@Lovely, hoelang is je cyclus dan? Je krijgt 2 weken 'cadeau' bij je zwangerschap. Eigenlijk duurt een zwangerschap vanaf de bevruchting ongeveer 38 weken, uitgaande van een cyclus van 28 dagen duurt de zwangerschap 40 weken. Als je rekent vanaf de bevruchting +2 weken dan zit je ongeveer goed. Als jou cyclus 5weken duurt ipv gemiddeld 4 weken moet je er dus weer een week vanaf trekken..... Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is
Hoi! Ben ik ook weer. Nog niks hier. Maar ik vind het niet erg, heb er wat schrik van. Cyclys was 3 keer 28dagen. Proficiat aan de zwangeren!
Iedereen is hier zwanger denk ik, ik dacht dat het deze keer raak was, tot ik vanmorgen, 5dagen te vroe ongi werd... :x
@ grietje77 nee nog niet iedereen want ik ben ook nog niet zwanger hahahaha maar is idd een heellllll stuk rustiger hier maar ook op andere kletshoekjes denk dat dat ook te maken heeft met de vakantie veel gaan er toch tussen uit
nog maar net gestopt met bloeden... weet dus aan geen kanten meer wanneer m'n eisprong gaat zijn.. gaan op vakantie maar uitbater van het huisje doet vervelend en kunnen de stress wel missen...
Nou, hier ligt het behoorlijk stil. Maar ook ik zal me hier minder melden, gezien ik vanmorgen heel erg positief testte.
ja hier is het heel ergggggg stil geworden maar er is een prive clubje aangemaakt maar ook daar zijn geloof ik de meeste onderhand zwanger jammer dat altijd zoiets afzwakt