Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Tip: ga de etos multi zwanger worden pillen halen... of in ieder geval na deze cyclus... maakt je cyclus waarschijnlijk een stuk korter mocht ie nu langer dan 40 dagen duren...

2. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden mijn ei is gesprongen.. Net een test gedaan en hij was een heel stuk lichter als toenstraks! Baal ervan, dinsdag voor het laatst seks gehad vanwegen mijn lange nachtdiensten (17:00 tot 8:00 de volgende ochtend) mijn vriend dus ook dinsdag voor het laatst gezien. Morgenvroeg als ik klaar ben met werken maar gelijk nog even aan de slag al denk ik dat het weinig zin meer heeft deze maand :( wel een ding wat positief is, mijn cyclus word korter! :)

3. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even mijn NOD aangepast!

4. mammamia

Dag na eisprong kun je ook nog bevrucht raken heb ik mij laten vertellen:D

5. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het! Maar heb niet zon goed gevoel deze maand.. Vorige maand had ik ook echt veel klachten tijdens de eisprong, nu heb ik nergens last van! Achja het is pas ronde 2 :) we gaan ook over 3 weken op vakantie en anders was ik precies op vakantie ongesteld geweest nu gelukkig een week eerder en ben ik er vanaf als we gaan!:D we moeten het gewoon altijd van de positieve kant bekijken toch? ;) Haha

6. mammamia

Jah, is zo. Gewoon lekker doorgaan en afwachten...

Ga jij voor je 1e kindje?

Waar gaan jullie heen op vakantie?

Ik weet het deze ronde ook echt niet, tis ook ronde 1. Heb vorig jaar eens iemand laten pendelen en die zei: juni 2012 raak je zwanger, dus heb ook zo''n gevoel dat het niet raak is... maar jah... you never know... dan zou ik nu 19 januari uitgerekend zijn, mijn man is van 16 januari en mijn zoontje van 27 januari pfff haha...

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Vandaag last van kleine steekjes onderin mijn buik. En een erg opgeblazen gevoel! Hoe is het bij jullie?

8. mammamia

Spannend! Ook een weekje voor je testdag? Succes met wachten...

Hier alles ok, ook wat vage kwaaltjes... maar let er teveel op denk ik:D

9. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we gaan voor ons 1e kindje! Echt spannend en super leuk! Mijn vriendinnen zitten allemaal nog in de vrijgezellen stapfase en wij zijn al helemaal klaar voor een liefdesbaby:D het grappige is dat ze wel elke keer vragen, en zijn jullie al bezig?? Haha dus ze verwachten het wel maar we houden het mooi geheim!:D

We boeken een lastminut dus weten nog niet waar naar toe, het word iig zon, zee en strand!

Haha leuk kun je alle 3 de verjaardagen in een doen!;)

Was jij snel zwanger bij je zoontje?

10. mammamia

Mocht je zwanger zijn dan moet je wel rekening houden met dat je erg moe/misselijk of wat ook kunt zijn de eerste weken van je zwangerschap en dan moet je uitkijken met veel zon/warme landen. Kan dan echt beroerd voor je zijn... weet ik van een vriendin...

Alvast een fijne vakantie!

Bij Etienne waren we eind augustus gestopt met de pil en had ik een hele onregelmatige cyclus, we raakten toen in mei zwanger, na 9 maanden, maar in ronde 5 als je naar mijn lange cyclussen kijkt...

Nu had ik al bijna 1,5 jaar een spiraal, dus veel minder hormonen dan de pil... hopelijk is het dan nu dus wat sneller raak!

X

11. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het advies! Had ik nog niet over nagedacht..;)

Ik denk dat ik toch goed nieuws heb.. Heb op mijn werk de ovulatietest gedaan en denk dat ik niet lang genoeg heb gewacht want het streepje knalt er nu vanaf! Dit is al de 4e test die ik deze dagen heb gebruikt en bij alle testen is het streepje precies het zelfde gebleven als toen ik teste.. Denk dus dat ik toch een positieve test heb. Heb alle testen ook erin zitten om te vergelijken en deze springt er het meest uit!

Hoop ook dat je nu sneller zwanger raakt meis! Een regelmatige cyclus zou ook heel fijn zijn he!

12. mammamia

Heb je foto''s van je ovu testen, kunnen we ff mee oordelen...

Ik weet 99% zeker dat ik 29 april mijn eisprong heb gehad, dus mijn NOD is 13 mei... ga er 11 mei alvast een testje tegenaan gooien denk ik...

Kga ons bedje eens opzoeken!

Weltrusten!

13. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan nu geen foto maken, zal morgen een foto maken en erop zetten!
    Ik zal alvast voor je duimen!

Trusten!

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Bibi, sterkte deze dagen....blijft natuurlijk elke keer weer erg moelijk :(

@Mammamia, spannend, het wachtbankje! Hoop dat je kwaaltjes echt zijn en je ze niet inbeeld ;) Nog 6 dagen wachten met testen, dan is het de 11e:D Ik duim voor je.

@Dido, succes met je nachtdienst! Fijn, een knalpositieve ovulatietest....Zoals gezegd, niet geschoten is altijd mis hihi....have fun morgenochtend en hopelijk is het snel raak!

Weltruste allemaal

15. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    #675 mij84, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    @bibi, sterkte nog met deze dagen! en geniet vandaag extra op bevrijdingsdag :)

@dido, wat leuk, dan lopen we nu gelijk denk ik! volgens mij heb ik mijn ei toch gister gehad, ik had gister de hele dag zo af en aan last van wat drukkende, lichte pijn linds onderin mijn buik en ik had het wat warmer en nog wat meer slijm en vandaag geen last meer gehad! Dus ik hou mijn NOD nu op 18 mei :D

@mammamia, succes op het wachtbankje, lastig he al die vage kwaaltjes! zo balen dat je echt moet wachten tot je zekerheid hebt! maar ik hoop voor je mee!!

En wij hebben toch gister ondanks mijn verkoudheid even geklust, kon het toch niet laten hihi, maar ik hou er toch ernstig rekening mee dat het deze maand niks wordt omdat ik ziek ben/was tijdens mijn vruchtbare dagen :(
    (gelijk maar even mijn banner aangepast)

Iedereen een fijne (bevrijdings)dag vandaag gewenst vanaf mijn bank! ;)

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Shan, succes!

Mammamia, probeer jezelf rustig te houden want je geest kan je lichaam goed bedonderen (heb ik vorige cyclus ook wel gemerkt) ;) Maar dat chocola had ik ook tijdens m’n zw.schap. succes met wachten :)

Dido, jammer… maar wie weet, zoals mammamia zegt… het kan erachter volgens mij ook nog…

Ovutesten, heb digitale gekocht zodat ik dat gehannes met die streepjes niet heb, zou mezelf anders helemaal gek lopen maken haha

Mij84, bankzitten is ook nie verkeerd toch ;)

Hier niks bijzonders te melden, ben aan de schoonmaak, straks visite en vanaaf feesten :D

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Shan
    Dankje wel meis idd echt fijn dat ze die nog meegemaakt heeft maar heb me vader nog die is al wel op leeftijd 71 jaar hij is hertrouwd met ander vrouw al tijd.dus ik hoop dat ik me vader nog voor hij heen gaat een kleinkind kan schenken hij had altijd liefs 2 kleinkinderen van zijn eigen van zijn vrouw heeft ie 5 stiefkleinkinderen .Snap het succes en anders volgende week idd naar HA laat het je weten hoe en wat ?

@Jelles

absoluut dubbele dagen met een dubbel gevoel iedereen is vrolijk terwijl jij met ander gevoel zit het zelfde met moederdag is ook dubbelgevoel maar gelukkig hebben we de kids ;)
    ben blij dat me schoonouders niks aan moederdag doen ;)
    ik was zelf toender tijd 25 jaar dus vrij jong toen ze stierf zelf was ze 54 jaar vrij jong ,het is nu 7 jaar geleden maar vergeten doe je het nooit en je moeder verliezen is anders dan je vader had met haar sterkerband dan me pa al de laaste tijd beginnen me vader en ik meer naar elkaar toe te groeien .

idd iedereen weer langzaam naar het wachtbankje benieuwd wie er allemaal in deze ronde zwanger raken :)
    succes iedereen weer

@Mamamia
    Bedankt

@Dido
    balen zeg :(

@Liefde
    Bedankt meis :)

@Mij
    Bedankt ;)

Iedereen fijne bevrjdingsdag
    gister was het volle maan hier ;)ze zeggen daar komen de meesten kinderen van haha:)Maar ik mag vanaf nu weer klussen spannend :)haha

fijn weekend allemaal

18. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hier 2de ronde achter de rug
    misschien vreemd om te vertellen maar pfff vind toch wel kl.te om op deze manier zwanger te raken
    bij de andere 4 is het allemaal spontaan en vlug gegaan
    1ste door pil heen 2de heel vlug na de eerste 3de gepland en meteen raak en 4de door sterrelisatie man heen
    hij was gesterreliseerd maar dat is nu hersteld omdat dan de kans wat lager is om zwanger te raken is ons geadviseerd om ook met ov testen te doen en op die dagen er voor te gaan
    ook moeten we proberen binnen het jaar zwanger te raken omdat na verloop van tijd als het gelukt is door littekenweefsel het weer dicht groeit
    slik al 8 jaar geen pil meer dus dat is uit m n lichaam
    deze maand zowiezo rare uitkomsten met ov testen
    1 dag licht streepje 2de dag niks meer dag 3 tm 6 streep dag 7 weer niks en vanaf toen contstant dikke vette streep inmiddels zijn we 11 dgn bezig en nog steeds vette dikke streep terwijl ( door middels van uitrekenen ) mijn dagen van ei sprong tussen 30 april en 2 mei zaten
    altijd een cyclus van 28 dgn
    dus snap niks meer van die testen en ben er al helemaal niet in thuis
    ben zelf 31 jaar en inmiddels moeder van 4 kids waarvan oudste 13 bijna is
    normaal altijd zo goed als meteen zwanger zonder het op deze manier te hoeven doen
    nu benieuwd waneer t raak is
    vanaf 15 mei kan ik testen en rond die periode is ook mijn periode er weer
    wie heeft ook ervaring met ov testen die blijven uitslaan wil wel eens weten wat dat betekend
    en wie heeft er ervaring nadat de man herstel operatie heeft gehad zwanger raakte

19. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    mama15, snap dat het ergens wel frustreerd als de vorige zw.schappen zo snel gingen, maar wat een kado zeg! 4 kinderen en daar zo kort voor moeten 'werken'...
    Geniet van wat je hebt, het komt vast goed!

20. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    @mammamia, ik kan het me idd ook wel voorstellen, vooral omdat de eerste 4 zo snel raak waren! maar geniet er idd van en misschien is het deze ronde wel raak ;)

ik dacht dat ik mijn ei gister had, maar nu had ik toen straks een paar minuutjes een vrij felle stekende pijn gelokaliseerd onder in mijn buik links...pff...ga er nu dus maar vanuit dat dat toch mijn ei is geweest haha, echt verwarrend af en toe! dus toch vandaag nog maar even aan de klus :D
    Mijn NOD hou ik nu maar op 18/19 mei, ongeveer, testen doe ik dan wel vanaf 20 mei, om zeker te zijn!

Deel Deze Pagina