Lovely88, Ik had de eerste ronde ook echt van allerlei klachten dat ik dacht dat het raak was. Ik ging ook uit van een cyclus van 28 dagen maar helaas had ik een cyclus van 36 dagen, er zijn hier zelfs meiden die over de 50 dagen zijn gegaan de eerste ronde. Helaas kan je alleen maar afwachten en dat is erruggg moeilijk Mijn eisprong was dus ook een week later en merkte dat ik heel veel slijmverlies had (nog nooit zo gehad) heb toen ovulatietesten gekocht en daardoor kwam ik er achter dat ik toen mijn eisprong had. Een week te laat dus, precies 14 dagen later werd ik ongesteld! Hoop voor jou dat het natuurlijk gelijk raak is!
@Lovely88, Ik had ook net als Dido had ik overal last van en zal je zeggen somskan je lichaam van alles zeggen en achteraf klopt het niet dus ik zou gewoon even afwachten slik ook al foliumzuur ?daar door word je cyclus ook mee vervroegt ik had eerst cyclus van 30 dagen daarna 28 en nu 27 dus het kan allemaal veranderen ik zou even afwachten soms Dido net al zei . het gebeurt niet vaak dat het bij de eerst keer raak succes met wachten .
Hoi dido, Bedankt voor je berichtje.. Ik heb donderdag en zaterdag geklust en zaterdag en zondag had ik dat slijm. Zou dat me eisprong gweest kunnen zyn? Was op dag 26 wel erg laat dan? Kan ik dus nog zwanger zijn/worden drze cyclus?
@Lovely88 Dat zou heel goed kunnen, was het draderig slijm? Maar 26 dagen is niets geks hoor, er zijn inderdaad meiden bij die wel naar de 70 dagen gaan de eerste paar keer! Het is de komende tijd gewoon goed in de gaten houden. Word je niet ongesteld, zou ik nog een keertje testen. Wellicht wordt je over een kleine 2 weken pas ongesteld, dan weet je precies dat afgelopen weekend je eisprong is geweest! En wat de symptomen betreft, je lichaam kan je zoooo in de maling nemen, heel vervelend is dat. Je kunt zo vreselijk veel aanwijzingen hebben, die uiteindelijk niets betekenen. Succes!
Dag Bibi, Ik heb 29 maart mijn laatste pil genomen en heb toen 2 april mn ontrekkingsbloeding gehad. Ik ben dus ook uitgegaan van een 'normale' cyclus. Dus ik wacht het maar gewoon rustig af en als ik niet ongesteld word, test ik volgende week nog even. Ovulatietesten wilde ik eerst nog niet mee beginnen maar na deze ronde is het toch wel handig. Welke gebruik jij?
Zou heel goed kunnen dat je toen pas je eisprong hebt gehad. Ik merkte tijdens de eisprong dat ik erg veel slijm had en er draden van kon trekken. Was na zondag het slijm voorbij? Dan denk ik dat je zondag je eisprong hebt gehad. Ik had toen mijn eisprong was geweest daarna geen slijm meer. Op dag 26 is niet heel erg laat voor je eerste cyclus dan zou je op dag 40 ongesteld moeten worden, dus dan zou je op dag 40 kunnen testen.. Je hebt donderdag en zaterdag seks gehad dus als je zondag je eisprong hebt gehad heb zit je precies goed.
Ja ik heb het slijm denk ik maar 1 dag gehad.. Het was zondag al een stuk minder.. Nou ik wacht het gewoon nog even af.. Testen heeft nu weinig zin denk ik!
Hallo allemaal, Hier een tijdje rustig met forummen. Erg druk en ik heb weinig te melden omdat wij nog niet voor het echt gaan en waarschijnlijk aankomende ronde ook niet. Wel ben ik heel erg blij dat ik afgelopen zondag ongesteld ben geworden. Heel netjes een cyclus van 27 dagen. Dus ik mag absoluut niet klagen na 14 jaar aan de pil. Wel heb ik er veel meer last van dan toen ik de pil slikte. Mn eisprong heb ik ook kunnen ontdekken en alles lijkt gewoon normaal dus dat hou ik gewoon vast. Hier nog dames die bijna kunnen testen?
Dag Flipske, wat fijn dat je cyclus zo normaal is! Wel fijn om er inzicht in te hebben voordat jullie er daadwerkelijk voor gaan, wou dat ik ook eerder gestopt was met de pil.. Ik had me er op ingesteld dat het wel een tijdje kon duren maar wist niet dat ontpillen dezelfde symptomen kan geven als een zwangerschap! Het is fijn om te weten waar je aan toe bent.. Ook al zou een een cyclus hebben van 40 dagen, dat kan je aftellen, ik heb nu geen idee wanneer mijn menstruatie weer komt.. Maar ach geduld is een schone zaak zeggen ze altijd haha!
Lastig he meiden die eerste maand(en) zonder pil! Ik hoop en heb het gevoel dat mijn eisprong deze maand eerder komt dan vorige maand.. Heb wat steken in me borsten en licht slijm verlies maar nog niet zo erg als bij me eisprong vorige maand. Heb volgens me vorige cyclus over 9 dagen pas me ei dus ik hou me slijmverlies goed in de gaten. Ben nog niet begonnen met temperaturen misschien volgende maand. Maar is voor mij niet handig omdat ik onregelmatig werk.. Al hoop ik echt dat het deze maand raak is
@Lovely Ik gebruik die van de kruidvat 5 stuks voor 11 euro ik vind clearblue het zelfde als zwangerschaptest niet fijn en deze is gewoon heel makkelijk en betaalbaar
@flipske Wat fijn zeg dat je cyclus normaal is die van mij word steeds vroeger ook zo fijn .. Het klopt zo dra je met de pil gestopt bent is het oingesteldheid ook heftiger kan je soms heeel ziek zijn . ik ben weer van mij ongi af mag eind deze week weer beginnen met klussen hopelijk is het dan raak .
Weer even uppen! lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Lovely88 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde foeske 3e ronde Liefde 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia 26 mei Bibinijmegen 30 mei Foeske 1 juni Jelles Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
@Jelles GO Girl ...!!! Goed bezig , zo even eten koken ,net terug van de shoppen met de kleine meid ...ben harstikke moe dadelijk kom manlief thuus en die gaat voetbal kijken met pot bier haha of zo met de mannen en mams ga boven heerlijk in bad liggen even bijtanken heeeerlijk genieten van de rust !!! waar ik nu even naar vandaag wel aan toe ben haha erg he ? hoorde heel nederland klagen over het weer vandaag maar moet zeggen hier hebben paar donkere wolken gezien en hele dag zon en 3 druppels water gevallen geen omweer terwijl iedereen bezopenkat bij liepen in brabo land en limboland wat ik hoorde van bekende van me ik lachen ... en bij jullie dames ?
Hi allemaal!! Ik ben gister nog bij de HA geweest, bloedtest gedaan. Leek inderdaad op een vroege miskraam. De HA zei dat het best vaak voorkomt, maar dat 80% het in dit vroege stadium niet in de gaten heeft omdat het tegelijk of rond de menstruatie valt. Ben er vrij nuchter onder, heb niks te klagen, heb een mooie cyclus en we gaan voor ronde 3 Dit wordt onze maand.... @Bibi, hier de hele dag het zonnetje! Geen donker wolkje gezien. Manlief is vanavond onverwachts werken, hij werkt in het ziekenhuis en er krijgt iemand een nieuwe nier, dus die is wel een avondje zoet Ik ga vanavond gezellig bijkletsen met een vriendin! Rot dag op het werk gehad, dus ben wel toe aan een gezellig avondje!
lijst ........ Leden: Shan89 1e Ronde Chantalcindy 1e Ronde Mamamia 1e Ronde Swimming 1e Ronde J1984 1e Ronde Lovely88 1e Ronde Em90 2e Ronde Bibinijmegen 2e Ronde Dido 2e Ronde Summer1987 2e Ronde Mij84 2e Ronde Steenbok81 2e Ronde Felice88 2e Ronde Julie2012 2e rond Jelles 3e ronde foeske 3e ronde Liefde 3e ronde NOD: 10 mei Julie2012 13 mei Mamamia 24 mei Liefde1987 26 mei Bibinijmegen 30 mei Foeske 1 juni Jelles Zwanger : Zonnebloem81 Happygirl85 Mishur
Hallo allemaal, Voor mijn gevoel vorige week mijn eisprong gehad en hier extra gebruik van gemaakt sinds gisteren buikpijn, met soms steken in mijn buik. Ben benieuwd of dit gewoon een buikpijn is of toch iets betekend: zat ik toch mis wat betreft eisprong en is dit mijn eisprong? Of toch innesteling? Ik weet dat ik gewoon moet afwachten, maar het is zo lastig dus je gaat toch speculeren ik heb een ovulatietest gehaald, denken jullie dat het zin heeft te testen?? Groetjes Marieke
@Steenbok. Ik zou even testen als ik jou was. Het is de 2e ronde, dus misschien nog niet helemaal goed zicht op je cyclus? Uitgaande van je vorige cyclus(en dus de banner) kan je heel goed vandaag (of gister of morgen...) Je eisprong hebben! Als je toch een ovulatietest in huis hebt, zal ik een gokje wagen! Zonde toch, stel je voor je hebt nu wel je eisprong! Kan je er nog even gebruik van maken