Begonnen met sporten en honger!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Als eerst.. om te kunnen functioneren heb je bouwstoffen nodig. Eiwitten / proteïnen helpen hier bij al heel veel voor je energie maar ook om lang verzadigd te zijn. Natuurlijk moet je lichaam eerst wennen. Wat je er wel tegen kunt doen is te verkomen om zo min mogelijk pieken in je bloedsuiker te krijgen want anders krijg je sneller honger en ga je meer snaaien omdat je alvleesklier weer veel insuline moet aan maken. Honger komt dus van een slechte werking op de insuline. Daarom is in de ochtend heel belangrijk dat je goed eet met proteïnen en mineralen.

2. Islah

Islah Niet meer actief

In die van mij zit trouwens ook een beetje pindakaas. Moet je wel van houden en ik moest er eerst ook wel aan wennen, maar nu vind ik het echt lekker.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn man traint nu ook sinds 1 maandje (zware krachttraining) en hij heeft ook continue stevige trek/honger. Enkel eet hij dan wel de gezonde dingen en graait hij niet na de ongezonde dingen zoals koek/snoep/fastfood enzovoort. Je kunt je maag beter vullen met veel gezonde dingen dan een klein beetje fastfood. Anders train je voor niets :)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rosao: Goed bezig fijn dat er belans is en komt , en wat afvallen betreft ook resultaat ?
    beterschap en als je weer gaat sporten bouw het rustig op , ga niet als een gek te keer.

Deel Deze Pagina