Het is mijn eerste ronde. Ik ben 18 maart gestopt met de pil. Dus misschien duurt mijn cycles iets langer, maar heb mijn eisprong wel gehad! Dat heb ik duidelijk gevoelt en aan de hand van het dik rekbare slijm ook gezien. Dus ben benieuwd. Denk jij dat het niet zo snel kan dan?
@ swimming, spannend hoor! Nu maar afwachten of het komt. Kan ook te maken hebben met je menstruatie ja. Wanneer ga je testen,of ga je dat niet doen?
Je zou wel zwanger kunnen zijn hoor, dar is vlot maar bij de ene haar het sneller dan bij de ander! Je hebt wel een gelijkmatige cyclus. Nog even afwachten dan. Ben zeer benieuwd
Spannend swimming, ik ga voor je duimen op een knal posi test Hier alles oke hoor, mijn ongi is zo goed als voorbij, dus we kunnen weer klussen voor een brusje hihihi... Nog nieuwtjes hier?
ahhh dat vin ik lief bibinijmegen.. mss kan ik daar wat handige tips vinden... Stuur je een pv bericht ofwat... Vandaag hele dag met vlagen steekjes onder in mijn buik en nu lichte rugpijn...
@L89 heb je uitnodiging gestuurd dat kan je vinden onder je priveberichten hierop de site als je het niet weet kunnen we je helpen ik of andere dames
Swimming, spannend hoor! Hier, Ik begin mezelf wat ongerust te maken Nog geen ovulatie kunnen detecteren Ben ook erg bang dat de medicatie die ik gebruik tegenwerken op mn vruchtbaarheid, maar weet niet of dit een terechte angst is (is nog te weinig over bekend) Ik zit nu op CD13 (van de 27) dus hoop ik over een paar dagen kan zeggen dat mn ongerustheid nergens op sloeg
Hi Foeske, vervelend zeg die onzekerheid!!! Je zit nu op Cd13, wie weet heb je morgen of overmorgen wel je ei Dan heb je alsnog een nette cyclus van 28 of 29 dagen.... Gebruik je ovulatietesten?
Hoi meiden, Ook ik zou graag met jullie meekletsen. Leuk om te lezen wat iedereen voelt en meemaakt. Zal even mijn verhaal vertellen: Op 10 april gestopt met de pil, geen klachten van het ontpillen gehad. Ik denk misschien dat het komt omdat ik een paar jaar geleden ben overgestapt van de zware Diana pil naar de normale pil, welke lichter is. Verder denk ik mijn eisprong gevoelt te hebben op 27 april en had op 30 april van dat rekbare slijm. Ben nu zelfs al ongesteld geworden! : ) op 10 mei, dat is zelfs een dag eerder als ik gehoopt had. Ik denk dan een cyclus te hebben van 27 dagen? Weet iemand dit? We waren op tijd gestopt omdat het lang kan duren voordat je cyclus op gang komt, maar tot nu toe lijkt het allemaal nog te werken haha. Groetjes Emmie
@Emmie, welkom 10 april ben je gestopt, dan heb je nog een ontrekkingsbloeding gehad. Je moet gaan tellen vanaf de eerste dag dat je ongesteld wordt.... Op 10 mei ben je ongesteld geworden, dit is weer de eerste dag van je nieuwe cyclus. Kijk eens op www.vruchtbaredagen.nl Hier kan je je eerst dag van je menstruatie invullen en zie je allemaal info over eisprong enz. Als je 10 april je laatste pil hebt genomen neem ik aan dat je +/- 12 april je ontrekkingsbloeding hebt gehad, vanaf die dag tel je tot aan 9mei, want op 10mei begint weer je nieuwe cyclus Je zit nu dus op je 3e dag! Hoop dat je mijn verhaal kan volgen
liefde, die gebruik ik al sinds vorige week zondag... Maar goed ik hoop dat m'n gepieker straks in het niet valt als ik een positieve ov. test heb...
@Foeske, dan hoop ik dat je snel je ei vindt!!!! Succes!! We horen het wel als je m gevonden hebt. Ik hoop dat je medicijnen er niet veel invloed op hebben
Hallo Allemaal, Wij zijn ook in maart begonnen voor het 1e ronde... 1 maart is mijn koper spiraal verwijderd... Heel spannend allemaal... ik had niet verwacht day het even zou duren voordat je zwanger raakt... Het is onze eerste.... Ik heb heel veel gelezen en geleerd hier op het forum... Nu inmiddels de 3e ronde.... Mijn NOD is 14 mei... Ik heb een heel regelmatige cyclus.... heb wel paar dagen geleden paar testen gedaan, bij de ene een hele vage streep andere negatief... Ik wacht nu tot maandag... Hoop op een positieve test..... Ik ben bijna 35 en mijn vriend 36... Ik ben bang dat het lang gaat duren... pffffffffff...
Hee deniz, Welkom bij de groep! Nou mooi dat je in iedergeval een regelmatige cyclus hebt. Dat geeft al een stuk meer rust. Ja daar sta je van te kijken hè, had ik eerst ook last van, ik denk wacht nog maar even want straks ben ik al snel zwanger. Ik ben zelf nu in ronde 3, en moet wachten tot 24/25 mei en dan afwachten! Nog even afwachten, en dan kun je goed testen.. En als je niet ongi word dan zou het zo raak kunnen zijn. Het zou lang kunnen duren maar ook snel hoor, kwa leeftijd zeggen ze altijd dat vrouwen die 30+ zijn langer duurt. Maar je hoort ook genoeg jonge stellen waarbij het lang duurt. Dus kop op het gaat goed komen ga duimen maandag voor je! Hoop dat het raak mag zijn. Liefs!
Bedankt voor je lieve bericht engeltj....! Ik heb laatste dagen (ook vandaag) negatief getest.. behalve op de DPO7, toen zag ik wel een heel heel vaag streepje... (foto op de album) Ik wacht nu echt tot maandag.(beloofd aan me vriend.).. Eigenlijk is het beetje vreemd deze keer normaal krijg ik 4-5 dagen voor NOD echt buikkrampen enzo... Dus ik voel wel aankomen.. maar nu 2 dagen voor NOD ! ik voel helemaal niks, geen krampen, geen buikpijn.... wie weet. msichien wel raak deze keer.... wachten maar .....! liefs