vandaag ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Es09, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ben vandaag ongesteld geworden, nu was 4 augustus mijn vorige ongesteldheid (eerste dag)
    Kan ik nu een cyclus aanhouden van 27 dagen? (ivm banner enz) O ja, en hoe pas ik nu mijn banner aan? moet ik nu een hele nieuwe maken?

we gaan dus door voor ronde 2.. ;)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zou er niet vanuit gaan dat je cyclus nu gelijk al 27 dagen is, ik zie namelijk dat je eind juli gestopt ben met de pil.
    Mijn advies zou zijn ga uit van een cyclus van +/- 32 dagen.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej,

als je m moet veranderen moet je inderdaad een nieuwe maken :)

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Senna,

Wij zitten in precies hetzelfde schuitje!! Das toevallig.

Ook ik had 04/08 mijn laatste pilbloeding en ben vanaf die dag gaan rekenen. Ben zo superblij dat ik vandaag ongesteld ben geworden (zie mijn banner en tekstjes). Ik reken dus gewoon, ook op advies van andere meiden, nu een cyclus van 27 dgn aan.

Houdt er alleen rekening mee dat je lijf nog steeds met hormonen aan het schommelen is omdat het nu alles zelf doet. Het kan dus best dat je volgende maand een cyclus hebt die langer of korter duurt.

Zijn jullie er deze maand al voor gegaan of wil(de) je eerst je cyclus afwachten? Heb jij je ei gevoeld?

Gr. Dreamygirl

p.s gewoon een nieuwe cyclusbanner aanmaken en dan 27 dagen invullen

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb hem toen wel veranderd naar 27 dagen...
    Maar de 2e ronde was 25 dagen...
    Daarna was hij waarschijnlijk ook 25 dagen...want ik heb mn eisprong duidelijk gevoelt en had erg veel vruchtbaar slijm...
    Maar toen was ik zwanger!
    De echo kwam toen ook uit op 25 dagen....(als je terug telt dan....je snapt me wel!)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Dreamygirl:

Wij zijn er deze maand al gewoon voor gegaan, volgens de dokter was dat geen probleem.
    Ik heb deze maand zeker weten mijn ei gevoeld, dat was vrij duidelijk ;)

Wel grappig dat we precies in hetzelfde schuitje zitten..
    Zo kunnen we elkaar een beetje volgen :D

Succes!!

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja, leuk als we elkaar op de hoogte houden! Goed dat je je ei gevoeld hebt, qua klussen ben je dan vaak al te laat he? Tenzij je direct gaat klussen...

Ik zal je ff als vriend toevoegen..als je dat goed vindt natuurlijk!

Gr. DreamyGirl

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik reken even op internet uit wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn, en daar probeer ik wel rekening mee te houden met klussen ;)
    Maar als mijn ongesteldheid over is klussen we toch wel meestal om de dag. 8) Dus ik ben niet bang dat ik op de verkeerde dagen klus eigenlijk haha

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Senna, nee dat denk ik ook niet meis...dus lekker verder klussen zoals je jullie in de ronde hiervoor deden!

Oei wat heb ik last van mijn 1e menstruatie zeg, de tampons zijn niet aan te dragen, lek gewoon door...en steken en pijn in mijn buik joh...sorry voor de details....:)

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha hier precies hetzelfde.. Ik loop leeg! echt niet normaal :)
    met de pijn in mijn buik valt het wel mee vandaag gelukkig.. maar ik kan me niet heugen dat ik ooit zo leeg liep ;)

11. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi Senna, wij zijn op hetzelfde moment gestopt met de pil. Ik heb gisteren mijn menstruatie gekregen. Heel erg veel pijn in mijn rug gehad en vreselijk misselijk. Maar ik begrijp dat jij ook je menstruatie heb gekregen. Ik begrijp er niets van. Normaal heb ik best wel redelijk veel bloedverlies. Maar het is nu zo weinig dat ik het haast geen menstruatie kan noemen.

Zijn er misschien dames die dit ook gehad hebben?

Ik hoor graag van jullie

12. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

De menstruatie is inmiddels gelukkig meer doorgezet.

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Dat is fijn, nou ja fijn, Sammy...ik heb gisteren, vannacht en vandaag weer veel bloed verloren..met de buikpijn gaat het nu gelukkig iets beter...mijn lijf doet het in ieder geval goed....net lekker wezen spinnen....zo douchen en een hapje eten..

Deel Deze Pagina