Hallo dames, Ik wil graag even jullie mening. Zijn dit indrogers van de action? Ik hoor positieve en negatieve reactie's. De ene test die meer wit is, is van gister En die met gele achtergrond van vanmorgen
Even water over het stripje doen (waar je urine opdoet) . Indringers gaan daarmee weg en het gele gaat er ook mee weg. Als je dan nog een lijntje ziet, dan ist positief Wanneer NOD?
Inderdaad. Wanneer is je NOD en hoe lang duurden je laatste cyclussen? Weet je wanneer je eisprong geweest is? Gezien de gele testen denk ik indroogstreepjes. Maar spoel ze inderdaad eens schoon met water en maak dan eens een nieuwe foto. Of doe morgen een nieuwe test en maak dan binnen afleestijd een foto. En niet pas een (halve) dag later. Zo kunnen wij niet objectief oordelen aangezien de door jouw geplaatste foto's ruim na afleestijd gemaakt zijn, sorry.
Ik heb nog nooit indrogers gehad bij action... maar lijkt me sterk dat je ze op drie testen tegelijk hebt
Als ik mijn hoofd wat heen en weer beweeg, zie ik inderdaad een licht tweede streepje. Doe eens een CB Digitaal die aangeeft zwanger/niet zwanger? Hoe lang ben je al overtijd trouwens?
Ik ben niet over tijd ik verwacht 12 mei mijn menstruatie. Wel schommelt mijn cyclus een beetje de laatste tijd. Maar ik voelde me zo anders. Dus denk doe een testje
Ik zou, hoe moeilijk het ook is, afwachten tot 12 mei om een nieuwe test te doen. Deze zijn niet doorslaggevend voor mij, ik durf geen ja of nee te zeggen ofdat ze positief zijn. Ik hoop uiteraard voor je dat je 12mei een knaltest in handen hebt!
Ja zo zie ik vaag een streepje...en je weet wat ze zeggen dan he...een streep is een streep!!! Als je het kunt bekostigen zou ik een cb digitaal testje doen, duidelijker als dat kun je het niet krijgen.
Ik vind hem voor nu nog negatief .. Dr zit een puntje op de cassette precies waar de streep moet komen, daarom zie ik de streep er zelf bij.. Spannend toch..
Het is moeilijk om op de foto te krijgen het maakt het zo wazig hier. In mijn handen is de test zo duidelijk en echt mooi roze. Iemand enig idee hoe ik de foto hier goed kan uploaden?
Ik zou inderdaad ook echt wachten, minstens tot overmorgen, om een nieuwe test te doen, en dan nóg ben je 2 dagen voor NOD. Moeilijk maar lijkt me wel het verstandigst dan je de hele dag blind staren op zo'n test. Ik moet eerlijk bekennen dat ik op de foto's ook geen tweede streepje zie. Wil je een goede foto van je test; gebruik daglicht. Geen flits. Dus voor het raam of zelfs buiten.