Mammamia, balen zeg! Dido, heb dit ook wel eens, kan ook net iets te ruig geweest zijn Ik kan naar ronde 3, ben vannacht ongesteld geworden (weet nu eindelijk waar ik aan toe ben )
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Liefde 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde foeske 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia 25 mei foeske Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
@Dido Had ik afgelopen maand ook, bleek achteraf toch mijn eisprong te zijn geweest! De kans zit er dus wel degelijk in dat je deze ronde een korte cyclus hebt dan
Jammer voor degene die helaas toch ongesteld zijn geworden! Wel fijn om te weten dat alles gewoon werkt =).. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden als ik een 'normale' cyclus zou hebben.. Heb nog geen menstruatieklachten.. Het rommelt wel in.mn buik maar niet zoals ik meestal ongesteld word.. Heb nog niet getest, morgenochtend denk ik.. Wat een heerlijk weer hè?! Veel plezier allemaal vandaag!
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Liefde 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde foeske 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia 26 mei Bibinijmegen 30 mei Foeske Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur __________________
Hey Shan het is nog pas eerste ronde voor me dus zo terleurgesteld ben ik niet ga gewoon door naar de volgende rone en hopen die wel lukt ,spannend morgen testen laat je het ons hier weten ?wil niks zeggen hoor lichaam kan veel zeggen of juist niet is bij iedereen verschillend elk lichaam reageerd anders dankje wel jij ook have fun zeker lekker weer me mannetje is al 3 dagen ziek dus daar zorg ik even goed voor de rest in de tuin met een boek ..
De ovu testen die ik nog in huis had waren tot eind april goed. Heb vandaag gewoon voor de lol nog ff 1 gedaan en die was nog weer negatiever dan gisteren, ze kloppen bij mij dus wel goed. Heb echt geluk dat ik vrijdagavond gewoon nog ff een testje deed just in case en toen mijn ei vond... heb alleen gistermiddag geklust, en daarvoor was de 23e april... hopelijk wordt het eitje bevrucht Duurt geloof ik 24-48 uur de eisprong, las ik net ergens... dus er is nog hoop hihi... Ik ga op z''n vroegst 11 mei een testje er tegenaan gooien, gewoon omdat ik dat een leuke datum vindt hahaha...
@Summer1987 Oh, dat is toevallig! Maar jouw 2e ronde is nog niet afgelopen zie ik. Wel ieder moment dan denk ik he? Nou ja, eigenlijk liever niet natuurlijk! Spannend hoor!
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde foeske 3e ronde Liefde 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia 26 mei Bibinijmegen 30 mei Foeske Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
Hoi Allemaal!! Ik ben weer helemaal bij met lezen Wat een gezelligheid hier! Ook allemaal lekker vant zonnetje genoten vandaag? Heerlijk opt terras gezeten Verder gaat alles prima hier, mijn ongesteldheid lijkt bijna voorbij! Kunnen we er weer mooi tegen aan.... Grappig al om te lezen, die verhalen over zeurende mensen "wanneer baby wanneer dit en wanneer dat". Echt zo herkenbaar! Ik heb 1 irritant schoonzus die is echt het toppunt! Eerst zeurde ze over trouwen en we waren nog geen dag getrouwd of het gezeur om een baby begon al.... Een paar weken geleden dronk ik een roseetje bij m'n schoonouders, vroeg ze gewoon of ze ook een slok mocht omdat ze dacht dat het ranja was?!?! Toen we in november met mijn schoonfamilie op vakantie waren en ze in onze badkamer keek of de pil er wel lag verloor ik echt mijn geduld!! Ze zei onder het eten tegen mijn zwager: ik weet zeker dat ze zwanger is, ik zag geen pil in de badkamer liggen. What the fuck Ik heb eigenlijk enorm veel geduld, al zeg ik het zelf maar na 2 jaar zeuren heb ik ook maar een keer een snauw gegeven "Niet alles wat je graag wilt, dat krijg je ook".... Oei nu heb ik al zeker 2 maanden geen gezeur meer gehad ! Mijn ouders hebben het er wel eens over, maar op een leuke manier. Ik denk dat ze ook geen grapjes meer durven te maken aangezien ik hun altijd de irritante schoonzus verhalen vertel haha. Mijn schoonouders hoor ik er eigenlijk nooit over, maar die hebben al 5 kleinkinderen, misschien dat dat scheelt?!?!? Onze vriendengroep maken wel eens grappige opmerkingen, maar wij zijn de enige die getrouwd zijn. 2 andere stellen wonen samen en de rest is nog lang leve de lol Ik vraag me wel eens af of iemand het door heeft dat we er mee bezig zijn......
Liefde, Meestal hoor je mensen die dachten dat jullie bezig waren, wanneer je verteld zwanger te zijn Wel grappig om te horen! Bij ons was het bij de 1e maar 1 persoon
foeske, haha ik ben benieuwd! Ik ben zelf ook degene die vaak dan denkt: oh nu denken ze vast dat..... Haha. Vooral als ik een drankje af sla, dan denk ik al dat iedereen iets denkt
Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw en volg een beetje jullie forum. Ik ben eind maart gestopt met de pil, 2 april ongesteld geworden.. Laatste dagen veel last van klachten, krampen, duizelig, zweverig en veel slijm. Vandaag een test gedaan en negatief! Nog niet ongesteld.. Kunnen jullie me wat meer vertellen? Wanneer wordt ik ongesteld of toch zwanger? Thanksss x lovely
Hoi Lovely, Allereerst welkom op het forum! Op je vragen kan ik niet echt antwoord geven, zoiets is niet zomaar te voorspellen voor een buitenstaander. Je bent zo te lezen net gestopt met de pil, dus je lichaam is nu nog aan het ontpillen. Dit kan even duren eer je weer menstrueert. Op welke cyclus dag zit je vandaag? (misschien handig om een banner te maken, dan kun je het goed bijhouden)... In ieder geval lekker klussen om de 2-3 dagen en dan maar afwachten... hoe moeilijk ook. Ik kan je een voorbeeldje geven van mijn cyclussen 3 jaar geleden toen ik net gestopt was met de pil, de eerste ronde duurde het 42 dagen, toen 70 dagen, toen 94 dagen, toen 39 dagen en toen raakte ik zwanger. (ik slikte op dat moment etos multi zwanger worden pillen) dit zorgt voor een goede regelmatige cyclus... maar je kunt beter eerst even afwachten wanneer je nu weer ongesteld wordt en als het onregelmatig blijft zijn die pillen misschien aan te raden (bij een goede cyclus van 26-31 dagen is het niet echt nodig) al raad ik je wel aan om foliumzuur te gaan slikken (maar dat doe je misschien al?)... Ik zal ff een berekeningetje voor je maken, ik zie dat je op 2 april je ontrekkingsbloeding van de pil hebt gehad, je volgende periode zou dan vandaag moeten zijn... maar doordat je gestopt bent met de pil kan het best nog wel ff duren... Oke, das een heel verhaal... ik hoop dat het een btje duidelijk voor je is, als je nog vragen hebt dan horen we dat wel Succes!
Lovely: Dit is de berekening zoals jij zou hebben met een cyclus van 28 dagen: Eerste dag van je laatste menstruatie: 2 april 2012 Een beetje vruchtbaar: 13 april 2012 Vruchtbaar: 14 april 2012 Erg vruchtbaar: 15 april 2012 Eisprong: 16 april 2012 Innesteldag: 21 april 2012 Vanaf hier kun je testen: 30 april 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum: 6 januari 2013
Hoi mammamia, Bedankt voor je snelle reactie!! Ja het is allemaal zo nieuw dat ik nog niet echt alles begrijp en weet. Hoe kan je zo een banner aan maken? Ja ik slik al Foliumzuur! Oké dus het kan nog wel even duren voor ik ongesteld wordt? Maar kan ik nu nog zwanger worden? Is het nog slim om te "klussen"? Ik ben er toch onbewust mee bezig terwijl het pas de eerste maand is raar hè? Xx
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als je bovenin de site kijkt zie je vakjes staan met home, forum, clubs etc. klik dan op banners en dan volgt de rest zich vanzelf... dan moet je de code kopieeren en naar gebruikersinstellingen gaan en dan naar handtekening wijzigen gaan en daar de code inplakken... kijk maar of het lukt, anders help ik je wel! Ik weet niet wanneer je geklust hebt? Maar het kan best zijn dat je de eerste ronde(s) nog geen eisprong hebt, omdat de hormonen nog uit je lijf moeten van de pil. Hoelang ben je aan de pil geweest? Ik ken het hoor, er veel mee bezig zijn. Wij zijn ook net weer begonnen deze maand (slikte geen pil meer, maar had een spiraaltje) en ben er alweer meer mee bezig dan dat ik zou willen zijn. Bij mijn vorige zwangerschap was ik eind augustus gestopt met de pil en raakte ik midden mei zwanger... het kan dus alle kanten op! Ps. klussen kan altijd, ook gewoon voor het plezier
Welkom lovely88! Na de seks gisteren geen last meer gehad van roze bloed, misschien iets geraakt ofzo? Ik denk niet dat ik me eisprong al heb. Heb vorige maand me eisprong goed gevoeld, veel slijmverlies en veel steken links onder in me buik. Hoop wel dat me cyclus korter word! Vandaag ook heerlijk op het terras gezeten, had ook een lekker drankje en zag mensen wel kijken hihi! Best leuk om samen een geheimpje te hebben