Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

.................................... Bekijk bijlage 256517

♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥
    - CBella (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 24 juni
    - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 25 juni
    - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli
    - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli
    - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli
    - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli
    - Bloemmm (23 jaar) Ronde 3, tweede kindje NOD op: 10 juli
    - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli
    - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 augustus
    - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil
    - Dreaminggirl (22 jaar) Ronde 1 na VMK, eerste kindje NOD op: ?

♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)

---------------------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Ly1 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo
    - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo
    - Ly1: 20 juli - 12 weken echo
    - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo
    - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige

----------------------------------------------------------------

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -
    ----------------------------------------------------------------

Bij deze het nieuwe topic dames :D

2. Isabel Olivia

xxlove06, ik wil je graag op de lijst zetten meis wat zou je NOD nu zijn? Ga je uit fvan het gemiddelde?

Lastgoodbye, jou moet ik ook nog op de lijst zetten! Moet je me even je gegevens geven :D

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Oeh leuk, nu al een nieuw deel :D.
    Ik zal proberen vandaag nog een paar keer te posten want morgen gaan we naar een soort van vakantie dorpje naar een vriendin :). (Onder vakantie dorpje moet je verstaan: Alle mensen die het drukke Moskou wel eens uit willen hebben een beetje in the middle of nowhere soort van dorpjes gebouwd met simpele houten huisjes zonder stromend water ;) ). Dus lekker simpel maar wel heel gezellig 's avonds met een vuurtje enzo :).
    Dus dan zijn we ongeveer 3 dagen afwezig.

Maar tot morgen lees ik nog lekker mee :D.

4. Isabel Olivia

Gelukkig! Fijn dat het bij dat kleine beetje gebleven is.

Ah wat rot :( Wel snel gaan als je last blijft houden hé, niet te lang mee rondlopen!

Ik ga je zo PBen :D Als ik het vergeet let me know haha ben ondertussen ook werken namelijk..

Graag gedaan meis, het is echt zo :D Prachtig zwanger!

Obstipatie was echt mijn nummer 1 kwaaltje, echt een typisch zwangerschapskwaaltje! Wel vervelend :)

Leuk :D Naar Prenatal! Laat je weten of je iets gekocht hebt?

Kan me voorstellen dat dat dubbel is, het blijft hoe dan ook gewoon super rot om je oma, waar je zoveel van houdt, zo te zien.. :( Ik hoop voor het beste! Spannend dat je het vanavond gaat vertellen!

Hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt!! Laat je het even weten?

Ah lieverd, maar het is wel fijn dat je tenminste weet waar je aan toe bent nu en door kan naar de volgende ronde.. Want die 4 weken wachten pff lijkt me echt rot!

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wat leuk een nieuwe topic!

6. Isabel Olivia

Wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie :D Heerlijk! Wel naar dat je verbrand bent meis :( Ik ben nog nooit verbrand geweest in mijn leven maar kan me heel goed voorstellen dat dat onwijs pijn moet doen!

Oh, wat vreemd! Laat je even weten of het bloeden gestopt is?

Ik hoop dat je gevoel het bij het juiste einde heeft Loes! Zou super zijn! Ik duim voor je :)

Wat fijn zeg! Je huisje klinkt perfect :) Een mooi kamertje over voor een broertje of zusje.. Jou ga ik ook PBen zometeen haha!

7. Isabel Olivia

Hoe is het met jou? :D Ben je nog doorgegaan met testen?

Haha, ja :D Daar was het wel tijd voor hé?

Wat leuk zeg!! Lijkt me echt super leuk! Alvast heel veel plezier gewenst!

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja hij was vandaag weer positief, is dat niet gek 2 dagen achter elkaar?

Maarja we gaan vandaag gewoon weer klussen haha, ik denk dat ik toch moet uitgaan van een langere cyclus dan die laatste van 26 dagen.

Hoe gaat het met jou dan??

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Oh wat leuk zeg!! Heel veel plezier! :D

10. Isabel Olivia

Nee, dat is niet gek hoor :D Was de test donkerder? Of even donker? Want soms heb je nog een piek, waarbij de test streep wat donkerder is dan de controle streep.

Met mij gaat het wel.. ben gewoon echt geïrriteerd dat deze maand gewoon geen kans heeft en ik lekker aan het wachten ben op m'n menstruatie nu ;) Pff

11. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Volgens mij hetzelfde, maar die testen worden de volgende dag lichter dus kan het niet zo goed vergelijken. Maar ga volgende maand trouwens stoppen met ovulatie testen. Ik maak mezelf alleen maar gek, was al helemaal chaggerijnig toen ik me bedacht dat me zusje kwam en we niet op tijd konden klussen. Ik maak me zelfs druk over of ik wel lang genoeg ben blijven liggen na het klussen:(

Ja begrijp dat je geïrriteerd bent, vind je het ook niet vervelend dat je vriend zolang weggaat zonder jou. Vond het al te lang toen mijn vriend een weekend naar zijn familie ging haha

12. ninjapink

ninjapink Actief lid

7 jun 2012
    113
    0
    0
    Hey meiden! hebben jullie al zo veel gekletst dat er een nieuw topic open moest??:D

sorry dat ik al een poosje niet gereageerd heb... maar ik wel iedere dag wat gelezen..
    op het moment voel ik me niet zo lekker in mijn vel dit is al van vorige week na de psygologe... ik dacht dat ik er alleen heen ging voor mijn paniekaanvallen bij honden, maar ze moet echt alles van je weten... en dat was wel even slikken als je dat niet verwacht..
    en nog een nare ervaring op mijn werk maakt het niet echt beter... er werd een hond ingeslapen en ik wilde er bij zijn zodat ik kon zien hoe dat is gegaan met die hond die mij heeft aangevallen. ik had niet verwacht dat ik me zo schuldig zou voelen voor deze hond, maar ook voor de hond die mij de trauma heeft bezorgd... ik weet dat ik me niet schuldig hoor te voelen, de vorige eigenaars die zouden zich schuldig moeten voelen! door die honden geen of een slechte opvoeding te geven zijn ze zo geworden.. de honden kunnen er niks aan doen.. maarja dat kl*te gevoel blijft wel knagen...

gisteren ook nog erge buikpijn en rugpijn gehad.. ik heb niet het gevoel dat het deze ronde wat is geworden... maar ja.. daar komen we de 5de pas achter..

sorry voor dit ego berichtje alleen over mezelf, maar ik moet het even kwijt..

13. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Een nieuw topic dus :D. Op naar meer zwangere dames ;).

@ Isabel: Oja, jij bent halfbloed toch? Verbranden voelt idd niet fijn. Was al vergeten hoe het voelde, maar pff, echt heel vervelend :(.
    Ja ik laat weten hoe het gaat met het bloeden...
    Hopelijk is jou ongi snel weer op gang. Wel balen dat je nu een ronde over moet slaan * knuf * .

@ Ninjapink: Wat pittig voor je zeg. Zo'n bezoek aan een psycholoog kan dan veel met je doen.
    En wel goed dat je mee gekeken hebt met een euthanasie van een hond. Misschien helpt het je in de toekomst wel. En schuldig moet je je niet voelen. De hond kan er misschien (door verkeerde opvoeding) niks aan doen en dan kan hij/zij maar beter afgemaakt worden...
    Sterkte!

@ Luffy90: Fijn dat de ovu testen positief zijn!! Succes met klussen :D .

Ik al even naar paard geweest. Zonet naar toilet geweest, leek of bloeden gestopt was. Dus even schoon maandverbandje in. Maar een tijdje na het plassen (paar minuten) zat er weer bloed in. Wel nog steeds donkerroodbloed... Verder geen klachten ergens van. Word er toch wel weer onzeker van.

14. christina89

christina89 Niet meer actief

he meid wat een verhaal snap helemaal dat het je allemaal aangrijpt
    en ben het helemaal met je eens dat de eigenaar er z'n hond van gemaakt heeft
    je hebt echt niks om je schuldig over te voelen

ik duim voor je:)

@corina

zie dat je al bij de super geweest bent dus mischien is het nu wel mosterd naar het eten;) maar wat ook goed werkt is een komkommer in plakken snijden en die er gewoon een half uur op laten liggen
    dat trekt het branderige gevoel er uit;)

en als het heel erg verbrand(blaar-achtig) is en komkommers niks doen dan kun je er altijd nog biogaas op doen

pff even een weerklaag
    hier vallen de mussen echt van het dak af
    en benauwd pfff
    vies plakkerig weer
    ben maar binnen met de ven aan gaan zitten
    kan het niet een graadje of 20 met een zacht briesje koude wind
    pfff mischien duik ik straks de vriezer in :)

einde klaag:)

15. christina89

het kan zeker een innesteling zijn

16. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    @ Christina: Ben komkommer vergeten te halen bij de supermarkt ;). Ik smeer het nu 3x per dag in met aftersun, waar aloe vera in zit. Doet enorm pijn bij het aanbrengen, maar als het intrekt voelt het heerlijk koel.

Hoop dat het een innesteling is!! Heb zelfs geen seks gehad gisteren en vandaag. Dus daar kan het ook niet van zijn. En ook geen ongi tekenen. Geen hoofdpijn, rugpijn... Wel rommelingen in mijn buik en vandaag erg moe. Maar dat kan ook de omschakeling zijn van de vakantie.
    Hopen dat de bloeding snel stopt... Volgens mij kan je een paar dagen na innestelling al kan testen toch?

17. christina89

uhm vanaf de innesteling ga je hcg aanmaken en dat verdubbelt om de dag dus.... geen idee haha :)
    ik denk een week daarna testen of zo

klopte wel aardig:D

18. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Oke, dankje. Ik had zelf ook al even gegoogled haha.
    Even afwachten nu.

Heb nu maar weer een handdoek omgedaan ipv een t-shirt. Nu geen last meer van mijn schouders gelukkig. Maar aanraking doet zo'n pijn :$.

Ik zal nog even een wasje doen. En vast even aardappels schillen voor vanavond. Even weer gezond eten.

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hey meid wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Het is jammer dat sommige honden niet goed behandeld worden waardoor het valse of bange honden worden, maarja zodra ze een gevaar zijn voor mensen is dit de beste optie. Dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor. Ik hoop dat je wel baat hebt bij de gesprekken met een psycholoog. Ik heb er in ieder veel baat bij gehad.

20. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Oeh spannend meid, misschien was het inderdaad een innesteling!

Deel Deze Pagina