Nou hier nog steeds geen eisprong Voelt wel weer rommelig in mijn onderbuik, maar ovutest nog steeds negatief. Hopelijk morgen positief!
Waren jullie ook humeurig na het stoppen met de pil? Ik voel me echt zo anders, of zou dat helemaal niet kunnen?
hoi allemaal mag ik me hier toevoegen. ben wel in nov gestopt met de pil .maar nu pas net bezig om zwanger te worden wou eerst ff kijken hoe mijn lichaam na de pil reageerde. Nu zou ik mijn menstruatie di of week erna weer krijgen maar hoop natuurlijk van niet.nou hoop dat ik met jullie mee kan kletesen want mijn vriend word af en toe gek van mij. en iedereen alvast succes met zwanger worden liefs
Balen Charise.. Hopelijk is het rommelig gevoel een goed teken, ik ga voor je duimen! Butterfly, ik heb daar ook veel last van.. Hormonen! Ik heb vandaag voor de 3e keer een ovulatietest gedaan. Mijn vriend vond het de grootste onzin maar ik was benieuwd of het streepje nog minder zou worden natuurlijk haha! Hier onder de foto, Bovenste test van donderdag, middelste test van gisteren en onderste test van vandaag. Vind het erg duidelijk!
Welkom 27Denise! Heel veel succes!! Dido, wat zie je dat verschil zeg. Duidelijk zichtbaar wanneer je eisprong is geweest! Nu maar hopen en wachten Charise, frustrerend voor je.. Hopelijk morgen beter nieuws!
@butterfly84 ik was ook niet zo gezellig na stoppen met de pil hoor dus herken dat wel voelde me toen ook niet super maar ging snel over.En toen voelde ik me juist stukken beter dan toen ik de pil gebruikte minder moe en beter in me vel enz.Dus hoop dat jij ook snel van het ontpillen af bent.Maar kan dus echt dat het aan het ontpillen ligt.
Ja is wel herkenbaar De eerste twee weken juist volop energie, week later humeurig, heel erg moe en puistjes die ik nooit van mijn leven gehad heb Je moet er iets voor over hebben blijkbaar
@27denise, welkom Gezellig dat je komt mee kletsen! @Dido, zeker duidelijk!! Nu hopen dat het raak is he! @Butterfly, ja ik voelde me de eerste week ook behoorlijk anders! Maar ik voel me nu ook juist stukken beter zonder pil, veel lekkerder in me vel en veel minder humeurig tijdens m'n menstruatie! Anders had ik nog wel eens van die momenten haha, maar dat had ik nu juist weer helemaal niet! Morgen waarschijnlijk m'n eisprong (geen ovutest dus weet natuurlijk niet zeker), dus vandaag m'n meest vruchtbare dag.....ga weer even m'n best doen vanavond! hihi
hier ook deze maand ( maart ) begonnen met klussen man was 6 jaar gesterreliseerd en sinds kort weer hersteld voorheen nooit op deze manier geprobeerd zwanger te worden omdat t altijd spontaan gebeurde en ik meteen zwanger was na stoppen met pil maar goed als je gesterreliseerd bent zeggen ze dat t vaak moeilijker zwanger worden is dus vandaar dat we t ook op de klus manier bezig zijn ook ik moet eind van de week ongesteld worden dus ben benieuwd wel gingantische pijn aan m n tepels normaal heb ik als ik ongesteld moet worden ook wel last van m n borsten maar meestal aan de zijkant en als ik dan de buste houder af doen zakt de pijn af lleen word t nu erger dus benieuwd of volgende week m n periode er gwoon is
Hallo, ik ben Debbie 28 jaar en mijn man en ik zijn in maart gestopt met de pil en nu afwachten wanneer de eerste "echte" ongesteldheid gaat komen, zodat we echt gericht kunnen gaan "klussen". Vind het erg leuk om hier mijn ei een beetje kwijt te kunnen en jullie reacties te lezen, want het is natuurlijk een erg spannende periode voor ons allemaal!
Welkom Debbie en mama15! Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen! En inderdaad spannend voor ons allemaal. Het is erg leuk om alle ervaringen van andere te lezen en die van jezelf kwijt te kunnen, vooral als het voor mensen in je omgeving nog geheim is. veel plezier op het forum, succes en natuurlijk veel plezier met zwanger worden.
Welkom nieuwe meiden! Gezellig om van iedereen hun verhaal te horen Ik heb na mijn eisprong echt helemaal nergens last meer van.. Vraag me af of het een goed teken is.. Maar dat is ook nog maar 3 dagen geleden. Weten jullie hoe ik mij banner aan kan passen? Als ik het uitreken vanaf mijn eisprong heb ik een cyclus van 38 dagen maar kan niet zo veel dagen invullen.
Welkom nieuwe meiden! Gezellig dat jullie mee gaan kletsen! Mijn vruchtbare periode zit er nu wel op... nu maar afwachten dan.... duurt nog ff maar kan nu al niet wachten haha!
Heb me banner al aan kunnen passen! Frommeltje, wanneer kan je testen? Spannend he! Ik over 11 dagen maar pff wat kan het lang duren
He meiden, even een vraagje.....Ik zit nu op dag 40 en er gebeurt nog vrij weinig. Heb nu besloten dat als ik over 2 weken niet ongesteld ben geworden misschien eens bij de dokter moet navragen of dit normaal is. Moet ik gewoon afwachten of is het normaal om na zoveel dagen eens bij de dokter te informeren....wat zouden jullie doen?
@Felice88, vervelend zeg dat het maar niet op gang komt! Het is niet uitzonderlijk dat je cyclus na de pil niet meteen opgang komt. Heb gelezen dat het zelfs tot 3 maanden kan duren voordat je eerste menstruatie er is.... Maar informeren bij de dokter kan nooit kwaad toch?! Ben alleen wel bang dat hij zegt dat je rustig moet afwachten aangezien je pas net gestopt bent. Maar voor je eigen gevoel en misschien ook wel rust, kan je altijd een telefoontje wagen. Een vriendin haar cyclus kwam ook niet opgang, maar omdat ze 27 jaar was vonden ze het geen noodzaak om meteen actie te ondernemen aangezien haar leeftijd (niet 30+). Pas na een jaar kreeg ze hormoonspuiten om de cyclus opgang te helpen...dat heeft toe wel direct geholpen....
Dag dames, Wat wordt hier gezellig gekletst Ik had al eerder gepost, wij gaan ook deze maand weer aan de slag! Ik hoop snel weer zwanger te zijn. Ik heb nu al de neiging mijn zwangerschapskleding tevoorschijn te halen maar beter toch nog even wachten tot ik echt zwanger ben Nu ben ik ongesteld, dag 3, wat kruipt de tijd toch enorm tot mijn ovulatie!!!!
@liefde87 Bedankt voor je berichtje Heb je inderdaad ook wel gelijk in, dat de dokter waarschijnlijk gewoon zegt 'afwachten'. Frustrerend hoor