Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Summer1987! Die symptomen klinken hoopvol. Zou leuk zijn als het nu raak is! Ben benieuwd =)

Dido ben heel benieuwd morgenochtend!

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Dido, spannend.En wat een onzekerheid! Ik zou morgenochtend testen...dat geeft jezelf misschien wat zekerheid! Succes, laat het ons weten!

@Flipske, ik test 23 april!! Ben benieuwd.

@Summer, oeh klinkt wel goed :) Spannend.....

3. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas meiden ben echt ongesteld geworden gisteren laat op de avond! Ben wel teleurgesteld maar ook weer opgelucht dat het allemaal weer werkt.. Beetje dubbel gevoel!:( maar goed ik mag nog niet klagen als ik kijk hoe andere meiden heel lang in een onzekere periode zitten en heel lang moeten wachten tot de eerste menstruatie.. Op naar ronde 2! :)

4. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    aaah balen dido :( Ik hoop voor je dat je cyclus nu in ronde 2 wat korter wordt.....nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @summer
    Welkom hier ik heb precies het zelfde ongeveer gehad
    maar ik heb denk ik gister innesteling gevoeld want had behoorlijk kramp in mijn liezen en buik en nu weer echt pijnelijk
    maar iik kan pas volgende week testen
    ik ben ook veel misselijk bah !!!

6. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Dido wat jammer! Had het je echt gegund. Wel fijn dat je nu meer inzicht in je cyclus krijgt.

Spannend Bibi! Hoop het voor je dat het raak is!

Pfoeh de dagen gaan wel langzaam hoor! Als ik een regelmatige cyclus zou hebben moet ik nog tot de 30ste wachten maar waarschijnlijk nog langer!

7. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Shan
    Tja dat hoop ik ook dat het raak is hehe
    maar goed het wachten is zo moelijk en duurt zolang ik wilde eerst a.s weekend testen maar ik denk dat ik wachten tot ik over tijd ben
    want dan weet ik het zeker ik word altijd op de zelfde tijd ongi !!!

8. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    hier ook ongesteld geworden dinsdagavond laat..bah...hihi
    maar erg blij dat mijn lichaam zo snel weer "normaal" werkt na 12 jaar de pil te hebben geslikt, een cyclus van 29 dagen jeej
    alhoewel dat misschien niets hoeft te zeggen over mijn volgende cyclus.
    Ik ga nu wel met een ander gevoel de tweede ronde in, weet nu dat je lichaam je van alles kan laten voelen haha, dus verstand op nul en maar gewoon afwachten en genieten van het klussen hihi!

Succes voor alle meiden die ook de tweede ronde in gaan en gefeliciteerd voor diegene die al wel zwanger zijn! het is jullie gegund :)

9. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bibi: ja wachten is vreselijk.. Als je het kan volhouden zou ik dat inderdaad doen, dan weet je het toch meer zeker..

@Mij: ahh balen zeg! Maar wat fijn dat je zo'n 'normale' cyclus had!

10. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje meiden! Heb me er al weer bij neergelegd en inderdaad nieuwe ronde, nieuwe kansen! :D
    Mij84 balen he.. maar wel super al een normale cyclus. Ik hoop dat die van mij deze ronde wat korter is.. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n ''fijne'' menstruatie heb gehad! Ik had met de pil altijd veel buikpijn, rugpijn en ontzettende hoofdpijn. Ik heb nu geen een van deze klachten alleen een heel licht krampje af en toe in me buik!:)

11. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis wat zie ik nu in je banner? dag 1 van de 50? Ben je ongesteld geworden?? Hoop het voor je! Nouja natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent maar een eerste menstruatie zou al heel goed nieuws zijn toch?:)

12. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    ja wel balen, maar ik had het ook wel verwacht :)
    ben er idd ook erg blij mee! hoop dat het deze ronde weer zo is, maakt het toch wat makkelijker hihi
    maar dat betekent dat wij nu ongeveer gelijk lopen, gezellig! haha tenminste 17 april is mijn tweede ronde begonnen, en de jouwe?
    ik moet zeggen ik heb nu juist iets meer buikpijn, maar verder echt totaal geen klagen als het zo mag blijven gaan!!

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Shan
    dan zit er genoeg HCG in hormonen dan is de kans dat de test goed is beter .dus volgende week op Qday ga ik een test doen haha ik hoop inplaats met wijntje met een frisdrank kan proosten !!

Dames die ongi zijn geworden nieuwe kansen nieuwe rondes
    we blijven positief he ;) !!

14. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig ja haha! Mijn tweede ronde is op 18 april begonnen.. Leuk kunnen we met elkaar vergelijken wanneer we wat voelen of wat merken!:D

15. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    ja precies! had me trouwens een dagje verteld, mijn cyclus was 30 dagen! nou ja, nog netjes gelukkig
    misschien stomme vraag maar hoe krijg je zo'n banner onder je geplaatste berichten??
    ja ik hou je op de hoogte haha hopen dat de tweede maand "onze" maand wordt ;)

16. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bovenaan de pagina staat een kopje Banners daar moet je op klikken en dan volgt het zichzelf. Je moet het dan kopieren en bij je gebruikersinstellingen en dan handtekening daar kan je m plakken en opslaan! Snapje? :p

17. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Tja ik had in ronde 1 ook zoiets..toch hoop op zwanger worden terwijl het bijna te mooi is om waar te zijn.. dus was wel blij dat de menstruatie al vrij snel kwam, dan weet je dat alles weer uit zichzelf werkt en kan je voor t eggie gaan!
    Toch jammer maar probeer het van de goeie kant te zien zou k zeggen..:)

18. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    @dido, als het goed is, is het me gelukt, dank je wel!!

@summer1987, dat had ik ook! was leuk geweest als het was gelukt, maar je weet dat het bijna te mooi is om waar te zijn, probeer het nu maar een beetje los te laten en maar gewoon zien wat er gaat gebeuren :) jij ook succes!! ;)

19. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Nee had de banner nog niet aangepast :) Nu dus maar even helemaal verwijderd haha Zo stom dit, heb net de huisarts gebeld die gaat even overleggen of ze er iets mee gaan doen. Wat denk je, heb ik net opeens lichtroze slijm.....!! Was al een feestje aan het bouwen, maar nu opeens 2u later weer naar de wc en helemaal niks :(

Dido, jij had gister toch ook eerst lichtroze slijm/bloed? Hoelang duurde het bij jou voordat het echt doorzette.....was dat al snel of duurde het echt een paar uur?

20. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    hoi

Kom ook nog even langs.
    ben vandaag 1 dag 'over tijd'. Voel me al een week misselijk en heb barstende hoofdpijn.

Ik denk al een week dat m'n ongi eraan komt want voel zo van die krampjes...

Gisteren ook test gedaan, was negatief, maarja, was dus ook gisteren hé (toen nog niet overtijd).

En zoals sommigen weten, met 1keer seks 5dagen voor de eisprong maak ik ook maar weinig kans.

Vind het vervelend dat m'n cyclus in de war is, of zou het dan toch?

Deel Deze Pagina