Ja Bibi we lopen erg gelijk! Vind het zo spannend! Kan echt niet nog een week wachten! Nou ik ben veel misselijk en gisteren dan die erge hoofdpijn en mijn borsten zijn erg gespannen en gegroeid maar niet echt pijnlijk.. Nog maar even afwachten!
@Shan wanneer ga jij testen dan ? ik wacht tot mijn ongidag als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen en dan weet ik het ook zeker !!!
Ja dat ga ik ook doen! Wordt nog wel even lastig om te wachten maar goed, veel leuke dingen doen deze week zodat ik er niet aan denk haha!
zo er is al weer een hoop om terug te lezen haha welkom aan alle nieuwe meiden wordt idd een grote gezellige groep zo. @liefde: ik zou denken dat je te vroeg getest heb en dat je het over een paar dagen gewoon nog een keer moet proberen. je zou toch zeggen dat sommige symptomen wel als zwangerschapssymptomen klinken. toch? ik merk zelf ook dat sinds ik gestopt ben met de pil elk klein dingetje in me lichaam voel. en als ik dan wat voel denk ik er bijna gelijk aan of het een teken kan zijn van zwangerschap. moe.. meer dan normaal? steken.. voelde ik dat voorheen ook zo? veel plassen.. of lijkt dat maar zo? pff echt om gek van te worden haha. me vriend zei van het weekend ineens: het gebeurt toch ook vaak dat meiden zwanger zijn terwijl ze gewoon ongie worden? weet je zeker dat je niet zwanger ben? niet bepaald een vraag waar je rustiger van wordt haha. zolang ik nog niet duidelijk iets voel ga ik er maar gewoon vanuit dat dit mijn 2e ronde is en ik nog niet zwanger ben. ik ben wel heel erg benieuwd naar de uitslag van de testjes die rond koninginnendag worden gedaan
Spannend iedereen die gaat testen..!!! `Succes.. @miragert ik had echt precies hetzelfde, bij alles gelijk denken van: oh had ik dit eerst weleens of niet? Maar sinds een paar weken ben ik daar maar mee gestopt want ik zag overal een zwangerschap achter. En als je dan een negatieve test krijgt valt het des te zwaarder.. Pas als ik echt iets merk wat ik echt nooit gehad heb ga ik er eens over nadenken. Maarja het is moeilijk.... Ben net naar de HA geweest, gezellig onderzoekje gedaan.. pff dat is zo ongemakkelijk he! Aangezien ik nu op dag 50 zit en nog geen druppeltje bloed te bekennen is en mijn vorige cyclus 36 dagen was lijkt t me iets niet helemaal te kloppen. Daar bovenop heb ik afgelopen twee weken erg veel witte afscheiding (sinds mn NOD ongeveer) wat ik nog nooit gehad heb. De dokter is gaan kijken en wist t niet zeker maar hij gaf me maar iets tegen een schimmelinfectie voor het geval het dat mocht zijn. Zwangerschapstesten geven negatief aan dus ja... Heb nog nooit een infectie gehad dus ik weet ook niet wat t kan zijn! Hoop dat t voorbij is na die pilletjes die ik daarvoor gekregen heb.. EN eens ongesteld wordt of positieve test!!!! Dat laatste zie ik alleen niet meer gebeuren nu maar okee...
@em90: dat lijkt me idd ook erg ongemakkelijk om daar dan zo bij de HA te zitten. maar gelukkig heb je nu iets gekregen tegen die witte afscheiding. al zou het schimmelinfectie zijn dan ben je er in ieder geval op tijd bij en kan het al niet erger meer worden. maar ik hoop ook idd echt dat er voor jou eindelijk iets veranderd. geduld hebben is 1 ding maar dit wordt je wel echt zat denk ik.
@Miragert, ja je wordt van alles zo onzeker hè! We maken onszelf helemaal gek... Heb ik ook, sinds ik gestopt ben met de pil voel ik voor m'n gevoel alles! Ik denk dan ook steeds: Dit is nieuw, of had ik dat eerder ook? Je gaat echt aan alles twijfelen hè. En het lichaam kan je helaas ook zo voor de gek houden als je er zo mee bezig bent. Ach we zien het wel En als ik ongi wordt vind k het ook prima, we zitten pas in ronde 2 en als ik sommige meiden hier zie hoe die met hun cyclus worstelen! Ben ik heel blij dat ik zo'n korte regelmatige cyclus heb! @Em90, poeh vervelend meis! Wat een gedoe zeg. Ik hoop maar dat die pilletjes dan helpen tegen die afscheiding en wie weet komt daarna je menstruatie ook weer opgang...... Ik duim voor je dat je snel wat zekerheid mag hebben! ps. ik werk vandaag thuis, omdat ik iets voor een klant mocht uitwerken , een soort verslag moet ik er van maken..... Maar volgens mij ben ik verslaafd aan dit forum haha! Op m'n werk durf ik niet op t forum te kijken, straks zien ze het haha.... Maar nu ik thuis zit pffff
Ik ben ook in maart begonnen. 20 maart nieuwe cyclus begonnen, nu nog steeds niet ongesteld. Ik dacht op 30/31 maart al mijn ovulatie te voelen (ook licht bruinverlies en op 4 april weer). Vorige week een test gedaan die duidelijk negatief was, vandaag weer een test gedaan met een hele dunne teststreep, maar ook een rare vlek erin. Over 2 dagen dus weer testen, hopelijk dan een duidelijk resultaat.
Dames Ik heb besloten om niet te wachten tot naar of op Qday en dus ik ga a.s donderdag al testen of is dat te vroeg is 5 dagen voor ongidatum ?
@Bibi, haha ook testdrang? Moeilijk hè wachten! Zelf was ik een beetje huiverig voor zo vroeg testen ivm teleurstelling.... Ik heb daarom wel gewacht tot m'n NOD (niet dat het veel heeft geholpen haha, nog geen hcg te bekennen) Als je fijn vindt kan je wel een testje wagen toch? Het is zo verschillend...de 1 test idd al zo'n 5 dagen voor NOD positief, en de ander pas 2 weken na NOD positief..... En wie weet test je al positief, ben je meteen van alle onzekerheid af! En als het nog negatief is, test je na 5 dagen weer.... Van diverse verhalen hier opt forum, hoeft 5 dagen voor NOD niet té vroeg te zijn voor een test.... just try Ben zo benieuwd naar jullie testen! Hopelijk een mooie dubbele streep
Hoi meiden, Wij zijn ook begonnen met het klussen voor een brusje voor onze zoon (2010). Ik wilde er deze keer niet zoveel mee bezig zijn, want vind het ook prima als het wat langer duurt... heb nogal nare ervaring gehad na mijn eerste bevalling (niet de bevalling zelf, maar daarna) ... dus best spannend allemaal! Maar merk nu we er weer echt voor gaan, ik toch weer iedere keer als ik iets voel denk van: he... wat kan dit zijn? bla bla... Als het goed is moet ik 1 mei weer ongi worden (met een cyclus van 28 dagen)... dus nog een weekje tot eventuele test... zucht... hihi... Succes allemaal!
@liefde Dat valt wel mee haha Absoluut Moeilijk wachten Ik was zelf ook net als jij beetje huiverig maar goed ik ga het proberen en als ik dan nog niet ongi word dan ga ik als nog testen nadien en anders ga ik naar de HA Ik las ook diversen verhalen maar je moet het toch zelf ervaren niet dan ?enne we gaan het proberen . Donderdagochtend ga ik testen ik hou jullie op te hoogte @mamamia & Swimming welkom
@mamamia en swimming: welkom! @bibi: het lukt mij wel aardig goed om tot zelfs na me nod te wachten met testen omdat ik idd net als Liefde bang ben voor de teleurstelling en dan liever te laat test met meer kans op positieve test of alsnog ongie. maar je kan idd alvast testen als je niet kan wachten en dan na 5 dagen op je nod gewoon weer. ben wel benieuwd
Hé meiden, hier mis ik de pil eigenlijk wel! Dacht altijd dat ik gezegend was met een pukkelvrije huid maar helaas! Ook heb ik veel buikpijn, misselijkheid en erge hoofdpijn.. Mn borsten waren al groter geworden maar nu zijn mn tepels ook erg gevoelig geworden en pijnlijk.. Pff hoop dat dit ontpillen snel voorbij is!
Hoi meiden... Ik ben weer even terug van weggeweest. Hoe gaat het hier??? Ik had vandaag last van een soort klontje slijm (sorrrrrry klinkt vies, ik weet 't), zou me god nie weten wat het is. Heb wel vaker last van een beetje slijm, maar dit was best veel.. Ik zit inmiddels op cyclusdag 25 van de 31. Degene die al op roze zijn: GEFELICITEERD! Degene die op rood zitten: KNUFFIE,,, het komt vast snel goed! Degene die op het wachtbankje zitten: SPANNEND... ik moet helaas ook nog een paar dagen wachten pffff. De dagen lijken zo langzaam te gaan he??
@Shan Ik hoop het ook voor jou dat je ontpillen snel voorbij is he meis @sher inderdaad dagen duren inderdaad erg lang zo wanneer kan jij testen ? Degene die op het wachtbankje zitten: SPANNEND... ik moet helaas ook nog een paar dagen wachten pffff. De dagen lijken zo langzaam te gaan he??
30 april.. Ben beetje huiverig om 4 dagen voor NOD te testen. Internet geeft aan dat ik 29e ongesteld zou moeten worden. Heb de laatste 2 maanden cyclus van 31 dagen