@Mij, had je tijdens je 2 dagen ongi ook echt rood bloed? Want volgens mij mag je een menstruatie pas zo noemen als je ook echt een dag rood bloed bent verloren..... En je hebt wel allerlei klachten, misschien horen deze nog bij het ontpillen aangezien het de 1e ronde is (of 2e)....Wel heel vervelend zeg.... @Bibi, hmmm het klinkt wel goed qua zwangerschapsverschijnselen!! Ik heb echt de hele poos steekjes en krampjes links onder in m'n buik wat ook naar m'n lies trekt. En een zeurden onderrug. Ik ruik veel sterker, wordt misselijk van schoonmaakmiddelen haha. Maar, wat jij en vele andere meiden hebben, gespannen borste daar heb ik dan weer totaal geen last van. Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik daar ook veel last van en doet het enorm zeer. Maar nu nog helemaal niks.... Iedereen is natuurlijk anders, maar ik weet niet of dit wel of niet goed is
@liefde Ja erg he ,ben ook zo nu en dan steken in mijn lies en buik maar soms krijg ik messensteek gevoel in mijn borsten aan de zijkant stond naar me douchen vanmorgen eens voor de gra te kijken naar mijn borsten of ze echt veranderd waren is toch anders als je van boven af kijkt en ik vond ze echt gegroeid en dat vind ik nog niet erg maar dat ze zo pijnelijk zijn en zo gespannen ik slaap normaal op mijn zij ben genoodzaakt om op mijn rug te slapen omdat ik er anders op lig en heb al geen grote b cub klein maar als het zo doorgaat heb ik binnenkort een C haha,we hebben de zelfde symptomen de onderrug heb ik ook maar meer savonds en smiddags en onwijs moe smiddags moet ik gewoon uurtje gaan slapen schild dat ik geen werk heb en lekker thuis ben haha !!!ik word misselijk van de wc en luchtjes die daar hangen en van koffie en thee zelfs van bierlucht heb nergens zin in maar ik ga maandag of dinsdag even testen Ik ben het helemaal met je eens elk vrouw en elk lichaam reageerd en een voeld meer dan de ander maar sommige vrouwen op deze forum denken vaak ook dat ze een HA of VK zijn die alles weten !!!Wanneer ga jij testen ???Ga je nog wat leuks doen dit weekend
@Bibi, ik ben erg benieuwd naar je test!!! Ik weet niet zo goed wanneer ik ga testen. Ik denk maandag, want dan is mijn NOD. Mijn man wil liever wachten tot woensdag als mijn ongi echt wegblijft haha, hij is bang dat de teleurstelling voor mij groot zal zijn. Ik denk dat het wel meevalt, ik hoop het wel heel erg natuurlijk, maar ben aan de andere kant ook vrij nuchter omdat het pas de 2e ronde is en ik er niet vanuit ben gegaan dat het zo snel raak zal zijn. Maar hopen doen we natuurlijk allemaal Wij gaan zo bij vrienden eten en morgen komen andere vrienden bij ons eten. Gezellig en druk weekend! Vanavond ben ik de BOB, dus hoef geen smoes te verzinnen waarom ik geen drankje hoef. Wat ik morgen ga zeggen weet ik nog niet haha. Jullie nog leuke plannen 't weekend? Als je een dag voor NOD test, is de kans dan groot dat je negatief test omdat je eventueel te weinig hcg hebt? Misschien wil ik morgen testen Voor mijn eigen idee wil ik graag met ochtend urine testen, maar mijn man gaat elke ochtend ongeveer om 6uur de deur uit! En ik wil wel graag samen testen haha. En anders maar vroeg m'n bed uit voor een goed doel
@ liefde, bij iedereen is het verschillend hoeveel hcg je al in je lichaam hebt. Het kan idd dat als je te vroeg test een negatieve test hebt. Zelfs 1 a 2 weken na nod had ik de vorige keer nog een negatieve test. het is natuurlijk je eigen keus maar je kunt best nog wel een drankje doen. omdat je de eerste paar weken nog geen bloedband of iets dergelijks hebt kan het nog niet echt kwaad. Het zou jammer zijn als je negatief test en je hebt dit weekend niet echt kunnen genieten. maar succes, ben benieuwd
@liefde, ja het was echt helderrood! Maar het drukkende gevoel is nu weg, dus ga er nu echt maar vanuit dat ik in de tweede rond zit ontpillen lijk ik gelukkig verder weinig last van te hebben. Ik ben erg benieuwd naar jullie testen! Hoop dat de wachtdagen een beetje snel voorbij gaan
Dag allemaal! Moest weer veel terug lezen haha.. Maar wat spannend allemaal! Ben heel benieuwd naar jullie testen.. Hier weet ik nog niet wat er aan de hand is.. Ben ook misselijk en mijn borsten zijn ook gegroeid en erg gespannen.. Ik mag over een week testen met een normale cyclus.. Maar gisteren had ik echt een aparte slijm, dus misschien had ik toen pas mn eisprong.. Ach we zien het allemaal wel, heb gisteren een heerlijke dag gehad met mn nichtje en neefje van 2 dus zo hou ik het nog wel even vol.. Succes allemaal!
Nou hier snap ik er ook niks meer van, ik had mijn gedachtes alweer overboord gegooid en zou vol goede moed de tweede ronde ingaan, maarrr...nou moet ik nog steeds echt veel plassen en steken/steekjes helemaal onderin mijn buik, terwijl mijn eisprong enz echt nog even zou moeten duren, en mn darmen rommelen ook aardig trouwens + jeukende tepels?? Echt zo lastig die onzekerheid! Ben blij dat ik het er hierover kan hebben aangezien niemand weet dat we voor een kleine gaan!
Hoi allemaal! Eergister mijn (denk ik) eerste positieve ovulatietest gehad eergister en gister geknuffeld. Zo spannend, nu maar 2 weken wachten.. En wachten.
@Kell, bedankt. Ik had het al een keer ergens gelezen volgens mij, maar weet niet zo goed of ik me er goed bij voel. En eentje kan natuurlijk vast geen kwaad @Mij, veel plassen en jeukende tepels had ik heel erg van het ontpillen....Eigenlijk weet ik niet precies hoelang het duurt voordat de pil uit je lichaam is, maar misschien heb je hiet nog wat last van? Vervelend he, die onzekerheid daardoor! Ik mag morgen testen! Maar heb vandaag zoveel last van mijn buik dat ik bang ben dat ik ongesteld ga worden! Weet niet of ik morgen dan ga testen, of afwacht of mijn menstruatie misschien doorzet en dan dinsdagochtend ga testen... Hoezo onzeker? haha. Zouden jullie morgen al testen, of 1 dag na NOD?
@ liefde hcg verdubbeld volgens mij per 2 dagen dus of je op je nod of er 1 dag na test maakt niet uit!maar wil je meer zekerheid kun je beter wachten tot 1 dag na nod
Ik weet niet hoeveel geduld je hebt maar ik zou in jou situatie morgen testen maar ik ben dan ook heel nieuwsgierig haha! laat het ons weten als je getest hebt..?!
Heerlijk meiden om de pil niet meer te slikken!! Met de pil had ik tijdens mijn menstruatie heel veel klachten en dik een week ongesteld. Nu mijn eerste menstruatie zonder pil.. Bijna geen klachten maar 4 dagen ongesteld.. Heerlijk!!
Dido daar ben ik ook zo blij om!! Geen hormonen meer slikken, veel minder migraine, algemeen veel vrolijker.
Hoi Meiden, Nou, heb net getest, maar weinig te zien! Dus wachten op m'n menstruatie en op naar de 3e ronde! Of misschien te vroeg getest? Fijne dag allemaal.
Dag Liefde, jammer dat het nog niet positief is! Ik zou toch nog even afwachten, zou zo maar kunnen dat je inderdaad te vroeg hebt getest..
@Liefde Ik denk dat je misschien iets te vroeg getest hebt ik zou over paar dagen nog eens keer testen en als dat nog onduidelijk is zou ik even naar de HA gaan om bloed te laten testen . Heb je geen symptomen van een zwangerschap ? ik ga deze week ook testen ,ik moet maandag met Qday ongi worden
Nou ik heb sinds gisteravond geen buikpijn meer... Ben wel met vlagen misselijk, maar heb zelf het idee dat het onbewust komt door de spanning. Wel heb ik nog altijd zeurende steekjes naar m'n linkerlies en ben ik ontzettend moe (als ik uit mijn werk kom kan ik na het eten wel op de bank slapen dat had ik echt nóóit!). Maar verder heb ik nergens last van... dus ik weet het niet zo goed. Wacht het rustig af!
@Liefde Hou ons op de hoogte,ik ben benieuwd ik hoop deze week of volgende week ook goed nieuws te brengen hier !!!
Nou Liefde toch nog maar even afwachten =) Bibi, ik moet ook met Koninginnedag ongi worden! Zou leuk zijn als we allebei goed nieuws kunnen brengen! Gisteren was ik echt onwijs misselijk en erge hoofdpijn, vandaag nergens meer last van dus ben benieuwd!
@shan Dan lopen wij erg gelijk met elkaar spannend he ? en heb je al zwangerschap symptomen ik al wel mijn borsten zijn erg pijnelijk en gegroeid en heb elke ochtend dat ik misselijk ben en ben onwijs veel moe sinds vandaag heb ik er nog eens hoofdpijn bij !!