Ja echt vervelend die opmerkingen.. Weet dat ik me er niets van aan moet trekken maar raak er toch van over de zeik.. We hebben expres niet verteld dat we bezig zijn omdat we dit gewoon voor ons zelf willen houden. Hebben al 2 nichtjes aan mijn vriend zijn kant en daar ben ik helemaal gek op! Altijd met ze gek doen en spelen en dan krijg je een opmerking dat het bij ons nog lang niet hoeft omdat ik nog zo jong ben. Ben ook wel jong ben 22 jaar maar al 6 jaar een relatie, allebei een goede baan, studie over een maand klaar en een prachtig huisje! wij zijn er helemaal klaar voor! Gelukkig zijn mijn ouders al aan het fantaseren als wij kinderen krijgen hoe leuk dat dan zal zijn! Heb wel het gevoel dat ze denken dat we bezig zijn maar ze vragen er niks over Leuk zon lijst! We hebben al een aardig clubje zo we zitten allemaal in het zelfde schuitje en we weten allemaal precies hoe het voelt, zo fijn om hier te kletsen!
@Dido Vind het ook fijn om hier te kletsen! Ikzelf ben 21, studeer nog maar gaat allemaal goed. Mijn man (ja, ben al getrouwd) is 24 en heeft een leuke baan waar hij echt niet weg hoeft, we hebben samen een leuk huisje en wij zijn ook al bijna 6 jaar samen. We zijn er gewoon aan toe, ook al weten we dat er gekletst gaat worden hier in het dorp..mijn zaterdagbaantje doet daar verder dan ook geen goed aan , maar dat maakt ons niet uit. Al vind ik het soms ook heel frustrerend hoor, als er gezegd wordt..nou alles op zijn tijd, jullie zijn nog zo jong! Wij kunnen niet wachten! Dus ik snap je heeeel goed! Leuk om lotgenoten te hebben
Bij ons zeurt mn oma zo nu en dan eens wanneer er een achterkleinkind bij komt, nu is mijn zusje zwanger en toen kreeg ik ook weer de opmerking wanneer nu is bij ons een kleine kwam. Wij zijn 27 en 29 en hebben ook alles op orde maar wordt er ook moe van. Toen heb ik tegen dr gezegd 'voor hetzelfde geld zijn wij al drie jaar bezig dus pas op met wat je zegt'! Heb er geen last meer van gehad!
Nou nou ben 1 dag niet geweest en heb een heleboel bij te lezen haha..maar wel gezellig dat het lekker druk is hier. @Dido: Ja zo'n opmerkingen krijg ik ook wel eens!! Bij ons weet ook nog niemand dat we aan het proberen zijn, maar ik ben 24, vriend paar jaartjes ouder..en je merkt toch dat sommige mensen zeggen: "Oooo tijd zat! Je bent nog zo jong!" Terwijl ik dat best mee vind vallen..en dan nog gaat het niet om de leeftijd, maar he gevoel dat je erbij hebt, en dat je een stabiele basis hebt toch? Laat ze maar! Zijn hier nog mensen die nu rond hun nod zitten, maar negatief testen en ook nog geen menstruatie hebben?? Ik ben benieuwd..zit nu op dag 31... @mij84: Ja dat is ook vervelend he! Ik ken een vrouw die die vraag ook steeds kreeg..maar zij en haar man wilden (en willen nog steeds) helemaal geen kinderen. Uiteindelijk is ze best uitgevlogen toen ze die vraag voor de zóveelste keer kreeg..iedereen dacht dat het moedergevoel nog wel zou komen bij dr, maar dat is niet gebeurd.
@summer, ja af en toe wel vervelend, maar meestal lach ik er maar om ik denk dat het niet vervelend bedoeld is van mensen die beginnen over een kleine, of juist zeggen dat je tijd zat hebt. Dus vaak probeer ik me er maar niks van aan te trekken en te denken, ach ik trek gewoon mijn eigen plan en daar hebben ze zich maar aan aan te passen
Jelles, in een dorp wordt er altijd gekletst is het niet omdat je jong bent is het wel omdat het wat aan de late kant is nooit goed dus gewoon doen wat jullie willen! Mij84, herkenbaar verhaal, heb toevallig de zelfde bal terug gespeeld als jij Mensen schriikken en haken af Net zo makkelijk! Hier wat rozige afscheiding gezien, dus hoop nu toch echt ongesteld te gaan worden (ben 3 dagen overtijd met negatieve test) op naar de volgende ronde!
@Mamamia spannend hoor laat je het ons even weten ? @Jelles Ik ben het helemaal met Foeske eens ik ben geboren en opgegroeid ,Er word heel wat afgepraat over je hoor en ik weet er alles van want me vader had in ziekenhuis gelegen lange tijd terug en ze gingen aan de buren vragen van ons hoe het zat echt triest ...heeft niks met leeftijd te maken meid lekker laten doen schijt aan hebben joh @Foeske Jammer zeg Helaas hoeveelste ronde is dit ?
@liefde we hebben een lijst gemaakt makkelijker en overzichterlijker zie hier onder Enne idd het is nu druk geworden hier maar wel nog steeds gezellig he hoe meer mensen hoe beter toch ? hoe gaat het nu met jou al ongi geworden ? lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Foeske 2e ronde Mij84 2e Ronde Liefde 3e Ronde Jelles 3e ronde NOD: mamamia 2 mei Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
Ohh ik ben (nog) niet zwanger!! Zou wel leuk zijn natuurlijk, maar ik zit toch nog echt in ronde 2 hihi Hele fijne koninginnedag morgen allemaal! Hopelijk vieren we het volgend jaar allemaal met gezinsuitbreiding
Mijn eisprong is vandaag geweest! Testte vrijdagavond en gisteravond positief en net negatief, mijn nod wordt dus 13 mei!
Meiden ik heb een vraagje, heb net seks gehad met me mannetje maar toen ik net ging plassen, had ik wat roze bloed met afvegen.. Herkent iemand dit? Iemand een idee wat dat kan zijn? Volgens mijn eerste cyclus duurd het nog wel even voordat ik me eisprong heb en heb volgens mij ook geen teken van een aankomende eisprong! Fijne koninginnedag meiden!!
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Foeske 1e ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Liefde 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond (ik zet mezelf er f bij) Jelles 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
@Dido: Zou toch kunnen dat het je eisprong was hoor.. dat je eerste cyclus 36 dagen had wil niet perse zeggen dat deze cyclus weer 36 dagen is.. Is moeilijk te zeggen! Ik had in ronde 1 ook 35 dagen..maar nu was ik ervan overtuigd dat ik op dag 14 mn eisprong heb gevoeld, terwijl die in de 1e ronde veel later was.. Maar goed ben nu nog niet zwanger en ook nog niet ongi dus of het de eisprong is geweest weet ik ook niet....weet alleen dat de cyclussen vooral in het begin nog aardig kunnen schommelen..
@Dido Ik denk je ei is geweest heb ik ook gehad vorige maand!!!! dat is niks ergs of zo dat hebben meer vrouwen last van
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Foeske 1e ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Liefde 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur