Haha Foeske, feliciteren klinkt wel eng, maar wel heel erg leuk Tja weet zelf nog niet zo goed wat ik moet denken,vorige keer had ik ook licht streepje maar dat ging niet goed. Toch heb ik hier stiekem wel een "goed" gevoel over..... Spannend zeg (al zeg ik het zelf) Nou laat het maar snel donderdag zijn en op de clearblue test ZWANGER verschijnen
Dag Dames, Even een vraagje.. Bij de eerste 2 rondes heb ik mijn eisprong goed gevoeld ( bij een cyclus van 26 en 27 dagen ) de 3e keer heb ik hem volgens mij niet gevoeld ( bij een cyclus van 30 dagen ). Nou is het natuurlijk nooit met zekerheid te zeggen maar kan het zijn dat mijn volgende cyclus gewoon weer rond de 26/27 dagen zit? Soms voel ik wel steekjes in de lies, niet zo heftig als de eerste 2 keer maar dit voel ik dan meerdere dagen af en toe. Beetje onduidelijk, hoop dat iemand het begrijpt.
hoi de 1 en 2 keer heb ik me ei ook heel heftig gevoelt nu deze ronde voel ik hem juist helemaal niet en had ik me ongi juist eerder dan verwacht maar duurde ook wat langer het kan goed zijn dat je volgende cyclus 26-27 dagen is
@MH90, de 1e en 2e ronde had ik mijn ei ook duidelijker. Vooral veel meer vruchtbaar slijm!! De 3e ronde had ik echt heel weinig vruchtbaar slijm in vergelijking tot de andere 2 ronden! Maar had wel meer steekjes.... Elke anders is blijkbaar dan toch weer anders. Je kan ook je vruchtbare periode en eisprong uitrekenen voor 26 dagen maar ook voor 30... dan mis je je ei waarschijnlijk niet. Tenzij je cyclus weer iets veranderd?? Ik had 1e ronde 25 en daarna 29, ik heb toen ook voor beide ronde de eisprong berekend in de hoop mn ei niet te missen!!
Ik geloof het gewoon niet, maar het streepje wordt steeds donkerder Nog steeds geen KNAL test, maar de streep verschijnt al heel snel, maar nog wel wat licht...Het is in ieder geval totaal geen tuur test meer zoals m'n 1e!! Morgen (of overmorgen...dat ligt nog even aan de dienst die mn man moet werken) de clearblue test doen samen met m'n mannetje!!
Whaaa heerlijk voor je! Zal ik je maar feliciteren! Van harte gefeliciteerd. Hij word elke dag wel dikker. Nog even samen testen voor de leukigheid. X
Dankje Engeltj!! Dat vind ik lief van je, ik hoop voor je dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!~ Zelf kan ik het eigenlijk nog niet geloven....ik wacht nog met spanning de CB test van morgen af, als daar ZWANGER op staat dan kan ik er niet meer om heen... Ik vind het lief dat iedereen zo meeleeft en er naar vraagt
Mh90, sorry heb zelf mn ei nog nooit gevoeld Liefde, nou wel of geen digitale test. GEFELICITEERD Veel plezier met testen morgen Hier is m'n zwangerschapsdagboek binnen... Leuk! Heb ik bij Jelte ook bij gehouden
hey daar voor zijn we enne we steunen elkaar al van het begin waarom nu niet meer ?natuurlijk doen we dan hehe !!!
Hallo damens, Op het moment zit ik niet lekker in me vel.. en ik moet het even van me afschrijven.. Eergisteren 1-6-12 begon ik bloed te verliezen :'( Ik schrok hier ontzettend van en heb de vk gebeld. Als ik meer bloed verloor moest ik weer bellen (ter grote van een euro donkerrood bloed) en jahoor dit gebeurde het leek wel uit me te stromen. Ik kreeg een door verwijzing naar de echo praktijk. Waar mij werd verteld we gaan eerst een uitwendige echo maken en daarna omdat je nog in een vroeg stadium bent van je zwangerschap zal k overgaan op inwendig.. Tijdens de uitwendige echo zei die dat me baarmoeder voor zover hij kon zien leeg was, en ik vroeg nog om een inwendige echo. Maar dit zou geen nut hebben omdat hij niet on vast stellen of ik nou wel of niet zwanger ben een bloed test.. En ik kreeg een doorverwijzing naar het ziekenhuis gynocologie afdeling.. In het ziekenhuis hebben ze bloed afgenomen en na een slopend uur wachten op me uitslag, kwam er positief uitslag, ik ben nog wel zwanger.. er was hcg in me bloed aangetroffen 611 (weet nie precies wat het inhoud ) na toch een inwendig onderzoek in het ziekenhuis vonden ze een zwarte vlek in me baarmoeder (wat vocht of bloed zou kunnen zijn) rechts onderin.. daarna ging hy wat verder en zei nou wat ik nu zie ziet er wel uit zoals het in een beginnend zwangerschap zou moeten zijn helaas nog geen hartactie te zien omdat het te klein was nog allemaal.. dus ik moest de hoop niet opgeven, en me eierstokken waren schoon dus buitenbaarmoederlijk was het niet. Vandaag 3-6-12 weer bloed laten prikken van het hCG hormoon wat vrijdag 611 was moet vandaag gestegen zijn naar minimaal 1000 om een goede zwangerschap te bevestigen. Is me hcg aan het dalen dus onder de 611 gekomen is mijn lichaam toch de zwangerschap aan het afbreken.. Ik heb zo gehuild en ben vandaag ontzettend bang voor het telefoontje dat ik ga krijgen rond half12/half1 zou ik gebeld worden door de gynocoloog... Sorry maar moest het even van me afschrijven... gr.Erika hoop dat de kleine ondanks het bloeden zich goed vast houd.. Bange jonge mama
oh eertje88 wat rot om te lezen ik hoop voor je dat je hcg gewoon gestegen is en misschien toch nog een ongesteldheid is die je lichaam schoon maakt dat heb ik vaker gehoord en misschien is het positief om aan vast te houden dat er dames zijn die de hele zwangerschap gewoon ongesteld zijn ik ga voor je duimen meid voor een positief telefoontje dadelijk ik hoop zo voor je dat het goed zit s6 meid en probeer positief te blijven want stress is ook niet goed ik denk aan je
Dankjewel Mama15, ik ben ontzettend bang, en hoor nu indd veel meer verhalen dat vrouwen hun hele zwangerschap bloed verliezen en toch een gezond kindje krijgen... maar in me hoofd blijft rond spoken dat het gewoon niet hoort en verlies nog steeds bloed ik hoop dat ik straks weer een berichtje mag schrijven met goed nieuws.. Maar blijf ook bang voor het ergste.. morgen zou ik/ben ik 7weken zwanger zijn
Hoi eertje, jemig wat een heftig verhaal! Ik duim voor je dat alles goed is! Positief blijven denken! Ik voel me ook al een paar dagen niet zo goed.. Heb echt veel last van steken in me buik maar met de ovuluatietest nog niet positief getest en inmiddels al op dag 27. Wordt er zo onzeker van heb ik me ei gemist en wat is die hefige buikpyn?
Hee eertje, Oh wat rot om te lezen, ik vind het heel vervelend voor je! En ik hoop ook dat het ongesteldheid is die sommige vrouwen in et begin hebben! Meid probeer een beetje positief te blijven, ik snap dat het moeilijk is. Wij hier allemaal gaan denken aan je! En als er wat is gewoon zeggen, niks mis mee. We zijn er voor je! Dikke knuffel en kus!
Eertje, heb woorden te kort voor je verhaal.... Jemig zeg, wat een onzekeren, bange, machteloze tijd voor je! Veel sterkte!