Hoi meiden.. Ik wil een nieuwe banner aan maken. Moet ik deze dan instellen op 34dagen? Zoals mijn vorige cyclus?
goedemorgen dames en is er al nieuws aangezien t woensdag is of heb ik misschien iets over t hoofd gelezen
Ik heb ook geen nieuws (nog). Als ik niet ongi wordt dat ga ik zondag testen. Moet dat perse ochtend urine zijn? Wie gaat er nog meer binnenkort testen?
@ Lovely: ik heb wel de cyclus van vorige maand aangehouden, ook 34 =) @ Swimming: hoeft niet perse maar ochtendurine is meestal het meest geconcentreerd omdat je dan al een paar uur niet hebt gedronken.
Hee dames! Ik ben nieuw hier, en hoop me bij jullie te kunnen aansluiten. Wij zijn bezig vanaf februari, en nog geen resultaat!
welkom engeltj leuk dat je er ook bij bent hoe meer zielen hoe meer vreugd en hier kan je lekker onder elkaar kletsen zonder gezeur aan te moeten horen oh daar komt ze weer of oh nee ze begint weer zoals ik wel eens vaker hoor ik praat er graag over vind t fijn om te delen met andere
Wat leuk dat ik er bij mag! Ik hou ook wel van gezelligheid. Ik vind het ook fijn om er over te kunnen praten, vooral omdat we het voor onze omgeving nog even stil willen houden! Hoe lang ben jij bezig vanaf maart?
Welkom Engeltje! Spannende tijd he Had hier al even niet meer op gekeken omdat we nu in een club zitten dus had even wat gemist hier haha!
Engeltj, welkom! Hier nog geen pos. ov. Test Baal er behoorlijk van want had gister of vandaag toch wel verwacht Ik test gewoon door
@ foeske wanneer moet je het worden dan?? Vervelend he! Ik weet het eerste twee maanden steeds maar testen en ik dacht dat het echt zo ver was, maar nee uiteindelijk begon het weer @ mama15 wachten duurt lang! Ik heb nu mijn laatste twee klus dagen. Iemand nog tips??
Hallo dames, Ik wil mij ook graag aansluiten. Wij zijn nog maar net begonnen. Heb 15 april de laatste pil geslikt. Vindt het fijn om via een forum het er over te kunnen hebben. Omdat ook wij het in de omgeving nog stil willen houden.