Pijn na iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lilmomo, Jul 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb vandaag me eerste iui gehad en heb best veel pijn links en rechts in lies/eileiders zou maar zeggen. Het is wel uithoudende pijn maar wel vervelend.Hadden jullie dit ook?

Groetjes lilmomo

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Lilmomo, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor meid.
    Met mijn 1e IUI had ik dat ook (ik had Clomid 50 mg gebruikt, en pregnyl).
    Het voelde als buikpijn/ongesteldheidspijn/steekjes. Maar het meeste leek het nog op de napijn die ik had na de HSG.
    Ik heb toen het ZK, de verpleegkundige gebeld. En die zei dat het geen kwaad kon, het kon en mocht erbij horen.
    Zou kunnen komen door het het spulletje waarmee ze het zaad bewerken, of wellicht heb je erge napijn van het speculum.

Ik zou me geen zorgen maken, het gaat met een paar dagen weg!!

Heel veel succes. Ik ga voor je duimen.

Liefs,
    Ieoor

3. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi, i

k heb vandaag mijn tweede iui gehad.
    Ik heb ook last maar bij mij is zijn het mijn eitjes. Ik heb 3 eitjes die gingen springen dus daar heb ik last van.
    Heb je ook hormonen moeten spuiten? Dan is alles heel gepland dus ik denk dat het bij jouw ook je ei is.

Succes wanneer mag je testen? Ik hoop dat je positief mag testen deze maand.

Liefs Riv.

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Bij mij zat er 1 ei en is opgewekt met pregnyl die ik maandag avond had moeten spuien. het zou inderdaad dan me ei kunnen zijn, maar voel het links en recht terwijl het maar 1 ei is.
    vanaf 29 juli mag ik testen moet ik de gyn bellen of ik ongi ben geworden of niet.

groetjes lilmomo

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Inderdaad kun je ook last hebben van de Pregnyl (dat was ik gisteren vergeten te schrijven........)

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Het is vandaag gelukkig al wat minder, maar ben zo emo als de pest. hoor een liedje van mij en me man en moet janken en blalal naja voor de rest actief gras gemaaid was opgehange etc nergenst niet zoveel last van

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je eisprong kun je door je hele buik voelen, niet alleen aan een bepaalde kant. Ik heb dan door mijn hele buik een drukkend en kramperig gevoel. Dit wordt overigens ook nog versterkt door de Pregnyl. En door de inseminatie zelf kun je ook wat buikpijn krijgen, dat komt door de vloeistof die ze gebruiken. Verder heel normaal, na 1-2 dagen moet het weer over zijn.

Succes met de wachtweken!

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Nu vanavond heb ik nergenst meer last van. Vond het wel raar hoor die pijntjes enzo, ff wennen maja dat heb iedereen denk kwel gehad bij de eerste iui, kan ook door de zenuwn komen he.

groetjes lilmomo

9. Hope76

Hope76 Actief lid

Nov 17, 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Nou ik kan je zeggen dat de IUI behandelingen bij mij geen succes zijn...Man wat doet dat zeer! Mijn baarmoedermond is vernauwd, dus na 2 keer gaan we volgende keer eerst de baarmoedermond iets toegankelijker maken, want zo is het geen doen.Ze hebben nu 2 keer geprobeerd om met een haakje je baarmoedermond iets te openen zodat ze met het rietje erdoor kunnen ver de baarmoeder in.
    Hopelijk was dit de laatste keer,(blijf hoop houden) en anders zien we het over 2 weken wel. Ik zit nu op dag 22, en normaal ben ik op dag 31 ongesteld.
    Succes dames !!!
    Groetjes Hope

Share This Page