestie waar je lichaam en jezelf aan moet wennen natuurlijk !!!

6. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik zit ben bang dat het toch een ongesteldheid is maar zeker weten doe ik het niet... Heb wat bloedverlies maar veel minder als toen ik aan de pil zat. Het is ook niet fel rood maar ook niet meer zo licht als gisteren. Ik wacht even af tot vanavond en als het dan nog steeds is ga ik er vannuit dat het mijn eerste menstruatie is..

7. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Dido spannend meid succes laat het maar weten ik denk aan je :)

8. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dido: Wat spannend, ik hoop dat het geen ongesteldheid is! Hou ons inderdaad op de hoogte.

Hier verder niks nieuws.. Wel steken onder in mn buik gehad dus hoop dat ik mijn eisprong heb gehad, maar ik denk dat ik dat gewoon voel omdat ik iedereen er over hoor.. Wilde niet gelijk met ovulatietesten beginnen.. Eerst maar deze eerste ronde afwachten, kijken wanneer ik ongesteld word (of niet natuurlijk!)

Word wel echt gek van dat wachten en die onzekerheid! Succes meiden =)

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    @shan89, heel herkenbaar. De ideale cyclus zegt dat ik vanaf maandag in mn vruchtbare dagen zit (of dag). Maandag had ik opeens extra veel afscheiding (echt klontjes gel-achtig), Dat ging binnen een dag van wit/melkachtig naar vruchtbaar/eiwitachtige uitscheiding en nu is alles weer weg. Daarbij'gisteren ook een onrustig gevoel in m'n onderbuik. 1 harde steek/plop links tegen mn lies aan. Dus ik gok een eisprong met een lichaam dat hormonaal van slag is. Nu hopelijk over een week of 2 mijn eerste echte menstruatie in jaren.

@Dido, wat spannend, het kan natuurlijk van alles zijn, maar zolang je niet echt ongesteld bent is de kans aanwezig dat je zwanger bent.

Zijn er nog meer dames die al bijna kunnen testen?

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @flipske ik ga zondag en volgende week donderdag testen bij nega test naatuurlijk

11. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    He dido, jammer dat je ongi bent geworden. Maar bekijk het positief: nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Kan ik helaas nog niet zeggen met mijn dag 50 ;)

12. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flipske: dan zitten we echt dichtbij elkaar! Ik hoop ook de 30ste (niet) ongesteld te worden!

@Bibi: wat spannend! Ik ga voor je duimen, hoop echt voor je dat het in 1x raak is!

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik hoop juist de 30e ongesteld te worden. Onze eerste ronde is pas eind mei. Maar een nette cyclus maakt mij nu al blij. Als jullie dan even laten zien hoe je in ronde 1 zwanger raakt ben ik nog blijer :)

14. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Felice, Ik weet niet zeker of ik ongesteld ben geworden.. heel de middag geen druppeltje te bekennen en net wel weer een druppel licht rood maar nog steed niet fel.. Snap er niks meer van? Zal dit nou me menstruatie zijn of iets anders?? Balen zeg dat je alweer op dag 50 zit:( Heb je nog getest vandaag?

Meiden wat denken jullie zal ik morgen vroeg al kunnen testen? Moet morgen ongesteld worden volgens de ovulatietesten maar kan eigenlijk niet wachten tot vrijdag ;) Vind het zo raar dit licht roze/licht rode ''bloed''.. Pff wat een onzekerheid he!:(

15. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ja jij zou nog even wachten.. Ik wou dat ik dat ook had gedaan, gewoon paar maanden eerder stoppen met de pil en dan nog tijdje veilig doen.. Maar vriendlief was zo positief, die ging er van uit dat het wel in 1x raak zou zijn hihi

16. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dido: als het je geruststelt zou ik het gewoon doen.. Als je er druk over gaat maken kan je ongesteldheid ook op zich laten wachten.. En als get negatief is doe je het over een paar dagen nog een keer!

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Dido

ik zou morgen wel testen anders kun je paar dagen later nog keer testen !!!

18. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ja raar zeg.....mijn verstand zou zeggen: wacht tot het weekend. Maar mijn gevoel zou ook absoluut zeggen: Testen ;)!!! Laat het ons weten meid :)

19. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Hoihoi,
    Ja, hier ook eind feb. gestopt, daarna bloeding gehad en daarna duurde de eerste ronde 35 dagen.
    Zit nu op dag 20 van ronde 2.Heb 4 dagen na eisprong over moeten geven maar goed misschien griepje..
    Dag erna roze slijm gehad maar dat duurde maar 1 middag. Ben benieuwd..
    De meesten gaan vrij snel aan de banners te zien!
    Good luck everyone!

20. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje meiden! Ik ga morgenvroeg testen.. Spannend!! ;) laat het jullie zeker weten!

Deel Deze Pagina