Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jaaaa idd ongerust om niets... Heb zojuist een dikke glimlach gekregen van m'n ov.test :D

2. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Alsjeblieft! Wanneer heb je die test uitgevoerd? (s'morgens, s'middags)
    Het kan namelijk ook zijn dat je misschien wel weinig zwangerschapshormonen aanmaakt. Of dat het een valse uitslag is. Hoor je hier ook wel op het forum.
    Ik zou gewoon even afwachten, ik snap dat het moeilijk is. Ik zou namelijk hetzelfde hebben. Ik ga ook een paar dagen van te voren nadenken en voelen. Je lichaam kan je ook voor de gek houden namelijk.(niet vanuit gaan maar het kan)
    Heb je ook je eisprong gevoeld deze ronde? (En extra geklust bijv.)

Ik heb trouwens even die foto bekeken, en wat je zegt het lijkt we wel op ja! Een een TIP; als je maandag gaat testen doe het smorgens. Meer kans op hogere zwangerschapshormonen!

3. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    de test op de foto is van 7 mei.. ! daarna waren alle testen negatief...bijna alles was met ochtend urine... Maar heb ook gelezen dat de eerste dagen de HCG wat kan schommelen per dag...
    Als ik maandag niet ongesteld wordt.. ga ik zeker testen... omdat ik echt een regelmatige cyclus heb van 25 dagen....
    Raar dat ik met niet zwanger voel... vorige maand voelde ik dat wel ik eas misselijk, hoofdpijn, geen trek in eten enz.... .
    wachten maar tot maandag........ HOOP HOOP echt dat ik niet ongesteld wordt........

4. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0
    was vergeten te zeggen, ik heb me eirsprong duidelijk gevoeld, en echt regelmatig geklutst rond die dagen..wel alleen s nachts...

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier een omi witte test

6. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Balen swimming! :(
    aan de ene kant dat hij negatief is, aan de andere kant zolang je je ongi nog niet hebt, kan het dus nog!!
    spannend, succes!!

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mij84, het is wel vreemd hoor. Een negatieve test en niet ongi. Mmm dat wachten is wel zenuwslopend

8. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    @swimming, nou dat kan ik me goed voorstellen! vooral omdat je niet weet waar je aan toe bent, dan liever ongi of een positieve test. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dmv een posi test uiteraard ;)

9. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Swimming, wat gek geen ongi maar ook negatieve test..
    Heb je normaal gesproken wel een regelmatige cyclus.
    Wat mij zegt klopt wel, gek maar ook geen ongi. Hoop dat het snel veranderd maar uiteraard een positieve test!!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat mijn cycles betreft. Ik heb de pil altijd doorgeslikt, dus daar kan ik niet van op aan. 2weken na deze ongi ongi krampen gehad, dus verwacht wel dat ik een ei heb gehad. Cb digitaal donderdag denk ik!

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Foeske: Gelukkig :D ben blij voor je!!! Nu niet meer onnodig ongerust maken, dat is slecht voor je ;)

@Deniz, welkom!! SPannend, hoop voor je dat je een positieve test mag hebben!

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    @Emmie12 en @Deniz77
    WELKOM bij ons forum ;)
    heb jullie uitgenodigd voor onze priveclubke ;)

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Waarom vraagje niet even aan je HA of het invloed kan hebben medicatie gebruik en proberen zwanger te raken ?

14. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    liefde
    wanneer ga jij testen ik pas naar me NODdagen

15. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    @ deniz al ongi of getest???
    Ben zeer benieuwd.

Liefs!

16. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    zo nog 1 dag en dan zou ik kunnen testen, maar heb zoiets wacht tot na t weekend geef de ongi dus tot zondag de tijd dan niks dan kan ik eens gaan testen.
    nog geen ongi klachten dit keer ook nog steeds geen gespannen boebies wat ik normaal allang moet hebben
    normaal ook 2 kilo zwaarder rond de periode dat ik moet worden nu maar 300 gram
    ik heb deze week wel al 2 dgn gehad dat ik echt een gevoel kreeg van het is raak maar nu is het weer weg
    verder wel een beetje emotionele gevoelens wat ik normaal helemaal niet heb
    hoe is t verder met de dames hier
    t weekend is het vrij rustig geweest op het forum
    hier hebben we t druk gehad met de tuin maar waar blijft dat goeie warme weer
    en gister moederdag gehad goed verwend geworden door de kids
    ze hebben zaterdag alles afgezocht hier want ja mama wou al zolang iets graag hebben ( suikerspinmachine tuurlijk voor de kids natuurlijk en ja beetje voor mezelf vind dat ook wel lekker op zn tijd ) maar denk je dat het te krijgen is in een winkel.
    dan maar online bestellen

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Bibi, De medicatie is nog vrij nieuw en zowel de huisarts als reumatoloog als reumaconsulent kan hier geen antwoord op geven… Voordat ik zwanger wou worden heb ik dit allicht al allemaal besproken ;)

Mama15, spannend hoor!

18. deniz77

deniz77 Lid

18 apr 2012
    32
    0
    0

nog niet )))))))))))))) ik heb wel heel licht buikkramp.... Normaal moest het echt beginnen vandaag... maar nog steeds niks... Na werk ga ik testennnn !!!!!!!

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ooohh spannend!! Succes met werken..
    Ben echt nieuwsgierig!

Laat even weten daarna.

Liefs!

20. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hee Dames,

Heb me inmiddels bij jullie mogen voegen in het clubje... leuk:D
    Bij voorstellen heb ik wat over mezelf verteld...

Deniz: Spannend, hopelijk vanavond posi test..

Zijn er nog meer dames die mogen testen vandaag..
    OF dames die helaas ongie zijn geworden,....

Mijn nod 17mei... Vanmorgen getest kon niet meer wachten... maar helaas negatief... het volgende vreemde is mijn temp
    Ik temp altijd rond 9u... Afgelopen weekend 2x vroeg getetst om 6u ivm diensten...

vrij 11-5: 37.24 (9u)
    zat 12-5: 37.02 (6u)
    zon 13-5: 37.16 (6u)
    maa 14-5: 37.36 (9u)

Dus hij is nu weer 0,2 omhoog gegaan maar wel nega test...
    mmm en hopelijk kan iemand me wat vertellen over de baarmoeder, waar zit ie als je zw bent en hoe voelt ie...
    En hoe voelt ie als je ongie wordt...

Wilde niet ego verhaal vertellen maar ben beetje onzeker...

Groetjes...

Deel Deze Pagina