Hoi meiden .. Spannend he allemaal? Wel fijn dat we in hetzelfde schuitje zitten.. Ik begin ook last van rugpijn te krijgen.. Is dit ook een symptoom? Sinds vorige maand geloof ik die symptomen nier echt meer hihi.. Vrijdag ga ik testen en jullie??
Heej summer1987, Ja je weet dat het risico vol is maar ergens ga je er nie vanuit.. Ik hoop ook dat alles snel weer op gang komt, maar k heb totaal geen flauw idee hoe ik moet gaan tellen ? Of wanneer ik een eisprong heb? Of wanneer ik ongie moet worden? Om het zo te zeggen we doen rustig aan, maar we doen ut niet veilig.. We zien ut wel .. Liefde hoe gaat het met jou ?? Neem je tijd ! Veel sterkte.. Knuffel.. !! Ben benieuwd hoe het gaat bij de meiden die mogen testen.. Suc6.. En de meiden op de wachtbankjes.. Ik ga weer mee wachten.. X
@Liefsvanmama :Welkom @Lovely88....ja rugpijn kan wel een symptoom zijn!! Had ik ook last van......Hoop het voor je! @Eertje, Als het goed is moet je gaan tellen vanaf de dag dat je het vruchtje bent verloren....Ik heb het vruchtje niet gezien, dus ik weet het niet. Omdat de gynaecoloog zei dat er weer eitjes klaar liggen ga ik uit van mijn vorige cyclus.....Maar ik weet het ook niet zo goed. Hoop dat alles weer zo gauw mogelijk werkt zoals het hoort.... PS. heb je een bericht teruggestuurd...hoop dat ie goed is aangekomen Verder gaat het wel goed met mij! Ik ga ook weer mee wachten op het bankje....... als ik tel vanaf het moment dat ik begon te bloeden moet komend weekend mijn ei zijn, we zijn er nog niet echt mee bezig geweest maar vanaf vrijdag hebben we vakantie, dus dan wil ik er eigenlijk wel weer voor gaan!!! Hopelijk hebben we allemaal snel een mooie plakbeeb! <3
@Summer1987....lief dat je me hebt opgezocht Ja, helaas met 6weken een miskraam Het bloeden is gelukkig na een week gestopt en de gynaecoloog heeft me onderzocht, mijn baarmoeder en eierstokken zijn weer mooi schoon. Helaas was ik redelijk snel van mijn roze wolk afgestoten....maar ik hoop dat ik weer snel zwanger mag zijn en dat het babytje dan goed blijft zitten!! Lief dat je er naar vroeg!
oke dus dan zou ik vanaf 4juni moeten tellen.. ik had mezelf voorgenomen van 1juni tot 1 juli te tellen.. zit ik op 30dagen.. word ik het dan nie, dan maybe een testje.. en anders wacht ik nog want had gelezen dat het 4 tot 6 weken kon duren voor je 1ste menstruatie.. dus als ik het 1juli nie word en test negatief dan wacht ik tot 14juli zit ik op 6weken.. en dan zien we het wel.. testen of ongie.. maar dan heb ik nu weer een beetje een richtlijn.. heb je trouwens weer een privebrichtje terug gestuurd Echte sypthomen had ik niet.. daar kan ik niet over mee praten.. had alleen gevoelige borsten en ging al heel snel een cupmaatje groter van b/c naar volledig C Suc6 ben benieuwd..
Hoi meiden, Ik heb een test gedaan.. Ik denk dat ik zwanger ben maar twijfel nog een beetje.. Zit in het buitenland vandaar een buitenlandse test. Hoe kan ik een foto toevoegen??
Ben ik weer.. Ja hoor ik ben zwanger!!! Net een test gedaan en duidelijk pregnant in het venster.. Kan het niet bevatten en is zo onwerkelijk!!
Ik weet niet zo goed hoe ik dat kan uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend ben.. Jij? Wanneer mag jij testen??
Foeske is al zwanger Lovely88 En volgens mij tellen ze je laatste ongi als week 1 en totaal dan 40 weken..of niet meiden? En gefeliciteerd natuurlijk!!!
Gefeliciteerd lovely!!!!!!!! Je rekent vanaf je eerste ongesteldheidsdag van je laatste menstruatie! Die kan je invullen bij diverse calculators op internet...bijv www.vruchtbaredagen.nl
De eerste dag van mijn vorige menstruatie was 8mei. Dat zou betekenen dat ik al 6 weken zwanger ben dat kan toch niet? Ik heb namelijk een lange cyclus is het dan niet anders?? Bedankt voor alle lieve reacties en foeske ook gefeliciteerd!!!!!