Dag Dames, Hoop dat ik me hier ook mag melden. Eind februari de laatste pil van de strip geslikt, waarop mijn vriend halverwege de menstruatie zei dat ik de pil weg mocht gooien en we er voor gaan.. Cyclus van 26 & 27 dagen gehad, van de week 2 negatieve testen.. Maar vanmorgen zijn dan na 30 dagen de duivels langs gekomen. op naar de 4e ronde dus. Ben niet heel vaak op het forum maar vind het wel leuk om mee te praten.. Groetjes Mh90
@ engeltje: dankjewel ja erg snel en ook totaal nie verwacht maar ontzettend blij... Nee klachten heb k nie echt... Moest vaak plassen en kreeg het idee dat me tepels toch wat donkerder werden en ze waren wel gevoelig.. Maar ik had totaal negerns last van.. Geen buikpijn geen misselijkheid eigelijk helemaal niks.. Had ook nie het gevoel dat ik eventueel zwanger kon zijn.. Vooral nie toen k maandag negatief teste toen had k zoiets van na dan komt het nog wel.. Maar kon ut toch nie laten om nog een testje te doen... Ben ontzettend blij.. @mama15 Wat vervelend.. Ik vond het eigelijk wel eng dat k gwn niet ongie werd en na de negatieve test dacht ik echt van ach komt wel... Maar werd al zenuwachtig van die 2dagen... Lijkt me lastig om dan nog langer te moeten wachten spannend !! Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties... Ik hou jullie op de hoogte ben zenuwachtig voor 5juni En ik blijf gezellig mee lezen op dit forum zo spannend voor iedereen
@Eertje gefeliciteerd, geniet er lekker van Hier nog een weekje wachten en dan testen... Welkom nieuwe meiden Gezellig....
Dank je wel engeltj, ben nu ook wel heel benieuwd!! Wordt er wat zenuwachtig van hihi Ik heb ook al een week meer afscheiding, ik zou ook niet weten of dat wat is. Succes aankomende week met wachten! De laatste paar dagen worden altijd wel spannend he Dank je wel en ik hoop voor jou ook dat je volgende week een knaltest hebt!
@mamamia kan gebeuren dat je het druk hebt kom eens keer weer gezellig meekletsen met ons in het clubke dat zou idd mooi trouwdagkadootje zijn spannend en klusze @Ilsetje Welkom ga je toevoegen tot onze prive club succes @Eertje88 Gefeliciteerd suces met je 1e echo ga je ook even toevoegen tot onze prive clube @grietje77 welkom en ga je ook toevoegen onze prive clubke kun je geen foto laten zien ? @Syl1987 Welkom ga je ook toevoegen tot onze priveclubke je kunt er kletsen en info vinden @Mh90 Welkom ook jouw ga ik eens toevoegen tot onze clubke .wanneer is je NOd
Gister is mijn menstruatie na een cyclus van 30 dagen toch gekomen, vorige 2 maanden was mijn cyclus 26 & 27 dagen.. ben dus even aan het zoeken wanneer mijn volgende nod moet zijn. Wat houden de clubs in? sorry ben nog niet zo bekend hier.
balen dat die is gekomen mh90! ik reken elke x vanaf mijn de lengte van mijn laatste cyclus, dus zou jouw NOD nu over 29 dagen moeten zijn (ongeveer uiteraard). Maar ligt er dus nu een beetje aan wanneer je ei komt Een club is een prive forum zeg maar! daar zitten we met een aantal meiden in die in maart zijn begonnen. Je kan daarvan alleen de berichten lezen en plaatsen als je lid bent. Bovenin bij je naam en priveberichten enz staat als het goed is nu een uitnodiging voor deze club. Dus meld je snel aan, kun je lekker met ons kletsen daar
ik kon niet meer wachten met testen, dus heb net getest: TWEE VETTE DIKKE STREPEN!! jeej ik ben zwanger!!! ik zit helemaal te shaken hier en kan het niet geloven...pfff...kan wel janken haha Me ventje kan niet opnemen op zn werk dus hoop dat ie snel thuis is hihi!!
Whaaaaaa!!! Gefeliciteerd!!!!! Super leuk voor Je! Geniet lekker.. Show even je test!! Leuk voor je!!! Nou kan je dag niet stuk hè! Haha
haha ja jij ook!!! ook gefeliciteerd!!! kan het ook niet geloven!! zit nog te shaken haha dan zijn we bijna tegelijkertijd uitgerekend denk ik hihi spannend!! Dank je wel engeltj!! nou nee die kan niet meer stuk haha...maar kan het niet bevatten hoor en had ook niet verwacht dat het zo snel zou lukken! het leuke is, me zusje is ook zwanger en nu scheel ik precies 10 weken met haar als het goed is
Mh90, welkom Mij84, wat toevallig, hier ook meer afscheiding dan anders . Dat wachtbankje vind ik maar niks Jaaa ik lees ff verder en zie een knaltest Hoe leuk zeg! Wanneer komt je vriend thuis?? Dido, Heej ook jij goed nieuws! Proficiat bibi hoe is het met jou?? Nu krijg ik ook testdrang, maar het is veeeeeeeeeeeels te vroeg
ik krijg ook test drang maar ik wacht nog hoor haha dat zijn er ieder geval al 2 die zwanger zijn !!! normaal gesproken heb ik week van te voren pijnelijke borsten maar nu nog geen pijn haha vingers kruisen en hopen
Ik heb normaal gezien ook al last van m'n reuma... Heb op de trouw zelfs kunnen dansen, nu maar hopen dat dit door iets positiefs komt en ik straks niet alsnog een klap krijg
dank je wel Foeske! Ik heb hem ondertussen gesproken, hij zag dat ik had gebeld Als het goed is over een uurtje, zal blij zijn als ik hem zie!! Ben echt blij dat ik hier op het forum zit en dat ik jullie alvast kan vertellen dat ik zwanger ben! wij willen het nl mijn zusje en de de beste vriend van mijn mannetje vertellen na de 1e echo en de rest pas na de twaalf weken echo, maar of ik zo lang mn mond kan houden vraag ik me af hihi