Ik ben 23 en wordt over 2 maanden 24. Ja we klussen ongeveer om de dag soms om de 2 dagen.. Ik ben denk al vanaf mijn 16 aan de pil dus denk een jaar of 7/8. Ja iedereen wil het liefst zsm natuurlijk.. Wat leuk dat je al een kleintje hebt! Vandaar dat je ook veel meer weet haha.. Ik ga het even proberen met de banner..
Welkom , Ik denk dat het bij jou ontpillen is ,lichaam heeft vaak even tijd nodig om te ontpillen en dan is je menstruatie ook helemaal uit zijn balans dus de eerste tijd zal je cyclus ook niet allemaal het zelfde zijn ,dus denk eerlijk gezegt dat testen niet echt zin heeft maar van uit hier kan ik dat natuurlijk niet zien .maar je kan het altijd proberen bij de kruidvat heb je al zwangerschaptesten die goed zijn maar ook gevoelig zijn 2 voor 5 euro die heb ik altijd .die kun je 4 dagen voor je nod gebruiken . succes
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Lovely88 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde foeske 3e ronde Liefde 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia 26 mei Bibinijmegen 30 mei Foeske Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
Als juf geniet ik van elke mogelijke vakantie en ben ik dus 1,5 week weg geweest en vertrek zo weer naar de Ardennen.....ik mis hier dus heel veel! Bibinijmegen, super leuk dat overzichtje. Ik zie dat er al gewoon drie meiden zwanger zijn Voor deze meiden: van harte gefeliciteerd!!! Ik zit na 55 dagen inderdaad eindelijk in ronde 2, finnaly ! De laatste dagen van ronde 1 merkte ik dat ik er heel rustig onder was geworden, maar nu ik weer rond de eisprong zit word ik weer net zo gek als aan het begin..... Herkenbaar?!
Hee meiden! Nou heb vanochtend getest maar helaas negatief.. Ook geen menstruatie te zien.. Dus nog even afwachten, hoop niet dat ik zo'n lange cyclus heb!
@felice Lekker hoor vakantie in de Ardenne ben jarloers op je ja goed zo overzicht he dacht veel overzichterlijker en je weet meteen wie wat waar is . Ik herken het hoor van het ei pfff ik moet er nu nog niet aandenken moet eind deze week weer klussen pff de week er op moet me ei alweer komen best spannend haha @Shan he wat jammer nu maar is het jouw geval toch niet een idee om even langs de HA te gaan ?dan weet je het zeker ivm bloedprikken !!! succes ieder geval op je wachtbankje
Hoi allemaal, Nog even een vraagje.. Zoals verteld 2 april ongesteld geworden en mijn eerste ronde.. Nu gister getest negatief en nod.. Weet niet hoelang mijn cyclus is maar kan ik dan nu nog zwanger raken? Gister en eergister heel veel afschijding.. Als je cyclus langer is dan is je eisprong zeker ook later? Of is het nu gewoon wachten tot ik ongesteld wordt? En geen kans meer op zwanger zyn?
Hoi Lovely88 we zitten precies in hetzelfde schuitje, mijn ontrekkingsbloeding was ook 2 april.. Testte ook al 2x negatief.. Er zijn verschillende redenen voor, of er is nog niet genoeg hcg in de urine dus probeer het over een paar dagen nog een keer, of de cyclus is inderdaad langer en dan was de eisprong ook later en misschien is er de eerste maand nog helemaal geen eisprong geweest.. Het is dus vooral afwachten.. @ Bibi: ik wacht er nog gewoon even mee, had 21 april heel veel slijm dus misschien had ik dan mn eisprong.. Dus test over een paar dagen nog een keer en anders misschien even langs.. Maar kans is best klein dat het in de eerste ronde meteen raak is en zoveel mensen hebben een hele lange cyclus in t begin..
Hoi shan89, Wat "fijn" dat we in het zelfdr schuitje zitten.. Ik dacht dat er iets mis was.. Maar het kan dus nog alle kanten op.. Ik heb namelyk wel veel last van symptomen.. Jij ook? Dan test ik vd week gewoon nog een keer..
@Shan oke misschien is het handig om een ovulatietest te doen de kans is zeker erg klein dat het 1e ronde lukt maar lukt maar wanneer ben je precies met de pil gestopt en wanneer ben je laatste keer ongi geweest ? @Lovely ik zie dat jij 1 dag overtijd bent ??? maar meestal moet je voor je ei komt klussen dan is de kans het grootste dat je zwanger kan raken meesten testen geef voor de nod aan dat je neg ben bij de meesten vrouwen hier meestal kun je bete rpaar dagen naar je nod tetsten en de kruidvat testen van 2 voor 5 euro en alles goed in de gaten houden . Maar het kan ook verschillen kwa lichamen hoor ik heb deze maand veel symptomen gehad terwijl ik bijna zwanger test had en toch ongi geworden waarschijndelijk te vroeg miskraam gehad maar goed we gaan gewoon door naar de volgende ronde succes op het wachtbankje
Wat betekend nod? Dus ik moet nog even wachten met testen? Ik weet ook niet of ik over tijd ben.. Want ben uitgegaan van 28 dagen.. Is dat goed?
@Lovely88 Je NOD is je Niet Ongesteldheids Dag; oftewel de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het natuurlijk niet wil Ik zou er niet vanuit gaan dat je cyclus 28 dagen is, dat is echt per vrouw verschillend. 28 is maar een gemiddelde en er zijn niet zoveel vrouwen die daar precies op zitten. Het is dus goed mogelijk dat je nog niet overtijd bent en dat het de komende week door gaat zetten (of niet, natuurlijk..maar daar zou ik altijd vanuit gaan ). Ben je net gestopt met de pil, want dan kan het zijn dat al die symptomen die je hebt van het ontpillen komen..daar heb ik zelf ook veel last van, helaas Dus nog een paar daagjes afwachten en dan eventueel nog eens testen. Volgende keer kun je misschien a.d.h.v. het in de gaten houden van je cervixslijm beter bepalen wanneer je eisprong is (of temperaturen, of ovulatietesten..)
Hoi jelles, Oke dus het kan nog alle kanten op.. Ik ben indd net pas gestopt met de pil.. Maar weet gewoon niet zo goed wanneer ik ongesteld moet worden.. En als ik het niet wordt denk ik yess maar uit test bleek negatief.. Allemaal een beetje verwarrend vindt ik haha..
@Lovely88 Helaas kan het inderdaad nog alle kanten op gaan, heel vervelend! En iedere maand opnieuw is het zo spannend! Heel irritant, maar helaas niets aan te doen. De kans is groot dat je aan het ontpillen bent, wat voor symptomen heb je als ik vragen mag? De eerste cyclus is het allemaal lastig te bepalen, dus ik snap je heel goed hoor!
@Lovely88 Die symptomen heb ik afgelopen ronde ook allemaal gehad (behalve branderige ogen), terwijl ik normaal gesproken alleen rugpijn kreeg als ik al ongesteld was! Bij mij zijn dit ook allemaal tekenen dat het er weer aan zit te komen, meestal een weekje voor ik ongesteld ga worden. Hoe lang heb je hier al last van? Misschien kun je het ieder moment verwachten, maar we hopen natuurlijk nog steeds van niet!
Sinds een week ongeveer.. Het rommelt heel erg.. Ik had zaterdag ook last met klussen.. Het deed best pijn.. Misschien ook een symptoom?
@Lovely88 Ik denk dat het nog een paar daagjes spannend zal zijn. Als je over 2 dagen nog niet ongesteld bent, zou ik nog eens testen, wie weet! Spannend hoor, succes
Lovely, het is toch een stap verder in je leven, dus logisch dat je ermee bezig bent! Als je zeker wilt weten wanneer je ei is, raad ik aan om ovulatietesten te gebruiken of de temperaatmethode te gebruiken Felice, is idd herkenbaar! Want die heb je maar 1x in je cyclus en dan is het moment Succes! Shan89, hoop dat je snel zekerheid hebt Hier, niets bijzonders te melden
Ja ik hou het nog even vol haha.. En ga donderdag denk nog eens testen als ik het dan nog niet ben.. Spannend voor iedereen.. Duim voor jullie ook!!