Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy1988

tammy1988 Lid

18 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zo wie zo de gyn nog bellen voor nieuwe afspraak
    Heb tabletten mee gekregen die mijn ergste pijn van de menstruatie
    Weg neemt.

Iedereen nog veel succes en klus plezier,wij gaan gewoon voor de volgende ronde
    En na het weekend misschien nog wel even testen met clear blue.

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Succes hou ons op de hoogte !

3. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Ik heb 18 maart mijn laatste pil van mijn laatste strip genomen.
    Na 'stopweek' ongesteld geworden. Extra lang wel.

Dus misschien fake ongesteld samen met echt ongesteld?

Daarna geklust (31 maart voor het eerst dus ik mag nog net meedoen).

Ik heb al een zoontje van 16 maanden.

@Tammy: Bij mijn zoon werd ik nog één keer ongesteld terwijl ik al zwanger was. Twee weken na die menstruatie toch getest (terwijl ik dacht, wat doe je nou, dit kan toch niet?). Die was duidelijk positief, ik was al 5 weken ver. Blijkbaar nog iets van de pil ofzo.

('t was de tweede ronde na de pilstop, de eerste ronde met echt mijn eigen cyclus).

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wij beginnen deze maand voor onze tweede, zo spannend!! Ik moet aankomend weekend ongesteld worden en daarna gaan we ervoor:)

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

Ten eerste gefeliciteerd voor de meiden die al zwanger zijn, jeetje wat snel bij sommige, echt super!
    Ik heb 23 maart mijn laatste pil in genomen, daarna gewoon mijn onttrekkingsbloeding gehad en nu de 3e dag zonder pil..
    Vind het allemaal heel erg spannend! 8 juni trouwen en het lijkt me heel bijzonder om "met z'n drietjes" te trouwen.. al weet ik dat het meestal niet zo snel raak is!

Lijkt me leuk om mee te kletsen hier!

Een vraagje:
    Wanneer is ronde 1 voor mij? Zit ik nu tot mijn natuurlijke menstruatie komt in ronde 1, of start ronde 1 pas na mijn eerste menstruatie?

Liefs,
    Ctje

6. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik ben 25 feb. gestopt, ben toen ongesteld geworden en zit nu al op dag 34.....negatief getest dit weekend dus zal moeten wachten op menstruatie. Maar is dit dan ronde 1 of nog niet ;)?

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Felice88 - dan wachten we maar even op antwoord ;) spannend allemaal he! Eerste cyclus kan vrij lang duren las ik, ben benieuwd wanneer ik ongesteld word.

8. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    @Ctje1987: Ja zeker spannend zeg! Word nu al gek van mezelf haha elke dag op ZP en opeens is iedereen om ons heen zwanger of net bevallen ;) Voel me vandaag echt beroerd, ook veel krampen en al weken last van ontzettend veel slijm (sorry voor de details)....denk elke keer: nu ga ik ongesteld worden, maar nee geduld is echt een schone zaak :)

Volgens mij schelen we maar een jaartje als ik je naam zie, ook bewust gekozen om 'jong' ouders te worden (hopen we dan maar :))? Leuk joh dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! Zwanger zijn op je bruiloft is natuurlijk wel heeeel bijzonder, ik hoop het voor je!

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo dames, ik dacht dat als je gestopt met de pil je 1e ronde is omdat je meteen zwanger kunt raken voordat je voor het eerst ongesteld bent.
    weet niet of ik het goed heb maar dit is mijn idee ervan.

hetzelfde dat als ik niet weet of ik na de mk weer in ronde 1 zit of dat je gewoon verder telt dus ronde 8

10. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    hmmm klinkt inderdaad logisch ;)

Je hebt zelf een miskraam gehad als ik je banner zie.....heel heftig lijkt me dat. Sterkte ermee en ik hoop dat jullie snel weer het geluk mogen hebben

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    mijn banner blijft een beetje stikstaan, het is nu 2,5 week geleden!
    het gaat hier met ups en downs.
    maar we gaan er weer voor. door met ronde 8 dan ofja ronde 1 klinkt wel wat mooier dan! ronde 1 voor nieuwe zwangerschap.

succes iedereen

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw hier.
    Ik ben ook in maart gestopt met de pil, op mijn verjaardag :). Wij gaan voor ons 1e wondertje. Na 25 dagen kwam mijn menstruatie op gang.... Gaan nu voor ronde 2!
    Eerst was het stiekem toch wel een teleurstelling toen ik ongesteld was, maar ben ook wel blij dat alles snel van zelf opgang is gekomen.

Succes allemaal!

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Felice We schelen inderdaad maar een jaartje. Ik ben nu 25. Ik wil eigenlijk al best wel lang een kindje, maar verstand won het altijd van het gevoel, maar nu mijn situatie goed is (ga trouwen, ben klaar met mijn hbo studie en bijna klaar met mijn master) willen we er ook echt voor gaan. Heb gelukkig al een paar jaar een vast contract, dus ook daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

@ Kell84 Jeetje, wat heftig lijkt me dat! Sterkte! Hopelijk mag je gauw weer zwanger worden.

@ liefde1987 Wij zijn uit hetzelfde geboortejaar!! Leuk dat je ook hier komt kletsen. Snap dat je teleurgesteld was toen je ongesteld werd, maar bijna niemand raakt zwanger in de eerste ronde.. Trouwens heel netjes dat je cyclus zo snel opgang komt, dat is al iets om heel blij mee te zijn! Ben benieuwd hoe lang dat bij mij gaat duren..

Nu we gestopt zijn, ben ik opeens zo ongeduldig.. een maand kan me niet snel genoeg gaan, haha!

Liefs, Ctje

14. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hallo ladies, ik zag in ene dat ik ook in dit topic had gepost, ik ben het daarna helemaal uit het oog verloren. Zoals gezegt idd ook per 2 maart begonnen. 30 maart al een positieve test in handen. Over 4 weken eerste echo!

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en snel een mooi kindje in je buik!

15. Warishna

Warishna Lid

3 apr 2012
    19
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Eindelijk zwanger!!
    Wij zijn inmiddels in ronde 5 ... vorig weekend me eisprong gehad.. Dit x voor het eerst ovu testen gehaald dus nu hopen dat ik rond de 15e me NOD zal hebben... we willen het zooooo graag!!!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow Rian85, dat is snel!! Gefeliciteerd. Ik wens je een mooie zwangerschap toe!

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje1987, Ik had er eigenlijk ook helemaal niet opgerekend of zelfs aangedacht om de 1e ronde zwanger te raken. Maar met sommige ontpillings kwaaltjes die zoveel op zwangerschapskwaaltjes lijken begin je soms toch stiekem te hopen ;) haha. Leuk dat je binnenkort gaat trouwen! Ik ben eind deze maand alweer 2 jaar getrouwd. Ik heb ook al wel langer een kinderwens, maar heb ook eerst m'n master afgemaakt (heb al wel 5 jaar lang een vast contract, heb leren met werken gecombineerd via een duale studie) en we wilde graag eerst wat van de wereld zien dus hebben mooie reizen gemaakt. 2 maart heb ik mijn laatste pil geslikt (voor mn stopweek), 3 maart was ik jarig en zei mn man dat hij ook heel graag een baby wil. :D Helemaal blij! Dus daarna niet meer aan een nieuwe pilstrip begonnen.

@Rian85, gefeliciteerd! Mooi snel zeg. Geniet er van!

@Warishna, ik duim voor je! Hopen dat het gelukt is met de ovu testen!

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Thnx dames, ik wens jullie allemaal veel succes!!!!!!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ liefde1987 - ik begrijp je teleurstelling helemaal. Ik denk dat ik zelf ook wel teleurgesteld zal zijn..
    Onze situatie lijkt wel op elkaar: ook duaal gestudeerd en een vaste aanstelling gekregen. Ik ben in januari 2013 klaar met mijn master, maar ik wil niet tot die tijd wachten. Ik ga er maar van uit dat het lang zal duren..

Wat doe jij voor werk?

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Wij zijn ook begonnen!!

14 april mogen we testen, hoop toch iets eerder met pasen al te testen :D

Deel Deze Pagina