Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Jelles! Hoop dat je snel een regelmatige cyclus krijgt!

Ahh jammer Bibi! Blijkbaar is een vage streep toch niet altijd positief! Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!

Hier geen veranderingen. Nog steeds pijnlijke borsten/tepels maar nog geen ongi klachten. Wacht het maandag nog even af en dan zien we wel verder. Die test heeft wel geholpen om me niet meer zo druk te maken.

2. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    @bibi, balen joh! Ik had echt verwacht dat het bij jou raak zou zijn! Maar succes meid, je gaat gezellig met ons de tweede ronde in ;)

@jelles welkom bij de 'maartclub'! Hihi, spannend allemaal he!?

@dido, ja ik merk het ook, het geeft nu wel lekker even rust, ik kan me nu echt richten op andere dingen en de dagen vliegen dan ook voorbij! Maar soms voelt het ook als nutteloos ja, want je kan verder niks, maar ik probeer er lekker van te genieten en dan zie ik wel.. :) al hoewel ik wel denk dat de spanning weer toe zal nemen als de eisprong is geweest hihi

@liefde jee, het wordt bij jou ook erg spannend! Al een paar dagen overtijd! Ik hoop dat je snel goed nieuws voor ons hebt!

3. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @Shan89 dankjewel! Ik hoop het ook :)

@mij84 dankjewel! Inderdaad spannend, vooral die laatste week iedere keer! Maar als het goed is komt er een moment dat je daar maanden lang niet meer druk om hoeft te maken :)

4. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Haha nee, dan ben je elke week ongeduldig tot de volgende echo, in spanning om het iedereen te vertellen en de (leuke) zenuwen om wie er in je buik zit ;) ...dus voorlopig zijn we nog wel in spanning hihi

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

jelles: welkom!

bibi: balen zeg... maar is het echt helderrood bloed of bruinig? Had je vandaag ook je NOD dan?

Hier gisteren enorme ongi krampen in de ochtend, pcm genomen en toen werd het rustig. Wel gevoelige borsten en lijkt of ze groter zijn hihi... ben wel met vlagen moe, verder niet zoveel kwaaltjes... we wachten het af... ga er denk ik zondag of maandag wel een testje tegen aan gooien... we zullen zien...

6. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @mij84 ja, dat is ook weer zo ;) Die ervaring heb ik nog niet..

7. mammamia

Vanaf de dag dat je erover begint/ermee begint tot aan de dag dat je een wondertje in je armen mag nemen is het spannend;) en de tijden er daarna ook of alles goed mag blijven gaan...

8. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Misschien even een rare vraag tussendoor, maar ik lees wel eens dat bij zwangeren er blauwe aders over de bordten lopen. Nou heb ik ze niet op mijn borst, maar je ziet ze wel ineens echt duidelijker, iemand enig idee????

En ik heb daar ook geen ervaring mee jelles, maar hoor het wel van zwangeren om me heen ;)

9. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @mij84 we gaan het vanzelf meemaken als het ons gegund is. Ik zal voor je duimen!

Nu even iets anders.. Ik heb al een kleine week last van kleine steekjes links onderin mijn buik en linker lies. Maar sinds vanavond is de pijn in mijn lies niet te doen! :( weet van gekkigheid niet hoe ik moet gaan zitten. Van vermoeidheid vrieg naar bed gegaan, maar kan er niet eens van slapen. Straalt ook uit naar mijn been... Iemand hier ervaring mee of ideeen over??

10. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @mij84 over die aders heb ik ook veel gelezen inderdaad, maar weet er het fijne ook niet van! Ik geloof dat het wel echt met de borsten te maken heeft...

11. mammamia

Die aders dat kan idd een zwangerschaps teken zijn, maar hoeft niet...

Jelles: die steken kunnen een aankomende eisprong zijn... welke dag van je cyclus zit je?

12. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Hier ook maart 1e ronde gehad..
    Zijn er wel al veel zwanger geraakt meteen int begin als ik dat zo zie..

13. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @mamamia Naar mijn idee heb ik die al lang gehad. Ik zit nu op dag 34.. Vorige maand was het 32, maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niets.. Ik heb alleen echt nog nooit mijn eisprong gevoeld. En nu dan ineens wel, is dat niet vreemd?

14. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik weet inderdaad ook alleen dat de aders duidelijker zichtbaar worden op je borsten, andere plekken geen idee..

Jelles het zou kunnen dat je de eerste maand nog geen eisprong had? Menstruatie betekent niet altijd dat er ook een eisprong was dus misschien deze ronde wel..

@Summer, ja sommige mensen hebben het geluk dat het direct se 1e ronde raak is! Hoop dat ik er 1 van ben =)

In mijn familie weet bijna iedereen al dat we voor ons eerste kindje gaan.. We zijn allemaal heel close en toen vertelde ik het aan 1 nicht, en die weer aan haar ouders en zusje dus zo gaat het snel.. Ook ben ik echt een slechte leugenaar.. Iedereen vraagt aan mij of er al een kindje aan komt en of ik al gestopt.ben met de pil en dan probeer ik nee te zeggen maar begin vanzelf te lachen.. Maar ik zal wel nerveus blijven of alles goed gaat en of het een jongetje of een meisje wordt hihi.. Wat lijkt jullie het leukst?

15. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Ooooh jammer :( Had echt hoop dat het raak zou zijn! (met al die symptomen!)
    Op naar de ronde 2! GOOOOD LUCK! Knuffel!

16. happygirl85

happygirl85 Nieuw lid

28 apr 2012
    1
    0
    0
    #496 happygirl85, 28 apr 2012
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
    Hallo mommy's to be,

Ik ben Sharon en ben 23/03/2012 gestopt met de pil. Gelijk mijn menstruatie gehad. 2 weekjes later enorme krampen in mijn onderbuik gehad, en pijnlijke borsten, duurde ruim 2 weken. Natuurlijk even googlen en heel veel info gehaald uit dit forum. Gisteren was het precies 5 weken geleden dat ik mijn laaste menstruatie heb gehad, dus vanochtend toch maar even getest. En ik ben zwanger!!!:D Ik geloofde mijn ogen niet:$. De eerste ronde gelijk raak!! Ik wens iedereen die zwanger wil worden heel veel succes, en voor de zwangeren onder ons natuurlijk gefeliciteerd en veel geluk!!

17. mammamia

Kijk, dat doe je goed:D

Van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan!

18. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw happy girl wat een goed nieuws!! Gewoon gelijk raak.. Geniet ervan en heel veel geluk!

19. julie2012

julie2012 Actief lid

30 mrt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,
    Ik heb in februari mijn spiraal laten verwijderen (zat al 5 jaar) en we hebben in het kader van 'even geen hormonen meer' besloten om 2 maanden te wachten met het opnieuw zetten. Tijdens de eerste maand, heel keurig met condooms sex gehad tot dat mijn vriend op een avond zei 'we doen het gewoon een keer zonder, ik weet hoe graag je het wil'. Ik was in de zevende hemel..! Helaas werd ik op 8 april ongesteld (na een stevige antibioticakuur, of dat de reden was is onbekend). Ik was in tranen en mijn vriend was ook teleurgesteld. Zo teleurgsteld dat we op 2e paasdag onder het genot van een wijntje hebben besloten er voor te gaan :) Heerlijk gevoel, wil het zo graag! Meteen aan het foliumzuur, geen alchohol meer en geen koffie, bergen fruit en groenten, alles om zo gezond mogelijk te zijn als het raak is! Ik heb 25 of 26 april mijn eisprong gehad, veel later dan gedacht, die ovulatietesten brengen toch mooi inzicht! Ik kan 10 mei testen, of 6 mei een early predictor.. Wij zijn erg benieuwd! Ook mijn ouders, zijn ouders en goede bekenden weten dat we 'bezig' zijn. Heel erg spannend allemaal! Ik hoop net als de andere gelukkigen snel zwanger te raken, maar geduld is een schone zaak! Heb nu wel wat klachten maar die kunnen ook duiden op PMS. Normaal gesproken let je er niet op maar je lichaam geeft veel signalen af, zoals bij een ei. Heb nu last van onderrug, vermoeidheid en hoofdpijn, ook steken in mijn linkerborst in de tepel. Herkent iemand deze klachten?

Ik ga jullie volgen! Veel succes allemaal en liefs Julie

20. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Julie! Ik snap helemaal hoe blij je moet zijn geweest! Ik was er ook al echt aan toe en mijn vriend wilde nog eerst sparen, groter huis, ik mijn diploma.. Maar toen ik mn diploma had zou ik in ieder geval stoppen met de.pil en dan ook nog veilig doen maar opeens was hij er ook klaar voor en er net zo mee bezig als ik! Hoop dat het snel raak is voor je!

Deel Deze Pagina