Begonnen in maart ronde 1

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantallcindy, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik hoop het ook voor je :) ik kan pas op ze vroegs volgende week donderdag testen 4 dagen voor me NOD dat ga ik niet doen ik wacht tot me NOD

2. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    nog dank je wel trouwens Bibi ;)
    ik hoop echt van harte dat ik jullie allemaal ook echt snel mag feliciteren!! dan kunnen we ons clubje veranderen in zwangeren en dan weer kletsen over wat we wel of niet voelen van de zwangerschap :D

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oh ik word helemaal zenuwachtig van al die zwangere berichtjes hierzo :D Ik wil ook testen haha.... Maar reken nergens op, maar wil het zo graag :p

Meiden, gefeliciteerd, geniet ervan :D

4. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    dames wat een goed nieuws gefeliciteerd hier nog steeds geen ongi en nog steeds geen positieve test word er gek en onzeker van dat dan bloss die ongi komt 1 mei en 2 mei waren ovulatietesten met dikke vette streep daarna weg dan zou ik toch ongi moeten zijn of niet dan ik heb alleen beetje buikpijn en alleen boven m n schaambeen word knetter hier
    maandag nog niks dan ga ik ha bellen die weet dat ik vaak late tester ben dan maar bloed prikken aanvragen
    vorige maand de 17de ongi geweest 3 dgn maar niet zo erg als normaal daarna 2 dgn niks gehad en toen weer op de communie van m n dochter een beetje maar dat is denk ik door de stress geweest
    helppppppp ik weet t niet meer grrrrrrr
    maar ben super blij voor de dames die zwanger zijn
    geniet er van

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mij, en was de thuiskomst??

Bibi, ik zou dat woe. kunnen testen, maar aangezien ik zo onregelmatig ben lijkt het me slim om dat niet te doen…. Maar of m’n gevoel dat woe. ook nog zegt…???

Liefde, haha jij ook al ;)

Mama15, och das idd wel frustrerend zeg! Heb je anders wel altijd een regelmatige cyclus?

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ foeske ja ik heb normaal altijd keurig m n cyclus na de laaste ongi dag 28 dgn verder ik heb 1 mei eisprong gehad dan 14 dgn verder zou ik de 15de moeten worden normaal altijd de 17de van de maand ongesteld ik ben nooit later dan de 17de ik en mijn man hebben ons al te pletter liggen rekenen want heb alles netjes bijgehouden op kalender maar goed ik heb de hoop nu even opgegeven met testen ik w8 nog af en zoals ik al zei volgende week nog geen ongi dan ha

7. oehla

oehla Lid

5 mrt 2012
    15
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van de komende tijd

8. eertje88

eertje88 Lid

9 apr 2012
    31
    0
    0
    Cassiere
    Flevoland
    Heej wat leuk om nog meer berichtjes te lezen dat er meer zwanger zijn... Worden toch wat babytjes in januari 2013 ;) hihi

Dit is mijn test geweest.. Heb er dan 3 gedaan maar deze vind k het leukste en duidelijkste.. :) zwanger 1-2 houd in dat ik 1 -2 geleden bevrucht ben.. Maar je krijgt de 1ste 2weken er gratis bij ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Foeske, die was leuk, hij was echt helemaal aan het grijnzen ;)
    Nog wel onwerkelijk voor ons beiden hoor!

Dank je wel oehla! Ga ik doen ;)

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Mama15, wat raar zeg… Moet net nu gebeuren als je bezig bent met zwanger worden ;) hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen!

Eertje, die is idd duidelijk :D Ik wil er ook zo één hihi

Mij, leuk hoor!

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mama15 hier ook nog geen ongi. Wezitten in hetzelfde schuitje. Morgen ochtend doe ik een cb digitaal test. Heb de 2v5 gebruikt. Allemaalnegatief. Ik voel van alles, maar geen positieve test of ongi!

12. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ swimming ik heb alle merken onderhand al gehad ik geef de moed even op heb jij wel last van klachten ik heb namelijk wel flink buikpijn maar geen ongesteldheidbuikpijn en al wat pijnlijke borsten verder staan me al wat dingen tegen zo dronk ik altijd sinas moet er nou niks van hebben ben over gestapt op siroop volgens man en kids ben ik geirriteerder dan voorheen

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mama15 ik heb een enorm opgeblazen gevoel, donkere kleur tepels, vreemd gevoel in onderbuik, soms steekjes, geïrriteerder, en kan soms minder goed tegen bepaalde luchtjes. Heb alleen nog de 2v5 test gedaan. Allemaal negatief. Maar ik voel me gewoon anders!

14. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ swimming ik kan je de hand schudden hier ook hetzelfde en ook heel erg sterk t gevoel dat ik toch gelijk ga krijgen maar durf nu even niet meer te hopen

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Dames heb met jullie te doen zeg! Op 't wachtbankje zitten vind ik ook niets maar zoals jullie in onzekerheid zitten.... pff

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mama15, ik wordt hier bijna gek! Allemaal symptomen maar geen positieve test. Morgen ochtend cb digitaal. Wat als die ook negatief is? Wachten of langs de ha voor een bloedtest? Mijn borsten zijn niet echt heel erg gegroeid. Alleen sommige broeken zitten niet meer zo lekker! Wanneer ga jij testen? En waarmee?

17. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ swimming bij mij zijn ook de boebies niet gegroeid alleen beetje pijnlijk als ik eraan kom broeken heb ik nog geen probleem mee enige waar ik last van heb als ik n te strakke broek aan heb die duwt dan op m n buik onder en dan krijg ik er buikpijn van
    ik heb me voorgenomen niet meer te testen tot na maandag maar ja of ik die verleiding kan weer staan maar goed ik ben wel iemand die pas laat hcg produceert in m n urine bij m n eerste kind kwam deze pas vrij na 14 WKN ik wil wel even maandag bellen met ha kijken wat zij zegt zij weet mijn historie hierover maar hoe is jou cyclus wel altijd netjes of toch nog afwisselend hier al zolang ik t ben altijd netjes m n cyclus gehad en slik al 8 jaar geen pil meer

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mama15 14weken? Jeetje wist je toen ook pas dat je zwanger was? Kreeg je meer symptomen? Ik heb nu lichte steekjes

19. Emmie12

Emmie12 Lid

7 jan 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dido en Mij,

Gefeliciteerd! Wat een spannend periode komt er voor jullie aan zeg.
    Wel snel gelukt beide : )

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames, zojuist een test gedaan, maar helaas niet zwanger. Nu hopen dat de ongi snel komt!

Deel Deze Pagina