Begonnen met ovulatietesten, cyclus van 16 dagen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door V90, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. V90

V90 Nieuw lid

8 mei 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello ladies,

Zal jullie ff mijn situatie uitleggen om het makkelijk te maken. Februari 2013 zijn we gestopt met de pil om te ontpillen (na zeker 8 jaar pilgebruik). Mijn cyclus is toen altijd heel onregelmatig geweest tussen de 28 en 38 dagen steeds met zeker 6 dagen menstruatie. December en januari waren eindelijk netjes 28 dagen.

Alleen heb ik toen weer 2 maanden de pil geslikt door omstandigheden.

We hebben nu toch echt de knoop door gehakt en willen helemaal gaan voor een eerste kindje :)

Mijn laatste ontrekkingsbloeding zou begin april moeten zijn geweest (5dgn). Daarna had ik met 20 dagen weer bloedverlies (4dgn).

Om grip te krijgen op m'n cyclus ben ik toen ovulatie testen gaan gebruiken (action). Mijn piek niet kunnen detecteren maar helaas weer menstruatie dit keer met 16 dagen op de teller.

Begrijp niet dat mijn cyclus ineens zo kort is. Of zou m'n lijf me gewoon misleiden omdat de wens zo groot is ?

Iemand tips of ervaringen etc?

Hoor graag jullie verhalen :)

2. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had na mijn ontrekkingsbloeding een cyclus van 35 dagen. Toen ben ik begonnen met testen, geen ei kunnen vinden en terwijl ik aan het wachten was op mijn eisprong, werd ik ongesteld. Ik heb vorige cyclus, 3, pas echt voor het eerst een eisprong gehad sinds ik gestopt ben met de pil. De dokter zei tegen mij dat het pas 1, 2 of meer cycly kon duren voordat je weer een eisprong hebt na de pil. Ik zou nu gewoon weer beginnen met testen en denk dat je nu wel een eisprong hebt!

Veel succes!!

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik verwacht ook niet dat je een eisprong hebt gehad met een cyclus van 16 dagen. Hopelijk worden ze snel wat langer.

Deel Deze Pagina