nee hoor dat is niet erg maar goed je moet rekening meehouden dat het negatief is ,beste is op de dag van je ongi te testen of er na zeggen ze en het klopt ook vaak !!!
een perfecte cyclus hoor netjes de mijne zijn ook netjes en soms komen ze echt steeds vroeger hihi !!
Dames zullen we met ze alle in clubje gaan zitten ik heb hem aangemaakt zonder dat er mensen mee kunnen lezen en er ook fotos geplaats kunnen worden zonder dat ander die zien ..ik zal jullie uitnodigen jullie hoeven alleen maat op oke of ja te drukken en dan kunnen we gezellig daar verde kletsen ???
heb jullie allemaal uitgenodigd voor de dames niet weten hoe het werkt of het niet kunnen vinden je ziet het boven aanstaan zie hier onder voorbeeld : Welkom, bibinijmegen. Je laatste bezoek: Vandaag om 15:04 Privéberichten: 0 Ongelezen, Totaal 8.
@Bibinijmegen: Leuk initiatief! Ik doe gezellig mee! @Mammamia: Moeilijk he, wachten? Om teleurstelling te voorkomen zou ik denk ik toch wachten tot zeker vlak voor NOD..heel moeilijk, dat wel! Doen wat je gevoel je ingeeft @Dido: Fijn dat je je eisprong toch nog meegepakt hebt! Hoop dat het deze maand raak is voor je!
Lovely, hoop dat je snel zekerheid hebt Mammamia, begrijp helemaal wat je bedoeld, wil hier ook wel ERG graag haha Chantalcindy, 13dagen? En nog niet positief getest?? Lijkt me verschrikkelijk die onzekerheid Clubje, ik ben lid hoor, gezellig! Hier nog geen pos. Ov. Test
Hallo allemaal!! Ik kom me hier ook melden! Ik ben in februari al begonnen met "ontpillen" en in april zijn we dan begonnen met onze eerste poging De cyclus waarin ik nu zit is al begonnen op 5 maart, dus ik zit nu op dag 32. Wel spannend allemaal hoor! Voel van alles en schrijf alles op in een soort van dagboekje! Ik heb wel het idee dat je dan ineens veel meer voelt haha Vanmiddag stiekem toch even een test gedaan, maar volgens de test niet zwanger. Ik wacht het dus gewoon nog even af! Jullie ook allemaal in de eerste ronde dus? Ik ga ook voor jullie duimen
Hoi Hoi nee er zijn maar paar dames die in ronde 1 zitten de rest allemaal in 2e en 3e ronde maar spannend hoor op je wachtbankje succes
Leuk clubje, ik ben ook lid Heb nog geen testen in huis gehaald, denk dat ik ze woensdag in huis haal en dan probeer te wachten tot vrijdag, zucht... Hi hi
Anders ik wel Zooo, pleurde net zowat van mijn stoel... Ik zit met de meiden van februari mama''s op een gesloten groepje via facebook en ik had op mijn status gezet: nieuwe verslaving: dadels met monchou @telekker Reageert een meid met: ben je zwanger ofzo? (duim)... en dit staat dus niet op het gesloten forum, maar in het openbaar... dacht dat ik gek werd! Heb het bericht gelijk verwijderd hihihi...
goedemorgen dames hier weer normaal leven aan de gang sinds vandaag kids weer naar school volgende week mag ik gaan testen ben benieuwd gister ging m n hond onder op m n buik liggen auwtsch deed dat even pijn normaal heb ik ook ruim 1,5 week van te voren al klachten met betrekking tot ongi worden pijnlijke borsten moe en hoofdpijn en nu totaal niks en dit zijn klachten die ik ruim 2 jaar al heb normaal geen snoeper en al helemaal geen chocolade nu verslaafd aan kinder chocolade en dan met name de kinder country en de hanuta wafels hmmmmm ook heb ik gemerkt dat mijn urine goed donker geel is en normaal heb ik dat ook niet dus ben benieuwd nog ff wachten voor te mogen testen en hoop ik niet dat m n lichaam me weer in de steek laat als ik overtijd zou zijn want bij de eerste 2 heeft het ( 1ste ) 14 wkn geduurd voordat er hcg in m n urine zat en bij ( 2de ) 9 wkn
Hoi allemaal, Vandaag ongesteld geworden.. Toch wel beetje teleurgesteld of is dat raar? Op naar ronde 2!
@lovely88 Jammer! Vol goede moed naar de volgende he! Maar dat is zeker niet raar, dat je teleurgesteld bent..iedere maand hoop je toch weer en voel je van alles. Laat je niet uit het veld slaan, het komt een keer en dan kun je het wrs niet geloven! Hihi succes meid