Begonnen met iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by riv, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Oke, dan hoop ik dat het snel doorzet, dan kun je starten met de IUI.

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    vandaag op cd 3 geweest voor een echo,er waren geen cystes en ik mag vandaag beginnen met gonal.

Hoe is het met jullie?

3. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi allemaal,

Nou ik ben vandaag weer na het ziekenhuis geweest en heb een echo gehad en geen cystes te zien. Ik heb net weer de eerste spuit gezet voor ronde 2 iui.
    De eerste iui is mislukt jammer genoeg.

En hebben jullie al postief nieuws te melden.

Liefs Riv.

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    hoi RIV,

nu lig je precies 1 cyclus voor hihi.hoeveelste dag van de cyclus was jou iui. Moet je de spuit elke dag op dezelfde tijd zetten,of maak dat niks uit.

x

5. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Hi,
    Wat grappig dat we nu in dezelfde periode zitten.
    Ik zet de spuit elke dag om 6 uur s'avonds.

Ik ben gisteren ongesteld geworden en heb vandaag de echo gehad om te kijken of er ook een cyste zat gelukkig niet.
    Volgende week 10 juli moet ik weer komen om te kijken hoe de eitjes groeien en of er niet te veel zitten.
    Daarna moet ik waarschijnlijk weer komen en bloed prikken en dan kunnen ze zien of ik zelf al bezig ben met de eisprong of dat de pregnyl spuit moet helpen. Dan gaan ze het bloed bekijken en dan belt de gyn mij om te vertellen waneer ik de spuit moet zetten en wanneer de insiminatie plaats gaat vinden en dan moeten we 2 weken wachten en dat vind ik het allerergste van alles.'
    LIEFS RIV

6. Hope76

Hope76 Actief lid

Nov 17, 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Beste RIV, ook wij zijn nu met de 2e rond IUI bezig. Was het bij jou pijnlijk de IUI behandeling ? Bij mij allebei de keren veel pijn gehad, omdat ze het haakje aan de baarmoedermond haken om zo makkelijker met het rietje naar binnen te komen.Van de week zei de gyn dat mijn baarmoedermond vernauwd was, dat ze daarom niet ver genoeg in konden zonder mij pijn te doen. Lekker dan, het zal eens meezitten...
    Succes met afwachten, spannend he ? Ik zit nu op dag 22, dus nog 9 dagen in spanning. (komt mijn humeur niet ten goede merk ik al wel. Kan er mijn vinger niet op plaatsen, maar zit niet lekker in mijn vel.Zal er wel bij horen denk ik.)
    Liefs Hope76

Share This Page