Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde1987, wat rot zeg!:( kan me voorstellen dat het een grote teleurstelling is na een positieve test.. Lijkt me echt vreselijk.. Maar je blijft gelukkig positief, knap van je!:) op naar de derde ronden! Denk dat je de eerste hier bent die de derde ronden in gaat, je hebt iig een mooie cyclus.

Chantallcindy, jeetje wat spannend! Ga voor je duimen:)

Hier nog steeds alles rustig.. Wachten op me ei en dat is opzich wel fijn want je bent er dan niet mee bezig maar het wachten duurd ook lang haha!

Vandaag weer een opmerking gekregen van schoonouders dat we nog zoooo jong zijn en alle tijd hebben! Ze weten niet dat we bezig zijn maar grrr zo irritant die opmerkingen. Sorry word er af en toe echt sjachie van! Maar hier kan je zo lekker spuien :D

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Shan dankje wel meis
    zo zie je maar lichaam kan je ook
    voor de gek houden heb ik
    wel gemerkt.Spannend hoor ben benieuwd.

@Jelles welkom misschien handig ook een banner
    te maken ?

@Mij dankje wel absoluut balen
    maar ga gezellig met jullie mee naar
    de tweede ronde ;)over die blauwe aders had
    ik ook maar werd gewoon ongi

@Mama het is echt helderrood hoor
    maar het is echt ongi :(

@Zonnebloem dankje schat komt
    goed ik blijf positief ik hou je op
    de hoogte ;)

@Happygirl gefeliciteerd

@ Julie welkom

@Foeske welkom

@chantalcindy spannend en welkom

@iedereen
    Gister wel te horen gekregen dat we voor het eerst oom en tante worden van een kleine bebe in de buik de rond kerst geboren word spannend en leuk ga een leuke mand maken wel met dubbel gevoel tevens ook maar hoop dat het bij mijn zelf ook snel raak is.

3. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @bibinijmegen dat kan nu inderdaad! Ben gisterenavond ongesteld geworden. Ik hoop maar niet dat ik daar iedere maand een week van te voren zoveel last van ga krijgen :( maar op naar ronde 3! :) voor jou ook balen zag ik? Succes!

4. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Jelles

is voor iedereen fijn als je banner hebt kunnen we elkaar beetje in gaten houden en steunen en dan lopen we beetje gelijk nu,heb je een normal cyclus va 28 dagen ?
    Ik had altijd cyclus van 28 dagen en elke maand 30-31 ongi geworden maar me cyclus is nu veranderd naar 27 dagen zo raar misschien sinds ik foliumzuur slik .Zo zie je maar lichaam kan je ook mooi voor de gek houden.

5. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dido, wat vervelend dat je steeds zulke opmerkingen krijgt.. Mijn moeder doet dat ook.. Maar zij weet nu dat we er echt mee bezig zijn en ze doet het steeds minder.. De rest van mijn familie is wel positief.. Al vertelde mijn moeder het aan haar buurvrouw en die doet leuk face 2 face maar achter mn rug om zegt ze stomme dingen, maar ach probeer er niet te veel bij stil te zijn.. Wij willen het en dat is het belangrijkste!

@Bibi: wat leuk dat je tante wordt! Als het bij jou snel raak is, kunnen de kleintjes met elkaar spelen, dat is zo leuk! Zie t bij mn neefje en nichtje..

Hier heb ik sinds vandaag last van krampen dus denk dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen.. Ach dan zou ik wel een 'normale' cyclus hebben dus dat zou ook fijn zijn!

Iemand nog leuke plannen vanavond of morgen?

6. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Shan en @Dido wat vervelend dat je steeds zulke opmerkingen krijgt..lekker niks van aantrekken gaat er om wat jouw manlief en jij willen en de van rest van de wereld is niet van belang

Ja absoluut leuk en dubbel gevoel hoop het ook dat 2e ronde raak is samen zwanger zijn en dingen doen is leuker haha

zeg allemaal nks ik heb me door mijn lichaam ook laten misleiden
    succes ene wanneer ga je testen ?mijn cyclus van 28 wat normaal was is veranderd naar 27 dagen kom sinds ik foliumzuur slik

Ik ga morgen naar de stad met vrienden hier in nijmegen
    savonds naar huis want vriend moet dag er op werken

7. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja samen zwanger zijn lijkt me erg gezellig! Nee het zegt inderdaad niks, ik zal gewoon af moeten wachten.. Ik ga denk ik morgen testen maar ik hoop dat ik het nog wat langer vol hou.. Dan heb je toch meer zekerheid.. Ohh gezellig =) ik ga vanavond even in Den Haag kijken en morgen waarschijnlijk Nijs, vriend moet hele dag werken en mn vriendinnen ook of ze gaan wat met hun vriend doen..

8. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @Dido @Shan89 Lijkt mij ook heel vervelend die opmerkingen, vandaar dat wij het nog heel stil houden..komt wel als het eenmaal zo is :) Ze hebben het er maar mee te doen..ik vind altijd, ieder leeft zijn eigen leven en jij zelf moet het vooral heel leuk hebben :) Dus succes met alles. Enne, die opmerkingen. Ene oor in, andere oor uit! ;)

@Bibinijmegen Is zeker zo! Ik vond het in het begin alleen lastig om er een aan te maken, omdat ik niet precies wist waar ik zat ;) Nu ben ik ongesteld, dus heb er meteen een aangemaakt. Vorige maand was mijn cyclus 32, deze maand 34..dus het verschilt toch nog wel..maar gelukkig niet heel dramatisch! Je lichaam kan je inderdaad heel erg voor de gek houden. ;)

9. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Jelles ben het met je eens over het vertellen aan anderen
    wij houden het ook nog stil expres ,er worden heel veel rond ons zwanger nu .Als het eennmaal zo is het juist leuker om het te vertellen zelfs de kids weten het nog niet dus houden zo ..
    En lekker laten lullen zeg ik altijd mijn moeder zij altij ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten !!!

Dat snap ik had ik ook ...Ik heb eerst cyclus van 30 gehad nu 6 mnd van 28 en nu van 27 door foluimzuur maar we lopen bijna gelijk schillen paar dagen maar he ;) is leuk met testen straks weer misschien leuk om hier bij te houden wie waar zit

lijst ........

Leden:
    Shan89 1e Ronde
    Chantalcindy 1e Ronde
    Mamamia 1e Ronde
    Foeske 1e ronde
    Swimming 1e Ronde
    J1984 1e Ronde

Em90 2e Ronde
    Bibinijmegen 2e Ronde
    Dido 2e Ronde
    Liefde 2e Ronde
    Summer1987 2e Ronde
    Mij84 2e Ronde
    Steenbok81 2e Ronde
    Felice88 2e Ronde

Jelles 3e ronde

NOD:

Zwanger :
    Zonnebloem81
    Happygirl85
    Mishur

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Leuk dat je een lijst bij houd. Ik heb 2dagen last van mijn onderrug en een licht ongi gevoel. Ik heb geen idee of dit mijn eisprong is of een innesteling. We klussen nu om de dag! Hopen dat het snel raak is!

11. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    spannend SWIMMING :)
    ik mag over 14 dagen weer haha

12. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @Bibinijmegen Leuk dat je die lijst bijhoudt! :) Zo is het wel overzichtelijk, maar we lopen inderdaad vrij gelijk! Wordt weer spannend over een maandje..Maar ach, dat duurt nog even.

13. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hi Allemaal!

Ik lees vanavond/ morgen even alle berichten :) Nu druk druk!

@Bibi, leuk zo'n lijst :D:D Ik zit alweer in de 3e ronde!

Fijne weekend en koninginnedag allemaal

XXX

14. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Wij hebben het ook bijna niemand verteld dat we bezig zijn, ze horen het allemaal wel als we de twaalf weken echo hebben gehad, maar of ik zo lang me mond kan houden vraag ik me af haha!
    Leuk dat je een lijst bij houdt! Zo krijg ik echt het gevoel dat we allemaal gezellig in hrtzelfde schuitje zitten! Ik hoop zo voor iedereen hier dat we elkaar snel leuk nieuws mogen vertellen! En dat we dan ook samen kunnen kletsen over alle zwangerschapskwaaltjes hihi

Iedereen een hele fijne koninginnedag gewenst alvast! En succes met klussen ;)

Xx

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jullie kletsen wat af ;)

Liefde, wat naar zeg! Hopen op 3x scheepsrecht ;)

Chantallc, spannend! Maar als het nu al een licht streepje is, heb ik daar wel vertrouwen in hoor!

Dido, zou ik idd ook irritant vinden zo’n opmerking! Dat is iets van jullie…

Bibi, gefeliciteerd!

Banner, ga dit niet doen aangezien ik m’n cyclus nog niet ken en deze waarschijnlijk weer erg onregelmatig zal zijn ;)

Heb even de lijst aangepast ik zit n.l. al in de 2e ronde ;)

lijst ........

Leden:
    Shan89 1e Ronde
    Chantalcindy 1e Ronde
    Mamamia 1e Ronde
    Swimming 1e Ronde
    J1984 1e Ronde

Em90 2e Ronde
    Bibinijmegen 2e Ronde
    Dido 2e Ronde
    Liefde 2e Ronde
    Summer1987 2e Ronde
    Mij84 2e Ronde
    Steenbok81 2e Ronde
    Felice88 2e Ronde
    Foeske 2e ronde

Jelles 3e ronde

NOD:

Zwanger :
    Zonnebloem81
    Happygirl85
    Mishur

16. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    lijst ........

Leden:
    Shan89 1e Ronde
    Chantalcindy 1e Ronde
    Mamamia 1e Ronde
    Swimming 1e Ronde
    J1984 1e Ronde

Em90 2e Ronde
    Bibinijmegen 2e Ronde
    Dido 2e Ronde
    Summer1987 2e Ronde
    Steenbok81 2e Ronde
    Felice88 2e Ronde
    Foeske 2e ronde

Liefde 3e Ronde
    Jelles 3e ronde

NOD:

Zwanger :
    Zonnebloem81
    Happygirl85
    Mishur
    Mij84

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Foeske
    ik ben NIET zwanger hoor !!!

@Liefde we lezen het wel weer !!
    maar word een gezellig clubje zo ;)

@Jelles
    Inderdaad we lopen bijna gelijk alleen jij loopt al 1e ronde voor he ;) haha enne ik hoop het dat ronde 2 voor me raak is best spannend maar ik weet nu niet meer altijd naar je lichaam moet luisteren want hij kan verkeerde dingen doorgeven!!!

@Iedereen Dankje wel meiden !!!

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    wordt toch tante of ben ik nu mis??

19. bibinijmegen