Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo dames, ik kom hier ook mee kletsen als het mag.
    Ik kom ook uit 1987 trouwens :p Nu nog 24 jaar, maar in juni 25. :D

Ik zit inmiddels al in ronde 2, maar heb een extreem lange cyclus laatste 2 maanden. :( Hoop nog steeds dat mijn ei nu sneller komt.
    Ik ben in juli vorig jaar al gestopt met de pil. Had er een lager libido door, en we zijn ook in juli getrouwd, dus ja als pas getrouwd stel is het wel zo leuk als je beide kan genieten van het samenleven e.d. En toen hadden we ook zoiets van als het nu per ongeluk zo gaat dat we zwanger worden dan is het ook goed.

Manlief wou nog wachten en is nu eindelijk ook zover dat hij er voor wil gaan dus ik kan mijn geluk niet op! :D
    Ik heb al lang een kinderwens, en had altijd gehoopt voor mijn 25e moeder te worden... dus ik hoop dat die wens nog een klein beetje in vervulling mag gaan door voor juni zwanger te raken. ;)

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn, en dan kunnen we samen verder kletsen in een topic over onze zwangerschap. ;)

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom Evie en Charise!

@ Charise - Leuk, nog iemand uit '87! ;) Vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt, zeg! Ben benieuwd naar die van mij.. Vandaag dag 4 zonder pil.. hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn! Zou leuk zijn als we dan over onze zwangerschap kunnen kletsen. Ik zie in je pendels dat iedereen het er over eens is dat je een meisje zult krijgen! :) Hoe vind je iemand die dat doet, dat pendelen? Wil dat ook wel :)

X

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    heb via een ander topic begrepen dat er dames waren die pendelden maar vanwege de vele vraag ofzow zijn ze ermee gestopt

4. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Hello ladies, ik wil hier ook graag mee kletsen als dat mag :)

Wij zijn in maart ook weer ronde 1 ingegaan na een miskraam (curettage op 13 weken). Daarna 1 maandje aan de pil geweest, en 3 maart de 1e ronde ingegaan. De laatste 2 weekjes constant misselijk en steekjes in mijn onderbuik, dus dacht dat het weer raak was, maar vandaag lijkt het er toch op dat ik ongesteld aan het worden ben :( Ergens dacht ik wel dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden was (hoor je wel vaker na een mk), maar stiekem hoopte ik er toch wel op. Morgen ben ik jarig, maar heb niet het cadeautje gekregen waar ik op hoopte helaas. Maargoed, we gaan met goede moed de 2e ronde in.

Ik ben van 1986 trouwens :)

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @DNA86 - Jeetje wat heftig! En 13 weken is vrij laat voor een mk, toch? Weet je waardoor t mis gegaan is?
    Ik wens je alvast een fijne verjaardag en hopelijk heb je toch gauw het cadeautje waar je op hoopt! :)

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @kell84 - ahh wat jammer dat er niet meer gependeld wordt! Was wel benieuwd wat er bij mij uit zou komen! :)

7. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Het was een missed abortion, het was heel vroeg al misgegaan helaas. Met 11 weken eerste echo gehad, en daar was alleen een lege vruchtzak op te zien :( Ik heb dan 2 weken afgewacht, maar dan toch voor een curettage gegaan.

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik heb 2 pendels hier via het forum gehad inderdaad, maar dat is nu (tijdelijk) gesloten.
    Ik heb ook laten pendelen via een site toen met mensen die dat deden. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgen hihi. We zullen het zien.
    Het maakt mij niet uit wat het word eigenlijk. Ben al lang blij als ik zwanger mag worden, zijn en blijven! :D

9. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Wow ik mis een paar uur en er is weer volop gepost ;)
    @ Rian, gefeliciteerd! De eerste ronde dus meteen zwanger, dat is wel heel bijzonder zeg!

Voor de andere dames, hopelijk hebben jullie in ieder geval snel een regelmatige cyclus en natuurlijk liever nog: geen cyclus de komende 9 maanden ;)

Ik zit ondertussen op dag 35 en heb mezelf verboden om weer te testen.....:) Heb gister heftige hoofdpijn gehad (wat ik normaal altijd op mijn 1e menstruatiedag heb....) en ben doodmoe, gevoelige borsten en de hele reutemeteut! Kan dit ook nog ovulatie zijn of is dit het welbekende ontpillen :(?

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Felice88 ; dat kan ook zeker nog van het ontpillen zijn. Ik had ook heel veel van die kwaaltjes die op zwangerschapkwaaltjes leken!
    Maar het zou natuurlijk leuk zijn als het wat anders is ;)

@Ctje1987, Ik heb accountancy gestudeerd... en jij?

11. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen als dat mag!:)
    Ik ben van 89 dus nog vrij jong! Ik heb 8 maart mijn laatste pil ingenomen en 13 maart mijn menstruatie gehad. Ik denk dat ik 25 maart mijn eisprong heb gehad, had toen flink wat steken onder in me buik. Paar dagen later heb ik weer wat hele lichte stekjes gekregen en die zijn nog steeds aanwezig, niet de hele tijd maar af en toe. Gisteren avond toen ik ging plassen had ik een heel piel klein beetje bloed aan het wc papier. Toen ik een kwartier later nog een keer ging plassen weer een heel klein beetje alleen aan het wc papier. Daarna helemaal geen druppeltje bloed meer gezien en nu nog steeds niet! Vind het echt spannend! Zou het de innesteling kunnen zijn??

12. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    @liefde1987: zal ook wel ontpillen zijn hoor. Heb liever dat ik vandaag gewoon ongesteld word en weet waar ik aan toe ben haha

@dido: ooooh spannend ja....hopen dat het innesteling is, ik zal voor je duimen :)! Laat weten als je getest hebt!

Nog even een (onsmakelijk) vraagje....ik heb ook ontzettend veel afscheiding echt niet normaal! Heb hier altijd wel 'last' van gehad, maar nu echt niet normaal. Denk soms zelfs, ja nu ben ik ongesteld en zit mn inlegkruisje vol met slijm (ja sorry weet niet hoe ik dit netjes moet brengen :)). Ik weet dat dit normaal net voor je eisprong is, maar ik heb het dus al 2,5 week. Herkenbaar voor iemand....?

13. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Felice88 Ja laat ik zeker weten als ik getest heb! Weet alleen niet goed wanneer ik moet testen omdat het me eerste maand na het stoppen van de pil is.. Ben ook benieuwd of ik wel durf te testen haha!
    Van afscheiding had ik veel last rond de eisprong en duurde ongv 5 dagen daarna bijna niks meer!

14. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Haha ik zat met hetzelfde dilemma.....heb op dag 29 getest (gerekend volgens normale cyclus) en later nog op dag 32, nu denk ik afwachten.....hoewel ik mezelf ken en het goed kan dat ik dit weekend toch nog een keer test ;)
    Is ook lastig te bepalen. Dacht dat ik mijn eisprong heb gevoeld maar daar twijfel ik nu weer aan. Denk dat we allebei gewoon even heel veel geduld moeten hebben :)

15. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is lastig he! Welke pil heb je geslikt en hoelang?

16. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben begonnen met de migrogynon (1 jaar) maar ben toen overgestapt naar de yazz24+4 ivm heftige migraine (5 jaar). Totaal dus 6 jaar de pil geslikt, maar als ik dat zo lees hier op ZP maakt het volgens mij niet uit hoelang je de pil slikt.....verschilt heel erg per presoon. En jij?

17. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 jaar migroginon geslikt en daarna 3 jaar de Diana pil. Volgens mij maakt het ook niet veel uit idd. Hoop dat mijn cyclus snel weer normaal is of beter nog dat het gelijk raak is! Heb nog steeds die steekjes maar weet niet of dat komt omdat ik er nu zo op let of dat het echt is;) had me eigen voor genomen er niet veel mee bezig te zijn maar dat is erg lastig haha het is zo spannend!

18. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Ik ben van 1985 en was nog net 25 toen ik beviel van m'n eerste ;)

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde1987 - ik heb de lerarenopleiding Nederlands gedaan. Bachelor twee jaar geleden afgerond, ben nu bijna klaar met mijn master. Nou ja, bijna.. moet tot januari 2013.. Het eind is in ieder geval in zicht! :)

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik heb zelf de diana pil een jaar of 8 geslikt en daarna nog bijna 2 jaar de microgynon 30. Dus bijna 10 jaar de pil gehad.
    Ik heb 2 maanden last gehad van ontpillen. Allerlei klachtjes, gevoelige onderbuik, en allerlei symptomen die lijken op zwangerschapsklachten.
    Was toen verder niet bezig met zwanger worden nog en hebben toen een paar maanden condoom gebruikt.

Nu dus in ronde 2 voor een kindje. (Hoewel we de ronde voor dat we echt begonnen ook wel een paar keer rondom ei zonder condoom hebben gedaan).

Ik had dus na de pil een vrij regelmatige cyclus van ongeveer 31 dagen. En nu dus ineens een stuk langere cyclus. Wel echt balen. Precies wanneer we er echt voor gaan is mijn cyclus lang.

Deel Deze Pagina