Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat de huisarts iig gaat overleggen! Bij mij heeft dat licht roze/ licht rode wel 2 dagen geduurd voor dat het door zette.. En het was ook maar een paar keer op een dag. Hoop voor je dat het door gaat zetten!

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden,

Ah jammer diegene die ongesteld zijn geworden :( Maar ook wel weer positief dat het lichaam alles weer zelf oppakt toch!! Van de positieve kant bekijken!

@Grietje77, vervelend he zo'n lichaam dat in de war is!!! Maarja, je weet maar nooit...als sperma 5 dagen leeft.... alles is mogelijk! Hoop dat je snel zekerheid hebt.

Bij mij zou mijn ongi zondag moeten komen!! Ik hoop t niet :D Ik had vandaag wel wat kramp, zoals van een aankomende ongesteldheid...maar ik heb ook weer gelezen dat het gevoel van een aankomende ongesteldheid overeen kan komen met zwangerschapsverschijnsel.....haha ik probeer het ook maar positief te zien ;)
    Ik ga morgen maar alwel vast zwangerschapstest kv2v5 halen, heb ik die maar alvast in huis. Kan ik maandagochtend meteen testen als het nodig is!
    En anders heb ik ze voor een volgende ronde in huis!

Succes meiden! Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden.

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hey meiden nieuwe kansen nieuwe rondes voor de gene die ongi geworden zijn ,ik moet volgende week ongi worden ben benieuwd of ik het word ,heb al 14 dagen lang allast van mijn borsten vannacht zo slecht geslapen van de pijn echt bah bah mijn vriend mag er nog niet eens naar wijzen en hij krijgt al op zijn flikker dat ie niet in de buurt van mijn borsten mag komen echt erg en gisteravond behoorlijk buikkrampen gehad ...volgende week test doen pff spannend !!!

4. em90

em90 Lid

9 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben zelfs stiekem een beetje jaloers op de meiden die nu ongesteld zijn geworden want die weten tenminste waar ze aan toe zijn!! Liever posi test natuurlijk maar toch. Ik zit al op dag 47.... Nog niks te zien. En ook geen posi test. Dus ik zit nu op niks :p vorige keer was t 36 dagen dus ja... zal wel aan ontpillen liggen maar ik zit toch te wachten op mn ongesteldheid nou!!! Liefst posi test maar dat zit er niet meer in lijkt me als ik nu nog negatief test en ook vrij weinig symptomen heb.
    Om gek van te worden!
    Maar positief blijven...!

5. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Em
    Ik snap jou helemaal dat je er beetje onzeker van word en jarloers op bent ,maar als het te lang duurt zou ik toch even langs de HA gaan ,ik ben ook beetje jarloers op meiden die ongi geworden zijn en meiden die zwanger zijn want hun hebben antwoord worden en wij zitten hier nog steeds op ons wachtbankje pfff !!!
    Maar ben je nooit rond de zelfde periode ongi dan en wanneer ben je precies gestopt met de pil en hoeveelste ronde is dit van jou ?
    Maar positief blijven...!

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hallo dames
    ronde 1 van het klussen niet gelukt op naar ronde 2
    wel ben ik er nu zeker van dat ik echt een vaste cyclus heb tenminste tot nu toe
    ben al ruim 8 jaar niet meer aan de pil want was natuurlijk niet meer nodig na de sterrelisatie van mijn man
    maar goed nu in spanning afwachten of het herstellen ervan goed is gegaan en ik zwanger mag raken
    op naar ronde 2

1ste ronde 28 dgn

7. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ EM90 ik begrijp je onzekerheid ik heb dat bij m n eerste gehad
    vanag dec 98 was ik al overtijd
    verschillende testen gehad via huisarts doorverwezen naar ziekenhuis ook niks te zien
    vervolgens weer naar huisarts die wou mij toen even vertellen dat het tussen m n oren zat en ik daar hulp voor moest zoeken
    maar toch nog 1 x testen
    wat dacht je bam hij slaat positief uit ben zwanger
    en na 14 wkn zwanger al te zijn slaat bij mij de test pas uit
    laat anders eens bloed prikken op zwangerschap dat kan ook

8. em90

em90 Lid

9 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bibinijmegen
    Ja 't wachtbankje ja ;)... ik ben in de laatste week van januari gestopt met de pil (februari met condoom gedaan) dus eerst natuurlijk nog de stopweekbloeding zegmaar en begin maart mijn eerste 'echte' menstruatie gehad, die was helemaal niet zoals ik had tijdens en voordat ik de pil slikte maar okee.
    Dus het zou nog goed kunnen komen van het ontpillen maar t lijkt erop dat bij meesten de cyclus steeds regelmatiger (en korter) wordt ipv onregelmatiger.

@mama15
    Ik zat inderdaad te denken om maar naar de HA te gaan maar ik weet toch dat hij weer zegt dat t door het ontpillen komt.. deed hij vorige maand ook. En toen had hij gelijk want ik had zo veel symptomen, maar de bloedtest was negatief. Ik denk dat ik moet wachten nog want misschien is mijn cyclus nog gewoon erg onregelmatig en anders sta ik straks elke maand bij de HA voor een bloedtest...
    Maar na 14 weken pas positief! Dat komt niet veel voor volgens mij. Goed dat je doorgezet had, merkte je het aan symptomen of wist je het gewoon?

9. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Em
    Inderdaad het wachtbankje ja ;)...
    ik ben benieuwd bij jou hoe en wat ;)
    Ik mag vanaf Dinsdag al testen maar met kruidvat test kan ik pas met Qday testen !!

10. em90

em90 Lid

9 mrt 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bibinijmegen
    oh spannend... succes met testen!
    we horen 't wel wat de uitkomst is... :)

11. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @EM
    Natuurlijk hou ik jullie op te hoogte ,
    ik ga dindsdag mijn eerste test doen in mijn eentje
    daarna nog keer op donderdag !!! heb er totaal 3 en dan op de dag dat ik ongi moet worden haha !!!!

12. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    @bibinijmegen Spannend!! ik duim/hoop voor je mee!! Hopelijk weet je het al eerder dan de 3e test hihi ;)

@em90 Zo had ik het nog niet bekeken, maar kan me voorstellen dat je simpel wordt van het feit dat je niet weet waar je aan toe bent :( hopelijk komt er voor jou ook snel duidelijkheid!

Ik ben nu al fan van stoppen met de pil, ben maar 2,5 dag ongi geweest, heerlijk!! Als het zo blijft gaan teken ik ervoor (zolang ik nog niet zwanger ben dan hihi)

13. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    He Em90, we lopen bijna gelijk! Ik zit op dag 52 ;) Had woensdag opeens rozeslijm, sindsdien niks raars meer gehad.....gek wordt ik ervan haha dan maar liever even 'goed' ongesteld :)

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Wachtbankje is niet leuk :(
    Duim voor jullie dat jullie snel ongesteld worden of zwanger zijn!

@bibinijmegen, spannend, nog ruim een week en dan testen :)
    Ik test maandag! Heb een test in huis gehaald! :D

15. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb nog een vraagje, ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden na mijn eerste ronde en dit was maar voor twee dagen en nu hou ik een drukkend/trekkend gevoel links onderin net naasr het heupbot zeg maar, iemand enig idee wat dit kan zijn?
    Dit heb ik nl nooit na mijn ongi??

16. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @MIJ
    Dat is raar 2 dgn ongi ,als ik jouw was toch even een test doen,ik heb ook sterk gevoel dat ik echt zwanger ben ,mijn borsten zijn enorm gegroeid in 3 weken en behoorlijk pijnelijk stond net even voor de spiegel pfff zucht !!!!misschien ga ik maandag de test doen !!!!als de pijn niet weg is e normaal drink ik thee sochtends vanmorge kreeg ik het niet weg wa behoorlijk misselijk bah

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @liefde
    absoluut spannend mijn borsten zijn enorm gegroeid me vriend zei het ook en thee lust ik niet word ik misselijk van elke ochtend idee dt ik moet overgeven maar er komt niks sta elke ochtend boven de wc zonder dat er wat komt,ga miss al maandag test doen gewoon spannend dit hahaha

18. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Misschien ga ik dat wel doen, snap er weinig van pff verder weinig klachten alleen het idee dat ik sommige dingen beter ruik hihi

Maar klinkt spannend en hoopvol bibi! Ben echt heel erg benieuwd! Wat duurt wachten dan lang he ;) ik hoop voor je mee!!

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    #379 swimming, 21 apr 2012
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
    Grappig al die verhalen hier, nog 6 daagjes voor de eisprong brrrrrr

20. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Heb net een test gedaan maar die was negatief, het was geen ochtendurine,, maar neem aan dat ik dan nu toch echt wel positief had moeten testen..toch?
    ik moet wel veel plassen pff kan elk half uur wel naar de wc en dan ook normaal plassen zeg maar, geen kleine beetjes...jeetje...wat een gedoe allemaal haha
    wat denken jullie??

Deel Deze Pagina