Welkom An en Engeltj ook heb ik jullie uitgenodigd voor ons priveclubke dat is nog makkelijker kletsen misschie ook fijn om even banner aan te maken zo kunnen we elkaar beetje volgen weet je niet hoe werkt vraag het aan een van ons we helpen jullie graag in hoeveelste ronde zitten jullie ?
@ An85 wij gaan ook voor ons eerste kindje! Spannend.. @ foeske je bent gestopt met de pil en zins dien is hij onregelmatig dan? @ bibinijmegen lijkt me leuk, ik ben gestopt in januari en echt begonnen in februari. Zit dan nu in mijn 3e ronde toch? Haha
@engeltj heb je al uitgenodigd je moet hem alleen nog accepteren weet je hoe het werkt hier of moet ik je helpen ?
Hoi meiden, Dacht, ff kijken of er al (goed) nieuws is hier, maar er wordt pas in het weekend getest? allemaal op 13 mei? Leuk moederdag cadeau zou het zijn als je 2 streepjes ziet hihihi... Hier is het rustig, of nou jah... ben enorm ongi, das lang geleden zeg. Had met spiraal bijna geen menstruatie en nu loop ik zowat leeg hahaha... hopelijk is het morgen/overmorgen weer weg en kunnen we weer verder met klussen Ik heb mijn banner aangepast met een nieuwe cyclus ronde, heb 35 dagen aangehouden net als mijn vorige cyclus. Ga deze maand geen ovu testen doen of temperaturen, ik zie het allemaal wel... Ben wel gelijk de ochtend van mijn ongi begonnen met de etos multi zwanger worden en die hielpen me de vorige zwangerschap zwanger te worden (althans, toen ik die dingen slikte raakte ik zwanger hihi) al moeten we natuurlijk ook blijven klussen, dat is het belangrijkst he Ik ben wel zwaar emotioneel op dit moment, heerlijk die hormonen hahaha... Fijne avond allemaal! XxX
Hallo allemaal, Ben mizz bunny en mijn vriend en ik zijn ook begonnen in maart en zitten inmiddels alweer in ronde 3.
Welkom @Mizz Bunny heb je ook uitgenodigd voor onze prive clubke we zouden het hartikke leuk en gezellig vinden als je er ook bijvoegte en gezellig met ons meeklets en dingen met ons wilt delen
Ik ga nog niet testen @Mamamia is het nog iets te vroeg voor maar de gene die gaan testen dit wkd succes natuurlijk vandaag moet me ei komen als het goed is ,normaal gesproken heb ik last van steken in me liezen maar heb nog nergens last van enkel maagzuur
Hello! Hier ook nog niet testen! over 2 weken is pas mijn NOD Spannend voor de meiden die bijna gaan testen..... Ben benieuwd naar de testen
@Engetlj, ik zie mijn nod de dag dat ik ongesteld moet worden voor een nieuwe ronde 24 mei moet ik weer ongesteld worden, dit is de dag dat ik kan gaan testen! Je kan dit uitrekenen via www.vruchtbaredagen.nl of via de calculator van deze site (staat helemaal boven in bij de balk waar ook home..forum enz staat)
Thank you, wist het even niet precies vanaf je rekent. Maar had ik het toch wel goed! Duurt nog even ik dan 3 dagen later.
Hee dames... Hoop dat ik gezellog mee mag kletsen met jullie.. Zit nu in ronde 4.. ben sinds januari gestopt met de pil... Allemaal zo spannend... Fijn dat hier meerdere dames in het zelfde schuitje zitten... Ik zit dpo9 en mijn nod is 17mei... Duurt nog zolang voor mijn gevoel, zoveel klachten... Maar is dit echt iets of verbeel ik me dit omdat ik graag wil.. Herken baar voor iemand... Zijn er nog meer dames die komende week hun nod hebben en hebben jullie al wat symptomen ofso.... Groetjes L89
@L89 Welkom maar natuurlijk mag je meekletsen ik zal je ook even uitnodigen voor ons priveclubke is meer prive en makkelijker kletsen en staan ook wat tips en dingen op Oh spannend hoor en al 4e ronde je moet ook al bijna ongi worden zie ik ,ik ga voor je duiimen en hopen dat het je gelukt is