Hallo allemaal. Ik weet het even niet meer. Ik heb sinds een paar maanden een regelmatige cyclus en nu heb ik al een dag of twee licht bloedverlies. Geen rugpijn of echt ongi klachten. Moet ik hiermee naar de dokter of spreek ik weer voor mijn beurt :-# Ik weet dat ik de laatste keer een soort gelijke vraag had, maar het is allemaal zo ingewikkeld Wie kan mij een beetje op weg helpen {|= Alvast bedankt voor het lezen. Groetjes luck.
Hey, Hoelang duurt je cyclus normaal? Dat bloedverlies (licht) misschien innesteling Kan ook komen door hormoon schommelingen of bloedinkje na het klussen. Is volgens mij geen reden om naar de huisarts te gaan hoor. Ik heb het ook wel eens en vele meiden met mij. Ik zou me er echt niet druk om maken hoor. Maar je kan altijd je HA bellen miss kan die je gerust stellen. Liefs sancho
Mijn cyclus is 35 dagen en ik heb het nu met vlagen ongeveer twee dagen, ik hoop dat je hier iets mee kunt. Groetjes lucky
Hoi hoi, Helaas heb ik geen antwoord voor je maar wilde je wel veel succes wensen met afwachten weer. Enne... dit forum is er toch voor om vragen te stellen ?! Helaas is onze hormoon huishouding niet te volgen. Ik ga voor jullie duimen. Liefs, Bibu !
Dan zou het zeker innestelling kunnen zijn je zit nu ongeveer 6 dagen na je eisprong ( als ik het goed heb) Maak je niet druk hoor, ook als het niet van innesteling komt (wat ik wel hoop natuurlijk) Is het nog steeds normaal hoor dat je dat wel eens hebt. Wanneer wilde je gaan testen voor, op of na NOD. Ben erg benieuwd, verder miss nog symptomen misschien? liefs sancho
hoi! Ik ben het met Sanch eens! Ik zou hier heel erg blij mee zijn, maar misschien heb ik het fout hoor! veel succes met het wachten!
De enige "klacht" tot nu toe is dat ik steeds zo een verschrikkelijke honger heb. Als ik heb gegeten dan na een tijdje heb ik weer een ontzettende honger. Laat ik maar gaan testen op mijn nod. Duurt nog wel een poosje maar ik probeer het wel uit te zingen tot dan. En trouwens bedankt Bibu voor je hart onder de riem. Trouwens Sanch en de anderen natuurlijk ook. Het is fijn om je ervaringen te kunnen delen met anderen. Groetjes lucky.