Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hoi Dames :D

Ik ben weer helemaal bijgelezen, wat een gezellig geklets hier :)
    Zit ook weer in mijn vruchtbare periode :D Weer een spannende tijd! Spannend voor diegene die bijna mogen testen. Ben benieuwd wie deze maand zwanger zijn, duim voor iedereen!

Opt moment ben ik erg druk op mijn werk, en in de weekenden heb ik veel leuke dingen! Veel afspraken met vrienden, weekendje weg en een musical int vooruitzicht. Ook hebben wij over 6 weken al zomervakantie (we gaan dit jaar lekker voor de drukte, aangezien we nergens aan vast zitten :D)...Merk wel dat ik met al deze drukke dingen overdag minder bezig ben met mezelf gek maken, vorige rondes voelde ik elk dingetje wat anders was voor mijn gevoel. Heb het gevoel dat ik er wat relaxer onder ben, en dan vind ik alleen maar positief :)

@Swimming, ik ben net 25 geworden en mijn man is 26.

Fijne zondag allemaal!!

2. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben ongesteld worden! Ben echt blij, dat ik geen mega lange cyclus heb, het was nu 34 dagen =).. Het was wel redelijk bruin bloed maar dat had ik ook toen ik aan de pil zat terwijl ik m nooit doorslikte.. Maar de dokter zei dat er niks aan de hand was.. Wil toch deze periode ovulatietesten doen om te zien of er een eisprong is, had wel 14 dagen geleden dat vruchtbare slijm! Had toch ergens gehoopt dat het de eerste keer raak zou zijn, je hoort toch dat vrouwen heel laat pas positief testen maar goed ben wel blij!

Ik ben trouwens 22 en mn vriend is 24.. Over 4,5 week ben ik jarig, dus we gaan deze maand heel erg ons best doen voor het allermooiste verjaardagscadeau!

Succes voor iedereen die bijna mag testen, ben heel benieuwd en ga voor jullie duimen!

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Swimming
    ik ben 32 jaar en mijn vriend is 34 jaar
    en ik heb zoon van bijna 11 jaar
    en me vriend heeft ook al een kind
    dit is onze 2e ronde

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Shan: succes met de volgende ronde! Keurige cyclus...

Ik word volgende maand 30, mijn man is in januari 30 geworden

5. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @Shan89 Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Heb je toch een mooie cyclus en de onzekerheid is lekker weg :) Hoop voor je dat je een mooi verjaardagscadeau hebt! :D

@iedereen Ga weer duimen voor de meiden die in vruchtbare periode zitten of al bijna kunnen testen! Spannend weer.

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mama15 (of hormonenkip ;)), de 1 doet het zo, de ander weer anders… kijk wat voor jullie prettig is en houd je daar aanvast… Ik denk niet dat er in deze een ‘goede’ of ‘foute’ manier is ;) Zou super zijn als je zwanger bent, is meteen je onzekerheid weg…

Dido, ziet eruit alsof timing idd goed was ;)

Mammamia, haha wat lief! Nu hopen dat ie gelijk heeft :)

Leeftijd, ik ben 27 (bijna 28) en man 29(bijna 30), dit is de 3e ronde en 2e kindje

Shan89 zijn we samen jarig??? Ik op 5 juni ;)

Hier begonnen met de ovutesten, zodra deze positief is horen jullie het :D

7. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Foeske, haha nee ik ben de 7e jarig! Wel leuk hihi

8. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shan89, wat super fijn dat het weer werkt!! Ben blij voor je meis! :)

Leeftijden: ik ben 22 en mijn vriend is 27.

Ga vanavond nog een ovulatietest doen, ben benieuwd.. Vruchtbaar slijm is helemaal weg..

9. Lovely88

Lovely88 Lid

30 apr 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shan wat fijn om te horen! Al hield ik me wel een beetje aan je vast.. Maar helaas is er hier nog niks veranderd. Nu op dag 34. Ga zo een testje doen denk ik.. Duimen jullie mee?

10. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    @Lovely88 Ik duim zeker met je mee! Weet je al iets? :) Spannend hoor!

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Shan, nou mooie cyclus toch! Weet je weer waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde!

@Lovely, ik duim mee :) Succes! Laat je de uitslag wel even weten. Ik ben benieuwd

12. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    @shan, mooie cyclus! Weet je in elk geval dat het werkt! Succes in de volgende ronde ;)

@dido, lijkt er idd op dat je mooi op tijd was, nu hopen! We kunnen bijna tegelijkertijd testen, spannend!

@lovely, spannend ik hoop voor je mee!

@liefde, ik herken het, ik ben er gelukkig ook al een heel stuk relaxter onder, wel fijn, de dagen gaan hard hihi

Over leeftijden ik ben 27 en mijn vriend is 30 :)
    Maar ik ga er vanuit dat het helaas niks wordt deze maand omdat ik dus zwaar verkouden ben tijdens mn eitje, die was gister en heb niet meer geklust, omdat ik er echt geen puf voor had hihi, dus hopelijk volgende maand meer geluk! Vrijdagavond nog wel geklust trouwens, dus heel erg misschien nog geluk, maar denk het niet..

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik duim voor je!

14. Shan89

Shan89 Actief lid

9 apr 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ allemaal: dank jullie wel voor jullie reactie! Vind ik echt lief en ben ook echt blij! Kan mezelf heel goed gek maken of gelijk van t slechte uitgaan dus zag mezelf al met een cyclus van een paar maanden en doktersbezoeken hihi.. Hoop echt dat het met mn verjaardag raak is!

@Lovely, kan ik begrijpen, vond het ook fijn dat jij in t zelfde schuitje zat! Zal duimen voor een positieve test of voor je ongi, gaan we samen ronde 2 in ;)

Dames die bijna mogen testen ik hoop echt dat het raak is voor jullie, blijven jullie wel nog gezellig kletsen hihi!

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Lovely, al getest? M’n duim begint n.l. zeer te doen van het duimen ;)

Shan89, o de 7e is maar 2 dagen later dan ;)

16. mammamia

@jarig: ik ben de 23e juni jarig;) Lekker in de zomer...

@lovely: ik zie dat je nu online bent, heb je goed nieuws???

17. Lovely88

Lovely88 Lid

30 apr 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Nou helaas negatieve test.. Snap er echt niks meer van..
    Keek net even me oude berichten terug en zag dat ik vorig weekend heel veel slijm had dat is nu wel weg.. Wat denken jullie? Wordt ongesteld?

18. mammamia

Man man, ik zit zo te malen elke dag maar weer... heb nu voor mezelf afgesproken dat ik pas op z'n vroegst vrijdag ga testen, al wil ik het liefst woensdag al testen ofzo... hopelijk kan ik het nog ff volhouden...

Heb niet echt sterke kwaaltjes ofzo, had bij mijn vorige zwangerschap 5 dagen voor ik posi testte last van moeheid en gespannen borsten... maar jah, kan bij een volgende zwangerschap alweer zo totaal anders zijn en he het is pas de eerste ronde, het zal toch wel niet zo snel raak zijn... ik wil het TE graag, zucht...

Zit wel constant op mijn borsten te letten en die lijken iets voller en donkerder te zijn... verder heb ik veel eetlust (chocolade) en voel ik af en toe krampjes en heb ik af en toe slijm bij het afvegen... kan dus nog alle kanten op...

Heb trouwens overal de kriebels nu, onze 2 katten hebben allebei vlooien baaaaaah... hadden ze echt allang niet meer gehad. Ik heb de jongste kat net gewassen met shampoo en zometeen neemt manlief de oudste en grootste kat onder zijn hoede hihi... Echt ranzig...

Fijne avond allemaal!

XxX

19. mammamia

Aaaah meis, wat balen zeg!

Maar het is echt nog maar je eerste ronde he na de pil eruit... ik wil je niet ontmoedigen, maar zoals ik misschien hier al wel vermeld had had ik ook weleens een cyclus van 70 dagen zonder 1 posi test in mijn handen... het is echt ff flink klote om het zo maar te zeggen en ik hoop van harte dat je ongi dan snel komt, maar probeer jezelf rustig te houden (moet ik nodig zeggen hihi)...

Knuf!

20. Jelles

Jelles Lid

22 mrt 2012
    58
    0
    6
    Balen zeg! Misschien dat het volgend weekend doorbreekt. Ik hoop voor je dat je geen hele lange cyculs hebt, dat zou echt balen zijn :(

@Mammamia Succes met volhouden! Ben benieuwd aankomende week..ga het allemaal goed in de gaten houden hier.. hihi

Deel Deze Pagina